| [W A N T E D] Kitten Silver x Owl | |
|
|
Soof 477
| |
| Onderwerp: [W A N T E D] Kitten Silver x Owl zo 27 mei 2012 - 21:16 | |
| Nou, bijna iedereen hier weet wel dat Owlfrost en Silverpool een stelletje zijn. Dus vonden Joos en ik het maar eens tijd om kittens met hen te krijgen. [Aangezien we hadden afgesproken over 2 weken topic te maken [2 weken terug ><] en ik nog geen contact heb gehad met Joos die ik het maar nu.] Dus heb ik het topicje aangemaakt. Het is een nestje van 3 kittens. In een haastige bui een paar maanden geleden hebben Joos en ik al 2 ervan aangemaakt, dus die krijgen dan het wachtwoord toegestuurd.
Kittens;; -Briarkit -Desirekit [Sharon] -Heatherkit
Dus als je interesse hebt, vul dan dit lijstje in;; - Code:
-
[b]Naam bekendste account;;[/b] [b]Motivatie;;[/b] [b]Welke kitten?;;[/b] [b]Karaktervorming;;[/b] [b]Uiteindelijke Warriornaam;;[/b] [b]Eventuele voorbeeldpost;;[/b] Ik zal kijken met Joos naar de kwaliteit van je posts en natuurlijk hoe je het lijstje hebt ingevuld.
Geïnteresseerden;;
-Viktor [Waterkit?] -Linn [Heatherkit] -[Avalanchefall] [Briarkit] -Lyra [Briarkit] -Lisanne [Briarkit] -Her [Briarkit]~Soof & Joos Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Laatst aangepast door Owlfrost op ma 28 mei 2012 - 11:09; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Viktor 79
| |
| Onderwerp: Re: [W A N T E D] Kitten Silver x Owl zo 27 mei 2012 - 22:01 | |
| Naam bekendste account;; Kearn Motivatie;; / Welke kitten?;; Waterkit Karaktervorming;; Een katje die eerder een beetje op de achtergrond blijft en wel goed nadenkt voor ze zomaar iets zegt of doet. Soms kan ze ook wel een beetje verlegen overkomen, maar dat is ze niet. Tegen een groep is ze altijd stil maar een kat die ze kent daar is ze altijd vriendelijk en vrolijk tegen. Ook tegen 1 enkele kat die ze niet goed/ helemaal niet kent is ze ook niet stil. Uiteindelijke Warriornaam;; Waterflower Eventuele voorbeeldpost;; Waterflower liep door het terriotorium. Ze rook een muis, behendig sloop ze op het grijze bolletje af. Toen ze naderbij kwam merkte het muisje haar op, maar Waterflower was te dicht bij en sprong op het kleine diertje, snel doodde ze het en mompelde een bedankje aan de starclan. Terwijl ze dat aan het doen was rook ze nog een muis. Snel liep ze een beetje dichterbij, ook deze muis had haar al zien aankomen en spurte weg. Waterflower probeerde net zoals bij de vorige muis er nog op te springen, maar ze was te laat en belande op grond. Toen ze net neerkwam rook ze hoe een andere kat haar benaderde. Zo snel dat ze maar kon ging ze rechtzitten en likte zich schoon, het enige dat ze niet wou was dat de kat zou zien dat ze was gevallen.
Sorry het voordbeeldpostje moet snel gaan want ik moet zo afsluiten
Laatst aangepast door Flowerstorm op ma 28 mei 2012 - 11:12; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [W A N T E D] Kitten Silver x Owl zo 27 mei 2012 - 22:03 | |
| Leuk dat je je aanmeldt, maar ik heb graag dat je één van de kittens kiest, want Heart is eigenlijk al in gebruik [Ja, ik weet dat dat eigenlijk gewoon mag, maar ik en waarschijnlijk ook Joos willen graag dat je dan een originele naam bedenkt.]
Verder is de aanmelding goed. ^^ |
|
| |
Maaike 284 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [W A N T E D] Kitten Silver x Owl zo 27 mei 2012 - 22:33 | |
| Naam bekendste account;; Dapplepaw, Carrionpaw, Hopepaw // Linn dus. Motivatie;; Soof heeft me overgehaald.. Nee, ik heb dit koppel al een tijdje in het oog, and yes, i like them. Welke kitten?;; Heatherkit Karaktervorming;; Heatherkit zal als kitten een erg vrolijke en vriendelijke poes zijn. Ze heeft een positieve kijk op de wereld en fouten maken zijn volgens haar erg leerzaam. Vrienden maakt ze erg snel, waardoor ze in de nursery al snel enkele katten om haar heen heeft hangen aangezien ze heel vaak actief bezig is. Behulpzaam als ze is wilt ze iedereen binnen de clan heel graag helpen, ook heeft ze er geen problemen mee als anderen haar vreemd of naar aankijken. Ze is wie ze is, en daar houdt ze van. Als kitten zal ze er ook erg naar opkijken om apprentice te worden.
