Algemene Onzin Topic - Pagina 41

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 45 ... 50  Volgende
Heartbroken
Member
Algemene Onzin  Topic - Pagina 41 DPKsfdL
Gabs
401

CAT'S PROFILE
Heartbroken
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 21:42

Het antwoord op mijn pb-tje:

Hooi,

Ik had pas een account aangemaakt genaamd Heartbreaker ja, maar ik had toen nog geen idee dat jouw account Heartkit bestond en dat hij/zij later Heartbreaker ging heten. Ik wil geen ruzie met je maar ik wil liever niet zijn naam veranderen. Ik snap dat je dit neit leuk vindt maar ik wil je wel helpen een nieuwe naam te bedenken met het voorvoegsel Heart.

Ik hoop niet dat je erg boos ben of verdrietig maar ik wil je echt helpen een neiwue naam te verzinnen. Ik wil geen ruzie met je namenlijk.

xx

Een pb-tje later:
Ik bedoelde met aangemaakt naam verandert

Even zonder naam van persoon van zo ben ik nu ook niet

Maar het feit is, ik kan geen andere naam hebben voor hem...
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiyo
Member
,.,.,.
258

CAT'S PROFILE
Taiyo
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 21:43

Pb dan Waz ofzo, Ze zullen je wel helpen i guess ^^
Icy
Member
Algemene Onzin  Topic - Pagina 41 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 21:44

Ik doe normaal .-. Again een bewijs dat ik neit fout zit hier Tralalala ~

En tja ik wist zelf niet dat Heartbreaker naam van Gaby was dus ja, guess dat die persoon dat ook niet wist. Je kan niet alles weten. Maarja die persoon veranderd het wel en anders de grote middelen thehehe xD

Alvast succes dan en hopelijk goed nieuws x3
Taiyo
Member
,.,.,.
258

CAT'S PROFILE
Taiyo
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 21:45

Laten we het gewoon vriendelijk houden hier (': Voordat er weer zo'n ruzie'tje komt thehe..
Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 21:46

Heey! laura, Icy heeft en nieuw setje!
amai ik heb dat laat doowr xD
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 21:46

@Gaby; Moest het écht niet anders kunnen kan je maybe wel synoniemen van breaker doen, zoals crusher? x'D Heartcrusher? x'D
Heartbroken
Member
Gabs
401

CAT'S PROFILE
Heartbroken
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 21:47

Taiyo schreef:
Pb dan Waz ofzo, Ze zullen je wel helpen i guess ^^
~

Word al deels geregeld

Maar het is wel slim als je even de lijst controleerd, kijk met de katten met Snow als voorvoegsel dat zijn er echt veel.
Maar even nakijkend is er maar een kitten met de naam Heart en de rest heeft of een warriornaam of zit in de BC
en ook niet met synoniemen voor mij, Heart is gebaseerd op een liedje, again
Foxface
Member
Berry-chan
589
Actief

CAT'S PROFILE
Foxface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 21:47

Icy schreef:
Ik doe normaal .-. Again een bewijs dat ik neit fout zit hier Tralalala ~

En tja ik wist zelf niet dat Heartbreaker naam van Gaby was dus ja, guess dat die persoon dat ook niet wist. Je kan niet alles weten. Maarja die persoon veranderd het wel en anders de grote middelen thehehe xD

Alvast succes dan en hopelijk goed nieuws x3

geloof mij jij bant mij niet. En jij zit wel degelijk fout als jij een vriendelijk antwoord verwacht zit je gewoon echt helemaal fout. Ik stuurde jou een oprecht en vriendelijk bericht in msn en jij gaat meteen bitchen. Ja dan houd het op. Ik heb dat berichtje namelijk met goedkeuring van waz en zsa gestuurd. Maar even tussendoor.. waar twee vechten hebben twee schuld schat.

Jammer dat jij zo veranderd bent, de oude jij was veel leuker.
Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 21:49

No fighting here!
Doe dit in de pb mensen, dit is namelijk de sfeer verpesten -.-''
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 21:50

Srsly Tessa, hou eens even op? .-. Zet je erover heen mens, dit is internet. Je hebt mensen waarmee je het wél kan vinden en mensen waarmee je het niet kan vinden. En als je daar niet tegen kan dan bol je het maar af.

Nou zoals Linn het al zei gaan we het gezellig houden en ga ik jou vanaf nu, zoals ik op msn al vertelde, verder negeren. En het maakt mijn geen ene fuck uit of jij nu wél of niet toestemming hebt van je vriendinnetjes. Met afkraken kom je verder niets.

Discussie gedaan voor mij, ajuuu.
.Mintpaw
Member
222

CAT'S PROFILE
.Mintpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 21:52

Mensen, stop er nu over. Voor dit terug uitloopt. Ruzies spreek je desnoods uit in pb of buiten wc, maar niet hier.
- Moonstripe vanaf Mintkit.

Ander onderwerp graag?
Taiyo
Member
,.,.,.
258

CAT'S PROFILE
Taiyo
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 21:53

Thehe..Peanuts x'3
Heartbroken
Member
Gabs
401

CAT'S PROFILE
Heartbroken
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 21:54

PINDA'S? xD
Taiyo
Member
,.,.,.
258

CAT'S PROFILE
Taiyo
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 21:55

Jup, en chocolade <3
Heartbroken
Member
Gabs
401

CAT'S PROFILE
Heartbroken
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 21:56

Taiyo
Member
,.,.,.
258

CAT'S PROFILE
Taiyo
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 21:57

Ik ga slapen mensen, morgen weer school, dus je zult me morgen enkel 's morgens en 's avonds verwachten (':
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 21:58

PEANUTBUTTERJELLYTIME ~
Foxface
Member
Berry-chan
589
Actief

CAT'S PROFILE
Foxface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 21:59

soms voelt het zo goed tegen iemand eventjes de waarheid te vertellen maar tegelijk zo veel te verhullen :3
voel me ineens zo veel beter
Eclipsepaw
Member
81

CAT'S PROFILE
Eclipsepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 22:03

*sneakt com naar boven en zit vrij illegaal op het internet en liedjes te luisteren* hehehehe.....
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 22:06

Ik kijk bruce almighty ooooowwwwyeah >8D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 41 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 41 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: