| Bewerkingen en andere dingen -Slots OPEN- | |
|
|
121
| |
| Onderwerp: Re: Bewerkingen en andere dingen -Slots OPEN- do 23 sep 2010 - 18:22 | |
| Ik resize hem nog even tot een onderschriftlook XD Hier is de nieuwe; - Spoiler:
Cloudsongpie, Skyleafie, Aztec, LightningkitThanks Night!
Laatst aangepast door Aztec op do 23 sep 2010 - 18:30; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
432
| |
| Onderwerp: Re: Bewerkingen en andere dingen -Slots OPEN- do 23 sep 2010 - 18:24 | |
| Misschien een beetje veel gevraagd en je moet eerlijk zeggen als het echt teveel werk is...
Maar zou je voor Bluepaw, Shadowfur, Aqualight en Divestream een onderschrift willen maken?
Groetjes,
_Bluepaw_ |
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Bewerkingen en andere dingen -Slots OPEN- do 23 sep 2010 - 18:32 | |
| Nee, doe het graag! Zal wel iets langer duren dan . En ik heb ook een paar foto'tjes nodig of een rasomschrijving . Cloudsongpie, Skyleafie, Aztec, LightningkitThanks Night! |
|
| |
112
| |
| Onderwerp: Re: Bewerkingen en andere dingen -Slots OPEN- do 23 sep 2010 - 18:38 | |
| Bluepaw: eigenlijk lapjeskater. Maar volgens mij is hij gevlekt. Divestream: een langharige witte poes. Shadowfur: een zwarte poes met gele ogen. Aqualight: een tortoise shell cat, maar je kan ook op lapjespoes zoeken. |
|
| |
69
| |
| Onderwerp: Re: Bewerkingen en andere dingen -Slots OPEN- do 23 sep 2010 - 18:41 | |
| ik heb je bij het vraag van het kunsthoekje gelezen dussss....
wil je er een maken van evileye |
|
| |
110
| |
| Onderwerp: Re: Bewerkingen en andere dingen -Slots OPEN- do 23 sep 2010 - 18:43 | |
| Sure! EDIT: Bluepaw is done; - Spoiler:
Divestream also; - Spoiler:
And Shadowfur; - Spoiler:
Niet mooi-Nieuwe vragen De rest komt nog.... Cloudsongpie, Skyleaf, Aztecie,Lightningkit- Spoiler:
|
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Bewerkingen en andere dingen -Slots OPEN- do 23 sep 2010 - 20:09 | |
| Ik vind ze fantastisch, dankjewel! |
|
| |
110
| |
| Onderwerp: Re: Bewerkingen en andere dingen -Slots OPEN- vr 24 sep 2010 - 18:10 | |
| Volgende Update: Aqualight: - Spoiler:
Evileye: - Spoiler:
Je kent het waarschijnlijk al: Niet Mooi = Nieuwe Vragen Cloudsongpie, Skyleaf, Aztecie,Lightningkit- Spoiler:
|
|
| |
105
| |
| Onderwerp: Re: Bewerkingen en andere dingen -Slots OPEN- za 25 sep 2010 - 19:39 | |
| sorry ik vind hem niet zo super dus als je tijd heb wil je er nog een maken i am evil my eyes betray my the devil is scared of my eye's |
|
| |
110
| |
| Onderwerp: Re: Bewerkingen en andere dingen -Slots OPEN- zo 26 sep 2010 - 14:14 | |
| Wat vond je er niet zo goed aan? Dan kan ik het verbeteren in je nieuwe onderschrift Cloudsongpie, Skyleaf, Aztecie,Lightningkit- Spoiler:
|
|
| |
iro!! 114
| |
| Onderwerp: Re: Bewerkingen en andere dingen -Slots OPEN- zo 26 sep 2010 - 14:18 | |
| Skyleaf probeer ze wat kleiner te houden, ze zijn nogal groot. Mvg, Bluestar. |
|
| |
110
| |
| |
| |
Robrecht 661
| |
| Onderwerp: Re: Bewerkingen en andere dingen -Slots OPEN- di 5 okt 2010 - 19:55 | |
| eh sorry maar mijn onderschrift werkt niet meer. |
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Bewerkingen en andere dingen -Slots OPEN- di 5 okt 2010 - 20:02 | |
| Ow Ik maak wel een nieuwe sorry. Hopelijk gaat ie nu wel: En nog eens sorry Cloudsongpie, Skyleafie, Aztec, LightningkitThanks Night! |
|
| |
Robrecht 661
| |
| Onderwerp: Re: Bewerkingen en andere dingen -Slots OPEN- di 5 okt 2010 - 20:07 | |
| dankje en geeft niet. Kan gebeuren. Ik ben al blij dat je er een voor mij nog een wil maken. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Bewerkingen en andere dingen -Slots OPEN- | |
| |
|
| |
|