| » Skyclan Activate Project | |
|
|
They call me Linn 82
| |
| Onderwerp: » Skyclan Activate Project ma 28 mei 2012 - 16:20 | |
| Skyclan Activate ProjectSkyclan was dé clan die wij zo graag wilden, we hebben een hele tijd erover gezeurd volgens mij. En nu hebben we deze clan al een tijdje, en het valt me op dat 'ie vreselijk inactief is geworden - tegenover alle andere clans -. Nu ook Shadowclan actiever is geworden, is het ook voor Skyclan tijd om opnieuw op te bloeien zeg maar. Nu had ik het idee om samen met zijn allen weer nieuwe of juist onze oude skyclan accounts weer actief te maken. Ik weet dat het moeilijk is, en dat het lastig is om een inactieve clan weer actief te krijgen. Maar je ziet het zelf ook wel, Shadowclan zelf word ook weer actiever. En iedereen weet dat deze clan ook redelijk inactief is geweest. Dus daarom zoek ik nu een heleboel mensen die samen met mij skyclan weer actief willen maken. Trommel je oude accounts op, of als je daarop weinig inspiratie hebt/strike] maak gewoon een nieuwe aan, zoals ik heb gedaan. Samen kunnen we het vast wel, ik het begin zal het langzaam en moeilijk gaan. Maar als we eenmaal op gang zijn, dan zal de clan snel weer tot leven komen. Bovendien zoek in nog een heleboel familieleden voor mijn Icefeather. Ik zoek; » Broers en Broertjes » Zussen en Zusjes» Een pleegkind voor Icefeather» Neven, Nichten » Ooms, Tantes » Opa's, Oma's Als je nog suggesties hebt voor nog een of andere familielid voor Icefeather, zeg het maar. Ik zal het vast goed vinden. - Code:
-
[b]Ik wil helpen met het actief maken van Skyclan![/b] Met welk(e) account(s); - Code:
-
[b]Ik wil een familielid van Icefeather bespelen[/b] Naam kat; Uiterlijk; Innerlijk; Wat voor familielid; Band met Icefeather; Extra; PS. Ga maar los mensen :'3 You've been working hard now baby all day and night try to make a happy home for me and your child can't help but feeling this shame for not seeing you through turning tables around putting pressure on you
Laatst aangepast door Icefeather op vr 1 jun 2012 - 18:58; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Chi 380
| |
| Onderwerp: Re: » Skyclan Activate Project ma 28 mei 2012 - 16:26 | |
| Ik wil helpen met het actief maken van Skyclan! ja! Met welk(e) account(s); Chestnutkit! ( als ie paars word x'D )
misschien kan chestnutkit een goede vriendin worden, ze word namelijk half blind geboren :3
|
|
| |
Cato && Iro 89
| |
| Onderwerp: Re: » Skyclan Activate Project ma 28 mei 2012 - 16:30 | |
| Ik wil een familielid van Icefeather bespelenNaam kat; Fluffy Uiterlijk; Witte, langharige poes Innerlijk; Ze is erg aardig, maar als er iets (slechts) gebeurt waar zij bij is, denkt ze al snel dat het allemaal haar fout is en dat ze beter van deze wereld kan verdwijnen. Ze probeert dan zelfmoord te plegen, maar dat mislukt keer op keer (gelukkig xD) Wat voor familielid; Zus, vriendin of nicht ^^ Band met Icefeather; zeer goed Extra; Ze heeft net kittens gekregen, waaronder Chestnutkit van hierboven xD Ik wil helpen met het actief maken van Skyclan!Met welk(e) account(s); Fluffytail |
|
| |
They call me Linn 82
| |
| |
| |
Derp 220
| |
| Onderwerp: Re: » Skyclan Activate Project ma 28 mei 2012 - 16:36 | |
| Ik wil helpen met het actief maken van Skyclan! Ja Met welk(e) account(s); Deathkit (Hij is nog niet geboren, maar ja.)
|
|
| |
Cato && Iro 89
| |
| |
| |
Her 395 Actief
| |
| |
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: » Skyclan Activate Project ma 28 mei 2012 - 16:41 | |
| Ik wil helpen met het actief maken van Skyclan! Met welk(e) account(s); Oddpaw |
|
| |
They call me Linn 82
| |
| Onderwerp: Re: » Skyclan Activate Project ma 28 mei 2012 - 16:43 | |
| - Darkpaw* schreef:
- Ik wil helpen met het actief maken van Skyclan! Ja
Met welk(e) account(s); Deathkit (Hij is nog niet geboren, maar ja.)
Thank you very very much (': - Swanpaw schreef:
Ik wil helpen met het actief maken van Skyclan! Met welk(e) account(s); Tinderpaw, my med. app. katje : D
|
|
| Ik wil een familielid van Icefeather bespelen Naam kat; Tinderpaw Uiterlijk; *wijst naar de ava* Innerlijk; Ze is onrustig, paranoia en erg slim. Ze verwijt zichzelf de dood van haar broertje en haar moeder waardoor ze vreselijk instabiel is. Wat voor familielid; Nichtja Band met Icefeather; eum... gewoon een familieband ? hehe... Extra; |
|
Oké, nog een nichtje erbij, yeah (': Accepted trouwens. - Suntail schreef:
- Ik wil helpen met het actief maken van Skyclan!
Met welk(e) account(s); Oddpaw Thank you <'3 You've been working hard now baby all day and night try to make a happy home for me and your child can't help but feeling this shame for not seeing you through turning tables around putting pressure on you |
|
| |
Mrs. Ikuro 68
| |
| Onderwerp: Re: » Skyclan Activate Project ma 28 mei 2012 - 17:51 | |
| Ik wil helpen met het actief maken van Skyclan! Met welk(e) account(s); Acidkit
Ik wil een familielid van Icefeather bespelen Naam kat; Rolo Uiterlijk; Nog niet bepaald Innerlijk; Same Wat voor familielid; Rogue night? Band met Icefeather; Gwn goed Extra; Maybe leuk ideetje? :3
Laatst aangepast door Blackberry op ma 28 mei 2012 - 17:56; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
They call me Linn 82
| |
| |
| |
Mrs. Ikuro 68
| |
| Onderwerp: Re: » Skyclan Activate Project ma 28 mei 2012 - 17:57 | |
| Is goed, misschien dan als kitten? Dan denkt ze dat ze gwn puur Rogue is? Maybe dat we daar nog verhaallijntje ofzeuw mee kunnen bedenken (; |
|
| |
They call me Linn 82
| |
| Onderwerp: Re: » Skyclan Activate Project ma 28 mei 2012 - 17:58 | |
| - Blackberry schreef:
- Is goed, misschien dan als kitten? Dan denkt ze dat ze gwn puur Rogue is?
Maybe dat we daar nog verhaallijntje ofzeuw mee kunnen bedenken (; Ja, dat ze wel een zus is, maar als kitten gewoon gekidnapt is, en dus denkt dat ze een pure rogue is (= En dat als ze elkaar ontmoeten ze elkaar niet herkennen, maar later zullen ze elkaar juist wel herkennen ofzo, omdat ze toch enkele manen samen in de nursery hebben gezeten(?) You've been working hard now baby all day and night try to make a happy home for me and your child can't help but feeling this shame for not seeing you through turning tables around putting pressure on you |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: » Skyclan Activate Project ma 28 mei 2012 - 18:01 | |
| Ik wil helpen met het actief maken van Skyclan! Met welk(e) account(s); Icespirit :3
Ik wil een familielid van Icefeather bespelen Naam kat; Icespirit Uiterlijk; Een silver tabby kater met licht blauwe ogen. Hij heeft een iets wat manke poot door een gevecht met een rogue. Innerlijk; Een vriendelijke kater die graag andere helpt. Hij heeft de laatste tijd iets wat problemen met zijn geaardheid, maar gaat stug verder met z'n taken. Hij kan soms wat streng zijn, maar is zeker rechtvaardig. Wat voor familielid; Oom - oudere broer - eventueel vader xD Band met Icefeather; Goed :3 Extra; Miauw :3
Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo)
"How beautifully leaves grow old. How full of light and color are their last days."
|
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: » Skyclan Activate Project ma 28 mei 2012 - 18:02 | |
| Ik wil helpen met het actief maken van Skyclan! Met welk(e) account(s); Raccoontail en misschien ook een nieuwe (: |
|
| |
They call me Linn 82
| |
| Onderwerp: Re: » Skyclan Activate Project ma 28 mei 2012 - 18:03 | |
| - Icespirit schreef:
- Ik wil helpen met het actief maken van Skyclan!
Met welk(e) account(s); Icespirit :3
Ik wil een familielid van Icefeather bespelen Naam kat; Icespirit Uiterlijk; Een silver tabby kater met licht blauwe ogen. Hij heeft een iets wat manke poot door een gevecht met een rogue. Innerlijk; Een vriendelijke kater die graag andere helpt. Hij heeft de laatste tijd iets wat problemen met zijn geaardheid, maar gaat stug verder met z'n taken. Hij kan soms wat streng zijn, maar is zeker rechtvaardig. Wat voor familielid; Oom - oudere broer - eventueel vader xD Band met Icefeather; Goed :3 Extra; Miauw :3
Hmm..Wat wil jij het liefst? (': @Blacksoul; Thanks <'3 You've been working hard now baby all day and night try to make a happy home for me and your child can't help but feeling this shame for not seeing you through turning tables around putting pressure on you |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: » Skyclan Activate Project ma 28 mei 2012 - 18:04 | |
| Ik denk dat een oudere broer, uit een eerder, nestje wel het leukste is :3 Dan moet ik alleen even de namen van Ice's ouders veranderen xD Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo)
"How beautifully leaves grow old. How full of light and color are their last days."
|
|
| |
They call me Linn 82
| |
| Onderwerp: Re: » Skyclan Activate Project ma 28 mei 2012 - 18:06 | |
| - Icespirit schreef:
- Ik denk dat een oudere broer, uit een eerder, nestje wel het leukste is :3
Dan moet ik alleen even de namen van Ice's ouders veranderen xD Oké prima. Alleen, houdt er ook rekening mee dat Fluffytail dan een [half]zus van hem zal zijn xD You've been working hard now baby all day and night try to make a happy home for me and your child can't help but feeling this shame for not seeing you through turning tables around putting pressure on you |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: » Skyclan Activate Project ma 28 mei 2012 - 18:07 | |
| I know that :3
Ik zal Ice's profiel even wijzigen xD Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo)
|
|
| |
They call me Linn 82
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: » Skyclan Activate Project | |
| |
|
| |
|