Hate, we are both devils.. [Fury] - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Hate, we are both devils.. [Fury]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Goldenshadow
Member
Hate, we are both devils.. [Fury] - Pagina 2 DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: Hate, we are both devils.. [Fury]   Hate, we are both devils.. [Fury] - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 22:33

En wil je dat ik je help om te wreken of niet?' hoorde ze Fury zeggen. ze wist het niet. 'Denk je dat de bloedclan wel bij je past? Ik bedoel als je wilt dan, je bent duivels probeer ik te zeggen dus jij past wel bij de bloedclan.' Goldenshadow was verbaasd. Zij bij de bloodclan? het zou de anderen wel kunnen schokken ze dacht diep na. Ze zag Fury even weggaan en een kat doden. ze bleef rustig zitten. toen ze nog niet zo duivels was, dan had ze de kat beschermd, maar nu niet meer. 'Geen medelijden meer alleen het duister en het kwaad wint nog!' hoorde ze Fury zeggen toen ze terug kwam. Goldenshadow dacht nog na. zou ze het wel moeten doen. Ze wist dat dreamheart teleurgesteld in haar zou zijn. En ze zou het hart van magicpaw breken. En dat van Spotlight? Nee, die zou niet om haar treuren, dat wist ze zeker. die was haar liever kwijt dan rijk. 'ik weet het niet' zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fury
Member
noem mij maar: Fury
434

CAT'S PROFILE
Fury
BerichtOnderwerp: Re: Hate, we are both devils.. [Fury]   Hate, we are both devils.. [Fury] - Pagina 2 Icon_minitimema 4 jun 2012 - 16:25

Fury keek de poes verbaasd aan die zei toen ze terug kwam: 'ik weet het niet' Fury dacht diep na, ze had vrienden maar ze kon ook vrienden in de bloedclan maken dat was wel normaal! Fury zei zacht: 'Het is wel jou keus Goldenshadow! Het zou wel leuk zijn geweest maar als je bij hun wilt blijven..het is niet mijn keus!' Haar lange zwarte staart zwiepten van de een naar de andere kant. Ze dacht: Als ze nou bij de bloedclan komt? Dan kunnen wij vriendinnen worden maar ook samen jagen. We kunnen duivels rondhangen noem maar op! Maar ze wil niet ze mist wat denk ik! Fury was helemaal in de leuke gedachtes weggetrokken dat ze niet uit keek. Achter haar was een das licht aan het grommen. Fury schrok uit haar gedachten door de das. Ze draaide zich vlug om en sprong op het beest. Ze beet in zijn nek en krapte het helemaal open. Ze riep naar Goldenshadow: 'Kom je nog helpen ik red ons leven!'
Goldenshadow
Member
627
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: Hate, we are both devils.. [Fury]   Hate, we are both devils.. [Fury] - Pagina 2 Icon_minitimema 4 jun 2012 - 17:01

Het is wel jou keus Goldenshadow! Het zou wel leuk zijn geweest maar als je bij hun wilt blijven..het is niet mijn keus!' hoorde ze Fury zeggen. Ze zwiepte met haar staart en haar hersenen draaide op volle toeren. Opeens hoorde ze grommen en ze zag Fury achterom kijken, ook zij keek achterom en zag de das. ze zag Fury de das aanvallen en hoorde haar roepen: 'Kom je nog helpen ik red ons leven!' Snel kwam de goudkleurige poes in actie en viel de das aan. Haar nagels groeven zich in de huid van de das. Ze maakte lange halen en sprong soms weg om de das te ontwijken. Ze keek even naar Fury en toen naar de das. Haar nekharen stonden overeind en een moordlustige blik stond in haar ogen. Ze viel de das van voren aan en haar nagels krabde over zijn ogen heen, zodat hij blind werd. Ze sprong weer weg en keek naar Fury.
Fury
Member
434

CAT'S PROFILE
Fury
BerichtOnderwerp: Re: Hate, we are both devils.. [Fury]   Hate, we are both devils.. [Fury] - Pagina 2 Icon_minitimema 4 jun 2012 - 17:12