Nog geen maan nadat ze apprentice is geworden verhard haar karakter. Ze verbergt haar emoties en spreekt met niemand over haar diepste geheimen. Bovendien zal ze nu van zich afbijten, alsof ze bang is om weer gekwetst te worden. Haar karakter is wel degelijk erg verduisterd. Waardoor dit gekomen is houdt ze weg. Wanneer katten het haar vragen zal ze uitvallen naar die kat. Ze wilt er dus echt niet over praten, zelfs niet met haar eigen ouders. Uiteindelijke Warriornaam;; Heatherpool Eventuele voorbeeldpost;;
Ik ben een verhaallijn aan het maken, dat pas gebeurd wanneer ze apprentice word.
Sometimes everything you know in the world turns out to be a lie. But at the end of the day the lie isn't what matters,It's what you do after you tell it. If you work hard enouch you can make it true.
Laatst aangepast door Hopepaw op ma 28 mei 2012 - 10:49; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
135
| |
| Onderwerp: Re: [W A N T E D] Kitten Silver x Owl zo 27 mei 2012 - 22:42 | |
| Naam bekendste account;; Avalanchefall Motivatie;; Ik wil echt al heel lang een kitten in een nestje spelen Welke kitten?;; Briarkit Karaktervorming;; Briarkit is een kitten waarmee je echt kunt lachen, hij maakt overal grapjes over. Maar ze erg gevoelig (Lichaamlijk) soms, hij trekt zich vlug terug en doet niet vaak mee met stoeipartijen. Soms zingt hij wat liedjes. Hij houdt echt van iedereen, hij weet zelf niet waarom. Vrede staat bij hem op de eerste plaats en hij kan goed ruzie,s oplossen.
dus: Grappenmaker-Gevoelig-Zangeresachtig-Ruzieoplosser. Uiteindelijke Warriornaam;; Briarvoice Eventuele voorbeeldpost;;
De Cyperse kater zat met zijn staart om zijn poten, naar twee dolende kittens te kijken. Het zag er hard en pijnelijk uit, maar het leek wel of die kittens nergens last van hadden. Briarkit zuchtte eens diep en besloot om zich maar op zijn talent te concentreren, hij has nieuwe grappen nodig. Die ergens opsloegen. Maar vandaag was hij niet in een grappenbui, eerder somber. Hij voelde zich vandaag wat onzeker, alsof hij werd gepest...Maar dat werd hij nooit echt, af en toe over zijn gevoeligheid, meer niet. Misschien moest hij even wat eten, er was net weer een veldmuis gebracht en die zag er wel lekker uit. Dat zou wel helpen. De heldere zon scheen op zijn kop, terwijl hij door het lauwe zand naar de prooistapel liep. Sloom, alsof hij heel oud was, in plaats van een kitten. Briarkit pakte de veldmuis van de stapel en ging in de schaduw zitten, waar hij traag op de veldmuis knaagde. Hij probeerde van de smaak te genieten, maar zelfs dat lukte niet, het leek alsof hij op een blad zat te kauwen. Moedeloos liet hij de muis liggen en rolde op zijn rug, daarna staarde hij met zijn amberkleurige ogen naar de lichtblauwe hemel boven hem. De zon scheen hard en helder en verwarmde de aarde met haar warmte. Briarkit werd er wat moe van...Wacht eens even! Opeens begreep hij het! Hij kon niet zo goed tegen de warmte, hij werd er gewoon moe en sloom van. Zijn gedachten,s gingen niet meer op orde! Opeens begreep hij wat hij moest doen, hij rolde weer op zijn buik, stond op en ging naar de Nursey. Vlug ging hij naar achteren, een heerlijke koelte kwam hem tegen moet en hij voelde zich weer een stuk beter. Briarkit plofte neer in het zand en ging languit gestrekt liggen, zijn voorpoten waren helemaal langs zijn kop gestrekt. Hij sloot zijn ogen en zong toen een liedje,
Zon met je stralen. Schijn maar lekker op aard. Al liggen de slechterikken te ballen. Verwarm maar lekker de aard.
Ik ken niet nadenken. In jou, lieve zon. Maar daar was iets op te denken. Diebie don!
