526
| |
| Onderwerp: Gezocht moeder voor Tigerkit en Willowkit zo 5 sep 2010 - 15:30 | |
| wij zijn 2 jonge speelse kittens die een moeder nodig hebben. Onze vader is weggegaanbij de clan hoewel we niet van hem afwisten de vader die weg is gegaan heet Angelos
Wij zijn zoals ik al zei 2 lieve kleine ondeugende kittens, die een lieve moeder zoeken. |
|
112
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht moeder voor Tigerkit en Willowkit zo 5 sep 2010 - 21:04 | |
| |
|
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht moeder voor Tigerkit en Willowkit zo 5 sep 2010 - 21:05 | |
| Zozo, en hoelang zit mevrouw Shadow al bij Brokenstar in de clan? >< |
|
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht moeder voor Tigerkit en Willowkit zo 5 sep 2010 - 21:06 | |
| Volgens mij had ik net met Scythepaw afgespoken dat ik ze zal gaan verzorgen. (En miss. ook de rest van de kits ) |
|
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht moeder voor Tigerkit en Willowkit zo 5 sep 2010 - 21:06 | |
| oeps. heel erg sorry. IK ben vergeten te zeggen
dat was een advertentie voor Tigerkit en Willowkit en beide hebben al iemand gevonden. |
|
Margaux 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht moeder voor Tigerkit en Willowkit ma 6 sep 2010 - 20:29 | |
| Rosekit is ook een zus van Tiger en Willow he! X-X |
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Gezocht moeder voor Tigerkit en Willowkit di 7 sep 2010 - 16:32 | |
| Daarbij is Leopardfur nietr voorgoed weg, we kunnen wel doen dat ze te ziek is om voor jullie te zorgen enzo. |
|
121
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht moeder voor Tigerkit en Willowkit ma 20 sep 2010 - 15:36 | |
| Idd XD Ik ben namelijk inderdaad terug |
|
| Onderwerp: Re: Gezocht moeder voor Tigerkit en Willowkit | |
| |
|