Fury haar ogen waren al helemaal met moordlust bedekt. Ze keek naar de poes die hem blind maken en riep: 'Goed gedaan Gldenshadow!' Zonder ook maar te weten schudde de das zich uit en Fury viel van zijn rug af. Fury stond meteen weer op en beet in zijn poot. Ze zag hoe de poes naar haar keek en zei hard: 'Ik handel dit wel af denk ik!' Snel liet ze haar beet los en sprong op zijn rug. Ze keek naar de zon en ontblote haar lange nagels. Ze krapte in zijn harige nek en liet het rooie bloed naar buiten stromen. Haar vlijmscherpe tanden zette ze vast aan zijn nek en beet er met alle kracht in. De das schudde weer maar nog harder. Fury vloog van zijn rug en viel tegen het schuurtje. Ze was buitenbewust geraken wat kon ze nu doen? Buitenbewust lag Fury daar tegen het schuurtje aan geknald. Ze hoorde dat de blinde das op haar af kwam maar ze kon niet op staan. aar poot voelde pijnlijk aan en haar staart lag plat. Wat kon ze nu nog doen? Op de poes rekenen?
Goldenshadow
Member
627
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: Hate, we are both devils.. [Fury]   Hate, we are both devils.. [Fury] - Pagina 2 Icon_minitimema 4 jun 2012 - 17:22

'Goed gedaan Gldenshadow!' Hoorde ze Fury haar toe roepen. Ze zag hoe de poes van de rug van de das afviel maar hoorde Fury toch roepen: 'Ik handel dit wel af denk ik!' Ze bleef toch maar staan en keek toe Fury met de das vocht. Ze zag hoe de das schudde en het rode bloed uit de nek van de das bleef stromen. Ze zag hoe de zwarte poes van de rug van de das afviel, tegen het schuurtje aan. Ze zette haar nagels al uit en keek toen naar Fury die er bewusteloos bij lag. Ze zag dat de das recht op Fury afstormde. Ookal kende ze Fury niet al te goed, ze zou die zwarte poes hier nu niet laten sterven. Een snauw kwam uit haar keel en ze rende zo hard als ze kon op de das af. Ze zette zich af en vloog door de lucht heen, haar nagels groeven zich in de das. Ze bleef met haar klauwen naar de das uithalen. Bloed vloog alle kanten op, maar ze hield niet op. Ze voelde alleen maar haat en wraak. Toen voelde ze hoe het lichaam van de das onder haar verslapte en omviel. De goudkleurige poes schudde zich uit en likte het bloed van haar poten af. Ze keek naar Fury en toen naar het pad wat terug leidde naar de clan. Langzaam kwam ze overeind en liep ze weg, terug naar haar clan, maar niet voordat ze nog iets tegen Fury had gezegd: 'Till we meat again Fury' Met grote passen als een gouden schaduw gleed ze door het bos heen, terug naar de Riverclan, er was geen spoor meer van haar dat ze net nog daar was geweest.
Fury
Member
434

CAT'S PROFILE
Fury
BerichtOnderwerp: Re: Hate, we are both devils.. [Fury]   Hate, we are both devils.. [Fury] - Pagina 2 Icon_minitimema 4 jun 2012 - 17:31

Fury schudde met haar kop toen ze wakker werd ze hoorde nog een stem zeggen:'Till we meat again Fury' Fury lachte en riep nog snel: Yes Golden Shadow we see each other again soon!' Ze strompelde terug naar het schuurtje en zag de doode das liggen. Ze dacht: Suc6 Goldenshadow met je broertje en al je grote zorgen! Ik zie je snel weer... Fury rende terug naar het bloedclankamp en hoorde de vogels in een boom fluiten. Ze ging op een van de bankjes zitten en keek naar de blauwe lucht. Ze had vandaag iemand gekend die zou ze nooit meer vergeten... Ze was in dromenland maar schudde haar kopje heen en weer. Ze zei zacht: 'Goldenshadow tot gauw.. Vergeet niet dat we elkaar goed kende en doe wat je moet doen.. Fury haar ogen werden gevuld met tranen en zo kwamen ze elkaar ooit misschien weer tegen...

{Topic gesloten ;p}
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Hate, we are both devils.. [Fury]   Hate, we are both devils.. [Fury] - Pagina 2 Icon_minitime

Hate, we are both devils.. [Fury]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: