|
|
Ya epic Tazmaria girl 101
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jun 2012 - 16:04 | |
| mooizo X3 xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jun 2012 - 16:05 | |
| Ik hoor eigenlijk in 1e middelbaar te zitten, maar nu zit ik in groep 8. EN NEE< ik ben niet blijven zitten ;p |
|
| |
Viktor 119
| |
| |
| |
Her 395 Actief
| |
| |
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jun 2012 - 16:20 | |
| |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jun 2012 - 16:21 | |
| Nu wil ik alweer een nieuw accountje naast Sworddance ._. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jun 2012 - 16:24 | |
| xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jun 2012 - 16:28 | |
| eng lied... Ook al ken ik het, het is best wel eng om hem zo te horen... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jun 2012 - 16:30 | |
| ja weet ik ik heb geëdit, onderste is Rue's Lullaby In het boek zegt Katniss dat ze toen ze klein was samen met Prim een strop om hun nek hingen en dat lied zongen. En eigenlijk mag Katniss hem niet zingen xD xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jun 2012 - 16:31 | |
| Rue's lullaby is vreselijk zielig, ik moest zo Janken D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jun 2012 - 16:34 | |
| weet ik, hij is heel zielig gezongen, toen ik HG zag/las, moest ik janken bij dat stukje :') xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jun 2012 - 16:35 | |
| Bij de film d'aaaawhh )'': |
|
| |
Her 395 Actief
| |
| |
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jun 2012 - 16:37 | |
| Whahaa, ik kan niet smudgen ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jun 2012 - 16:38 | |
| Ja ik weet, Her, ik hoop dat ie mooi wordt verfilmt Toen Rue doodging huilde ik echt zoo hard, Met al die bloemen and stuff. Beautifull! - Songtekst Rue's Lullaby:
Deep in the meadow, under the willow A bed of grass, a soft green pillow Lay down your head, and close your sleepy eyes And when again they open, the sun will rise
Here it's safe, and here it's warm Here the daisies guard you from every harm Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true Here is the place where I love you
Deep in the meadow, hidden far away A cloak of leaves, a moonbeam ray Forget your woes and let your troubles lay And when again it's morning, they'll wash away.
Here it's safe, and here it's warm Here the daisies guard you from every harm Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true Here is the place where I love you.
I LOVE RUE!! xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jun 2012 - 16:43 | |
| |
|
| |
81
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jun 2012 - 16:44 | |
| Weet iemand wie Thistlepaw speelt en welke accs hij/zij nog meer heeft? Moet haar/hem iets vragen xD |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jun 2012 - 16:46 | |
| Thistlepaw? Volgensmij is dat (Soep)Sas, Spotlight dus |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jun 2012 - 16:50 | |
| - Sparklepaw schreef:
- Berrynose schreef:
- yeah! Linkse mensen rulezzz Wij zijn gwn speciaal ;D
Natuurlijk, en natuurlijk ook de leukste mensen xD (nog een linkspootje) ik ben de enige linkse in mijn klas Meh hoort er ook bij, xD Verder zijn er twee linkse mensjes in mijn klas, ik en een jongen. En natuurlijk mijn Grieks leraar, x'D |
|
| |
81
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 jun 2012 - 16:53 | |
| - Suntail schreef:
- Thistlepaw? Volgensmij is dat (Soep)Sas, Spotlight dus
Thnx. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |