|
|
Gabs 401
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jun 2012 - 21:42 | |
| Het antwoord op mijn pb-tje:
Hooi,
Ik had pas een account aangemaakt genaamd Heartbreaker ja, maar ik had toen nog geen idee dat jouw account Heartkit bestond en dat hij/zij later Heartbreaker ging heten. Ik wil geen ruzie met je maar ik wil liever niet zijn naam veranderen. Ik snap dat je dit neit leuk vindt maar ik wil je wel helpen een nieuwe naam te bedenken met het voorvoegsel Heart.
Ik hoop niet dat je erg boos ben of verdrietig maar ik wil je echt helpen een neiwue naam te verzinnen. Ik wil geen ruzie met je namenlijk.
xx
Een pb-tje later: Ik bedoelde met aangemaakt naam verandert
Even zonder naam van persoon van zo ben ik nu ook niet
Maar het feit is, ik kan geen andere naam hebben voor hem... |
|
| |
,.,.,. 258
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jun 2012 - 21:43 | |
| Pb dan Waz ofzo, Ze zullen je wel helpen i guess ^^ |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jun 2012 - 21:44 | |
| Ik doe normaal .-. Again een bewijs dat ik neit fout zit hier Tralalala ~
En tja ik wist zelf niet dat Heartbreaker naam van Gaby was dus ja, guess dat die persoon dat ook niet wist. Je kan niet alles weten. Maarja die persoon veranderd het wel en anders de grote middelen thehehe xD
Alvast succes dan en hopelijk goed nieuws x3 |
|
| |
,.,.,. 258
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jun 2012 - 21:45 | |
| Laten we het gewoon vriendelijk houden hier (': Voordat er weer zo'n ruzie'tje komt thehe.. |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jun 2012 - 21:46 | |
| Heey! laura, Icy heeft en nieuw setje! amai ik heb dat laat doowr xD |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jun 2012 - 21:46 | |
| @Gaby; Moest het écht niet anders kunnen kan je maybe wel synoniemen van breaker doen, zoals crusher? x'D Heartcrusher? x'D |
|
| |
Gabs 401
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jun 2012 - 21:47 | |
| - Taiyo schreef:
- Pb dan Waz ofzo, Ze zullen je wel helpen i guess ^^
~ Word al deels geregeld Maar het is wel slim als je even de lijst controleerd, kijk met de katten met Snow als voorvoegsel dat zijn er echt veel. Maar even nakijkend is er maar een kitten met de naam Heart en de rest heeft of een warriornaam of zit in de BC en ook niet met synoniemen voor mij, Heart is gebaseerd op een liedje, again |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jun 2012 - 21:47 | |
| - Icy schreef:
- Ik doe normaal .-.
Again een bewijs dat ik neit fout zit hier Tralalala ~
En tja ik wist zelf niet dat Heartbreaker naam van Gaby was dus ja, guess dat die persoon dat ook niet wist. Je kan niet alles weten. Maarja die persoon veranderd het wel en anders de grote middelen thehehe xD
Alvast succes dan en hopelijk goed nieuws x3 geloof mij jij bant mij niet. En jij zit wel degelijk fout als jij een vriendelijk antwoord verwacht zit je gewoon echt helemaal fout. Ik stuurde jou een oprecht en vriendelijk bericht in msn en jij gaat meteen bitchen. Ja dan houd het op. Ik heb dat berichtje namelijk met goedkeuring van waz en zsa gestuurd. Maar even tussendoor.. waar twee vechten hebben twee schuld schat. Jammer dat jij zo veranderd bent, de oude jij was veel leuker. |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jun 2012 - 21:49 | |
| No fighting here! Doe dit in de pb mensen, dit is namelijk de sfeer verpesten -.-'' |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jun 2012 - 21:50 | |
| Srsly Tessa, hou eens even op? .-. Zet je erover heen mens, dit is internet. Je hebt mensen waarmee je het wél kan vinden en mensen waarmee je het niet kan vinden. En als je daar niet tegen kan dan bol je het maar af.
Nou zoals Linn het al zei gaan we het gezellig houden en ga ik jou vanaf nu, zoals ik op msn al vertelde, verder negeren. En het maakt mijn geen ene fuck uit of jij nu wél of niet toestemming hebt van je vriendinnetjes. Met afkraken kom je verder niets.
Discussie gedaan voor mij, ajuuu. |
|
| |
222
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jun 2012 - 21:52 | |
| Mensen, stop er nu over. Voor dit terug uitloopt. Ruzies spreek je desnoods uit in pb of buiten wc, maar niet hier. - Moonstripe vanaf Mintkit.
Ander onderwerp graag?
|
|
| |
,.,.,. 258
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jun 2012 - 21:53 | |
| |
|
| |
Gabs 401
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jun 2012 - 21:54 | |
| |
|
| |
,.,.,. 258
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jun 2012 - 21:55 | |
| |
|
| |
Gabs 401
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jun 2012 - 21:56 | |
| |
|
| |
,.,.,. 258
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jun 2012 - 21:57 | |
| Ik ga slapen mensen, morgen weer school, dus je zult me morgen enkel 's morgens en 's avonds verwachten (': |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jun 2012 - 21:58 | |
| |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jun 2012 - 21:59 | |
| soms voelt het zo goed tegen iemand eventjes de waarheid te vertellen maar tegelijk zo veel te verhullen :3 voel me ineens zo veel beter |
|
| |
81
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jun 2012 - 22:03 | |
| *sneakt com naar boven en zit vrij illegaal op het internet en liedjes te luisteren* hehehehe..... |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 jun 2012 - 22:06 | |
| Ik kijk bruce almighty ooooowwwwyeah >8D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|