We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 jun 2012 - 16:38
Verveelt....Maar ik ga zo topic doen
Het is heet in mijn kamer zeg
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me! ______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan _____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 jun 2012 - 17:00
Ik zoek echt een onderschrift, maar ben er zelf niet goed in om te maken Het staat nou zo...zo stom
Yes indeed, I am a pretty girl. And it can me not care what you think!
Klikje op mijn spoiler?
Spoiler:
My kitty <3
Nemuru
Member
I am Stephano, a brave French warrior that will guide you everywhere - DON'T MAKE A SOUND PEWDIE 161
CAT'S PROFILE Age: 23 moons // 'Bout two years Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 jun 2012 - 17:20
Ik verveelde me -> heb Thor gedownload. IkhoudvanThor. En van Tony. En van Loki. Heel veel van Loki. En van Captain America. En stiekem ook van Hawkeye. *kan niet kiezen*
There is not a thin line between love and hate. There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate.
Lots of planets have a north:
Doctor Danbo <3
Lionfear
Member
Ya epic Tazmaria girl 36
CAT'S PROFILE Age: 24 moons already.. The time flies! Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 jun 2012 - 17:29
.:I only said it i'd be better if we weren't friends:. .:Not that I didn't wanna be:. .:It means if you're smart... you'll stay away from me:. .:What if I'm not the hero?What if I'm... the bad guy?:. .:Oh yeah, I forgot to say. Lolly's are extremly tasty and I love them ;D:.
I am Stephano, a brave French warrior that will guide you everywhere - DON'T MAKE A SOUND PEWDIE 161
CAT'S PROFILE Age: 23 moons // 'Bout two years Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 jun 2012 - 17:36
Lionfear schreef:
xD Nemeru Ben net terug van Scouting xD
Randomly randomness is mijn specialiteit. En scouting? *schiet in de eerste boom die ze ziet* Al die scoutingmensjes mochten mij niet. *heeft het anderhalf jaar gedaan*
There is not a thin line between love and hate. There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 jun 2012 - 17:48
Irritant, ik kom net terug van hockey toernooi vierde geworden...
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
CAT'S PROFILE Age: :. 6 moons of a hard life .: Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 jun 2012 - 17:57
Er gaat niks boven even lekker je noob topicjes doorlezen, en de PM's die je naar Fireheart stuurde :} lolled, en Waz, stuur die Fanfiction >D Anders komen we je weer opzoeken :}
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.
Voice&Theme:
Spotlight
Member
Soepsas ^.^ 3339 Actief
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 jun 2012 - 17:58
Nemuru schreef:
Lionfear schreef:
xD Nemeru Ben net terug van Scouting xD
Randomly randomness is mijn specialiteit. En scouting? *schiet in de eerste boom die ze ziet* Al die scoutingmensjes mochten mij niet. *heeft het anderhalf jaar gedaan*
Me had verslapen vanmorgen xD Toen scouting gemist (jup, ik ook scout zijn (of padvindster :3))
Thanks peepz c:
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 jun 2012 - 18:02
Otterpaw schreef:
Er gaat niks boven even lekker je noob topicjes doorlezen, en de PM's die je naar Fireheart stuurde :} lolled, en Waz, stuur die Fanfiction >D Anders komen we je weer opzoeken :}
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 jun 2012 - 18:07
Yeah! Ik heb e-i-n-d-e-l-i-j-k een sheet! I`m so in love whit this!
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
CAT'S PROFILE Age: :. 6 moons of a hard life .: Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 jun 2012 - 18:09
Fireheart schreef:
Otterpaw schreef:
Whahahaha xD
Serously, "Alice hield van sm, sm was haar leven!" Als je stoel geen rugleuning had, lag je op de grond x}
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.
Voice&Theme:
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 jun 2012 - 18:10
Otterpaw schreef:
Fireheart schreef:
Otterpaw schreef:
Whahahaha xD
Serously, "Alice hield van sm, sm was haar leven!" Als je stoel geen rugleuning had, lag je op de grond x}