|
|
81
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jun 2012 - 19:10 | |
| - Applepaw schreef:
- Ikke kan da x'D waarom voor DS?
Nou omdat ik met een probleempje zit join anders ff join.me/481-092-346 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jun 2012 - 19:13 | |
| Wie wil topicje?
Yep ik verveel me weer eens, x'D |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jun 2012 - 19:13 | |
| |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jun 2012 - 19:21 | |
| Ik wil wel met Wolftail ^^'' |
|
| |
81
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jun 2012 - 19:26 | |
| Gummy kun je me ff helpen met Ds?
code: join.me/988-302-652
|
|
| |
Le Danii 82
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jun 2012 - 19:28 | |
| - Shrewleap schreef:
- Wie wil topicje?
Yep ik verveel me weer eens, x'D Jij moet posten met Mole bij Minnow D: Ik ben weer thuis, hoef vandaag niet te leren. Ik moet eigenlijk m'n leesdossier gaan maken mèh D: Maar zo eerst die post voor Losty uittypen. |
|
| |
,.,.,. 258
| |
| |
| |
Haribo 331
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jun 2012 - 19:58 | |
| @Taiyo; yeah ik wil ook dat Silverkit word geboren D< dan kan Leafkit geboren worden <3 x So Strong like a Sandstorm x - I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
|
|
| |
,.,.,. 258
| |
| |
| |
I am Stephano, a brave French warrior that will guide you everywhere - DON'T MAKE A SOUND PEWDIE 161
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jun 2012 - 20:00 | |
| 'Kwil derpen met Nem. HOUSEGEEFTTEVEELINSPIRATIE. Maah. Moet.. Topic.. Hebben.. Maar eerst sheets + setjes regelen. There is not a thin line between love and hate. There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate. - Lots of planets have a north:
Doctor Danbo <3
|
|
| |
Haribo 331
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jun 2012 - 20:02 | |
| x'3 oke ik lees net dat Sandstorm een mannelijk figuur is O_O en hij heeft al kittens O_O Hoe kan dit ooit xDD ik heb deze overgenomen van een vriendin in RL en zij heeft hem van iemand hier overgenomen.... Ik ga maar eens een setje maken <3 x So Strong like a Sandstorm x - I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
|
|
| |
Le Danii 82
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jun 2012 - 20:02 | |
| Ik vind de animaties in de sig van Nemuru zo geweldig .____. /wiltdatookkunnen |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jun 2012 - 20:03 | |
| - Nemuru schreef:
- 'Kwil derpen met Nem. HOUSEGEEFTTEVEELINSPIRATIE.
Maah. Moet.. Topic.. Hebben.. Maar eerst sheets + setjes regelen. Wij anders topicje ? :: |
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jun 2012 - 20:04 | |
| |
|
| |
I am Stephano, a brave French warrior that will guide you everywhere - DON'T MAKE A SOUND PEWDIE 161
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jun 2012 - 20:04 | |
| - SwiftHeart schreef:
- Nemuru schreef:
Maah. Moet.. Topic.. Hebben.. Maar eerst sheets + setjes regelen. Wij anders topicje ? :: Mreh, 'kay~ &&King; Ik heb het ook maar afgekeken hoor~ Bovendien vind ik jouw animatie met King veel geniusisher. There is not a thin line between love and hate. There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate. - Lots of planets have a north:
Doctor Danbo <3
|
|
| |
Le Danii 82
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jun 2012 - 20:05 | |
| - Nemuru schreef:
Mreh, 'kay~
&&King; Ik heb het ook maar afgekeken hoor~ Bovendien vind ik jouw animatie met King veel geniusisher. Ik jat gewoon .gif bestanden van Tumblr en maak er een setje van. Zelfs Animaties maken, dat zou ik graag willen kunnen ;3; |
|
| |
Juul 308
| |
| |
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jun 2012 - 20:12 | |
| - Nemuru schreef:
- SwiftHeart schreef:
- Nemuru schreef:
Maah. Moet.. Topic.. Hebben.. Maar eerst sheets + setjes regelen. Wij anders topicje ? :: Mreh, 'kay~
&&King; Ik heb het ook maar afgekeken hoor~ Bovendien vind ik jouw animatie met King veel geniusisher. Okii, okee, wie maakt, wat ensoo ? xd |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jun 2012 - 20:12 | |
| Een depri post maken, dat gaat nog altijd het beste met een depri muziekje erbij. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 4 jun 2012 - 20:13 | |
| - SwiftHeart schreef:
- Nemuru schreef:
- SwiftHeart schreef:
- Nemuru schreef:
Maah. Moet.. Topic.. Hebben.. Maar eerst sheets + setjes regelen. Wij anders topicje ? :: Mreh, 'kay~
&&King; Ik heb het ook maar afgekeken hoor~ Bovendien vind ik jouw animatie met King veel geniusisher. Okii, okee, wie maakt, wat ensoo ? xd Ik moet nog wat afmaken in PS + codes voor sheets, dus zou jij kunnen openen? There is not a thin line between love and hate. There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate. - Lots of planets have a north:
Doctor Danbo <3
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|