| Tralalala,[gezocht] euh...katten? | |
|
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Tralalala,[gezocht] euh...katten? ma 28 mei 2012 - 15:12 | |
| Cherrypaw//Thunderclan//Apprentice
| Hoi,ik ga Cherrypaw. haar leven een wending geven. Als je haar History kent begrijp je me denk ik wel,, Anders kun je het beste nog even de history HIER door lezen.
Ik zoek dus twee vriend(innen) die haar history kennen en daar over mee kunnen praten ( die mogen jonger dan haar zijn )
En nog 1 RiverClan kater, de kleur mag anders zijn dan lichtgrijs, dan pas ik de history maar wat aan. Maar die Rc kater en Cherrypaw. zijn geen partners, ze waren vroeger verliefd en gaven dat toe, maar nu niet meer. Anders zullen we dat dan gewoon beslissen in de RPG. Die kater moet wel even oud zijn als haar. kleine verandering, die kater mag ouder zijn , dan verander ik dat ook wel even.
| geïntresseerde :
vastgestelde :
Midgetstripe=TC vriend Tallpoppy= TC vriendin Darkpaw*=RC kater Sealife= TC vriendin die er later achterkomt
| Accountnaam: Wat wil je worden: Bekendste account: beloof je écht actief te zijn: inspiratie: extra:
| - Cherry x Mask<3:
Laatst aangepast door Cherrypaw. op ma 28 mei 2012 - 20:32; in totaal 6 keer bewerkt |
|
| |
Derp 220
| |
| Onderwerp: Re: Tralalala,[gezocht] euh...katten? ma 28 mei 2012 - 16:43 | |
| Accountnaam: Darkpaw* Wat wil je worden: Die RC kater Bekendste account: Tailstorm beloof je écht actief te zijn: Jep, ik hou via Tailstorm enzo de hele boel in de gaten van al mijn accjes. inspiratie: You know extra: Hij woont in het RC territorium ergens bij Fourtree in de buurt XD |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| |
| |
Cesanne 320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Tralalala,[gezocht] euh...katten? ma 28 mei 2012 - 16:52 | |
| Mweg, wil dat lijstje niet invullen, maar moet wel xD
Accountnaam: Midgtstripe Wat wil je worden: vriend :3 Bekendste account: Eehh, Fluffel? beloof je écht actief te zijn: Tja, hij heeft net kittens en als een goede vader zal hij online blijven xD inspiratie: What do you mean? Motivation? Eehm, you ask me to do this... extra: Waarom moest ik dit lijstje invullen? D: Nu heb ik tijd verspilt! Neej grapje xD |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| |
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: Tralalala,[gezocht] euh...katten? ma 28 mei 2012 - 19:54 | |
| naam: Sealife Wat wil je worden: vriend Bekendste account: Firelion beloof je écht actief te zijn: Jep inspiratie:Veel!!! En morivetie het loijkt me leuk extra: Tralala... Alleen maar tijdverspilling dit lijstje, ga iets anders doen zoals... Jou stalken ;p |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Tralalala,[gezocht] euh...katten? ma 28 mei 2012 - 20:01 | |
| Accountnaam: Tallpoppy Wat wil je worden: Vriendin Bekendste account: Euhh, Leafstorm of Skippy beloof je écht actief te zijn: Jah, duh inspiratie: Ik wil voor m'n poppy wat vriendinnen extra: 8) |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| |
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: Tralalala,[gezocht] euh...katten? ma 28 mei 2012 - 20:31 | |
| - Cherrypaw. schreef:
- Vaststelling= Darkpaw* word de RC kater ^^'' namelijk dat er geen andere aanmedlingen waren, en dat ik al snel met het topic wil beginnen.
Tallpoppy word de tweede vriendin ^^''
miss dat Sealife ervan gehoord had en er later ook achterkomt? Goed. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Tralalala,[gezocht] euh...katten? | |
| |
|
| |
|