| Sheet/ setjesshopje Cesanne :3 | |
|
|
Nick 97
| |
| Onderwerp: Re: Sheet/ setjesshopje Cesanne :3 do 31 mei 2012 - 17:39 | |
| •••» My accounts; Matrix, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••Where are you looking at, Gast?
Laatst aangepast door Matrix op do 7 jun 2012 - 19:36; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Cesanne 123
| CAT'S PROFILEAge: 2 moons, i'm feeling me so mature :3 ~Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Sheet/ setjesshopje Cesanne :3 do 31 mei 2012 - 17:42 | |
| Nu is alles gesloten (Die van Loudkit word nog gedaan, als je dat niet wilt moet je het maar zeggen xD) You say I'm a bitch? Ask my mother and she will deny it, so look at yourself first! |
|
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: Sheet/ setjesshopje Cesanne :3 do 31 mei 2012 - 18:12 | |
| wil j me misschien PMen hoe je de sheets maakt of hou je dat liever voor jezelf? PS Ben Whisperkit PPS Maak niiet uit als je het wilt vertellen hoor . Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart In mine soul And in mine fur Mine heart stand in fire and flame if i see you.
|
|
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: Sheet/ setjesshopje Cesanne :3 do 31 mei 2012 - 18:28 | |
| O ja graag (:
Sorry voor dubbelpost bij volgende
Laatst aangepast door Loudkit op do 31 mei 2012 - 18:32; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: Sheet/ setjesshopje Cesanne :3 do 31 mei 2012 - 18:32 | |
| |
|
| |
Cesanne 123
| Onderwerp: Re: Sheet/ setjesshopje Cesanne :3 do 31 mei 2012 - 19:14 | |
| Sorry voor de dp D; - Code:
-
[justify][font=Comic Sans Ms][table align="center" border="1px-color:red"bgcolor="#cc610f"][tr][td][center][img]http://img196.imageshack.us/img196/9008/86013e6a93146dbf583882e.png[/img][/center]<table align="center" width="400"><tr><td align="center"> [size=9][color=#FFFFFF] Hier de tekst [/color][/size] </td></tr></table>[/td][/tr][/table][/font][/justify] - Code:
-
[justify][font=Comic Sans Ms][table align="center" border="1px-color:grey"bgcolor="#b2b6be"][tr][td][center][img]http://img440.imageshack.us/img440/3978/98eda67439189e761d64566.png[/img][/center]<table align="center" width="400"><tr><td align="center"> [size=9][color=#000000] Hier de tekst [/color][/size] </td></tr></table>[/td][/tr][/table][/font][/justify] Dit zijn er al twee, de rest komt nog ;D You say I'm a bitch? Ask my mother and she will deny it, so look at yourself first! |
|
| |
Nick 97
| |
| Onderwerp: Re: Sheet/ setjesshopje Cesanne :3 do 31 mei 2012 - 19:23 | |
| •••» My accounts; Matrix, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••Where are you looking at, Gast? |
|
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: Sheet/ setjesshopje Cesanne :3 do 31 mei 2012 - 19:26 | |
| Thx ben er echt heel blij mij :)tralalalalalalalalalaaalalalalalalalalalalaalalalalalalalalaalalalalalalalalalala whaa sorry moest gewoon even. |
|
Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart In mine soul And in mine fur Mine heart stand in fire and flame if i see you.
|
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Sheet/ setjesshopje Cesanne :3 do 31 mei 2012 - 19:29 | |
| |
|
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: Sheet/ setjesshopje Cesanne :3 do 31 mei 2012 - 19:34 | |
| Naam: Firestripe Moet er een naam op de sheet?: Ja Zo ja, nog een voorkeur van kleur/lettertype: x3 wat erbij past. Tekstje?: Nope Zo ja, nog een voorkeur van kleur/lettertype: Nah geen voorkeur aan lettertype , maar het de kleur het leifst wit of zwart Foto's*: Komt... Extra: xD i lief it Thank you Joos <3
|
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Sheet/ setjesshopje Cesanne :3 do 31 mei 2012 - 19:36 | |
| Naam: Thornpaw Moet er een naam op de sheet?: Ja Zo ja, nog een voorkeur van kleur/lettertype: Doe maar gewoon wat wat er bij past Tekstje?: x Zo ja, nog een voorkeur van kleur/lettertype: x Foto's*: - Spoiler:
Extra: Iets Thornpaw achtigs Muzieknoten ofzow (Hoeft niet) Naam: Lavenderkit Moet er een naam op de sheet?: Ja Zo ja, nog een voorkeur van kleur/lettertype: krullerig Tekstje?: x Zo ja, nog een voorkeur van kleur/lettertype: x Foto's*: - Spoiler:
Extra: Beetje paarsachtig |
|
| |
Cesanne 123
| Onderwerp: Re: Sheet/ setjesshopje Cesanne :3 do 31 mei 2012 - 21:38 | |
| *Kucht even* I had never say that die aanvraagjes terug open waren En zeker 4 aanvraagjes zijn teveel als ik er maar 2 gemaakt heb Sorry mensjes D; You say I'm a bitch? Ask my mother and she will deny it, so look at yourself first! |
|
| |
Iro, EpicNameGirl :3 200
| |
| Onderwerp: Re: Sheet/ setjesshopje Cesanne :3 vr 1 jun 2012 - 12:30 | |
| Cesanne, jou onderschirft is zo stoerr. |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Sheet/ setjesshopje Cesanne :3 vr 1 jun 2012 - 15:30 | |
| |
|
| |
Cesanne 123
| Onderwerp: Re: Sheet/ setjesshopje Cesanne :3 vr 1 jun 2012 - 20:50 | |
| Nope, nog niet ;p Maar als ik klaar ben met alles mag je je weer aanmelden Ik zal een plek voor je vrij houden, goed? xD @ Iro, Thanks ^^ You say I'm a bitch? Ask my mother and she will deny it, so look at yourself first! |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Sheet/ setjesshopje Cesanne :3 vr 1 jun 2012 - 20:52 | |
| |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| |
| |
Cesanne 123
| Onderwerp: Re: Sheet/ setjesshopje Cesanne :3 vr 1 jun 2012 - 22:46 | |
| Goed even een paar vraagjes xD Sealife: Aan wat voor achtergrond had je dan gedacht (kan niet garanderen dat het iets word, want doe het bijna nooit, maar het is waarschijnlijk wel het proberen waard ) Tazz: Je weet toch dat dat lettertype ontzettend moeilijk leesbaar is hè? (Tenminste vind ik) Je moet eens jou zinnetje met dat lettertype intypen ;p Als je het natuurlijk nog steeds wilt kan ik het altijd doen, daar niet van xD You say I'm a bitch? Ask my mother and she will deny it, so look at yourself first! |
|
| |
Cesanne 123
| Onderwerp: Re: Sheet/ setjesshopje Cesanne :3 vr 1 jun 2012 - 23:03 | |
| Sorry voor de dp D; Berrynose, zou je je aanvraagje (opnieuw) willen posten? ^^ En Swanpaw je sheet is af - Code:
-
[justify][font=Comic Sans Ms][table align="center" border="1px-color:black"bgcolor="#18000e"][tr][td][center][img]http://img3.imageshack.us/img3/3749/c6aaaaef10a8abce8e2460b.png[/img][/center]<table align="center" width="500"><tr><td align="center"> [size=9][color=#ebeff3] Hier de tekst [/color][/size] </td></tr></table>[/td][/tr][/table][/font][/justify] Neej, aanvraagjes zijn nog altijd niet open xDYou say I'm a bitch? Ask my mother and she will deny it, so look at yourself first! |
|
| |
Her 395 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Sheet/ setjesshopje Cesanne :3 | |
| |
|
| |
|