Hij lachte zachtjes om zijn eigen liedje en ging op zijn zij liggen. De koelte had hem echt beter gemaakt, hij voelde zich goed. Het duurde niet lang, of de beste nog jonge kitten, viel in een lichte slaap.
(Fantasie loos: Kijk voor voorbelden maar bij Avalanchefall)
Kittenaanvraag!! |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: [W A N T E D] Kitten Silver x Owl zo 27 mei 2012 - 22:47 | |
| Ik doe ook een aanmeldinkje op Briarkit ;3 Naam bekendste account;; Summerkit Motivatie;; Het lijkt me gewn heel leuk, de naam sprak me ook aan; ik heb zelf twee briaars thuis &ik volg jullie al een tijdje omdat ik echt ubergraag een van jullie kits zou willen sijnn ;3 Welke kitten?;; Briarkit Karaktervorming;; Briarkit is een hyperactieve kitten, die -als het voor hem een beetje meezit- je de hele dag loopt te stalken met vanalles en nog wat. Hij is nieuwsgierig en leergierig, en zal als het moet ook zijn hyperactieve en stalk-buien in kunnen houden. Hij is ook een bijzondere kitten, daarom zal zijn warriornaam ook Briarfur worden, want hij zal later langharig zijn ;3 Uiteindelijke Warriornaam;; Briarfur Eventuele voorbeeldpost;; -Als Briarkit 1 of 2 moons is- Briarkit lag opgerold in de Nursery. Hij opende zijn kleine oogjes en snoof de heerlijke boslucht op. Stilletjes stond hij op en liep richting buiten. Hij voelde zijn voetkussentjes op de harde, bevroren grond. 'Het zal niet lang meer duren of het zal sneeuwen.' had zijn moeder gezegd. Hij had geantwoord; "Wat is sneeuw dan?" Waarop Silverpool zei; 'Dat kom je snel genoeg te weten.' Hij was zo nieuwsgierig geweest dat hij de dagen die erna kwamen, zoals vandaag, elke ochtend de Nursery uitsloop om te kijken of er al sneeuw was. Misschien is het er al, maar zie ik niet wat het dan is dacht hij. Op dat moment voelde hij iets kouds op zijn neusje. Hij bibberde. Was dit sneeuw? Zijn vader had hem vertelt dat het koud en wit was. Nog meer sneeuw kam langzaam uit de lucht vallen. Meer en meer en meer. Hij wist niet meer hoe lang hij daar gestaan had, maar nu lag er al een laagje wit spul, sneeuw aldus zijn moeder, op de bevroren grond. Briarkit bibberde weer. Hij begon het koud te krijgen, en zijn kussentjes deden ook pijn. Heel voorzichtig sloop hij richting de Nursery. Hij maakte gekke sprongetjes om de sneeuw die uit de lucht kwam vallen te ontwijken. En als er dan toch een vlokje op hem viel, dook hij ineen. Een gek gezicht was dat. Tot zijn opluchting zag hij de ingang van de Nursery. Hij sprintte er naartoe en liep er zachtjes in. Daar draaide hij een paar rondjes en ging liggen. Maar lag niet lekker. Hij stond op en liep naar Silverpool, ging tegen haar warme buik aan liggen en viel in slaap.
Ik ben inspiratieloos... Nu word ik zeker nooit een van jullie kits ): Kijk voor betere posts bij Slatebreath... Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
- Art for Summer ~:
Laatst aangepast door Summerkit op di 29 mei 2012 - 20:10; in totaal 10 keer bewerkt |
|
| |
Viktor 79
| |
| Onderwerp: Re: [W A N T E D] Kitten Silver x Owl zo 27 mei 2012 - 23:02 | |
| |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [W A N T E D] Kitten Silver x Owl ma 28 mei 2012 - 0:38 | |
| Naam bekendste account;; Firestripe Motivatie;; Ik wil erg graag een kitten in een nestje spelen . Welke kitten?;; Heatherkit Karaktervorming;; Heather is een speelse jonge kitten. Hij is erg brutaal tegen katten die hij goed kent, maar tegen vreemden is hij een heel andere kat. Hij is dan heel verlegen en erg braaf terwijl hij meestal het tegenovergestelde is. Heather zal als Apprentice erg leergierig zijn en zijn mentor overspoelen met vragen, toch zal hij vaak niet luisteren en daardoor een klein beetje gaan achterlopen op zijn training. ALs warrior zijnde zal hij een echte versierder worden door dat gedrag zal hij steeds brutaler worden. Verder zal hij erg goed kunnen opschieten met katten van zijn leeftijd. Hij heeft het moeilijker met Elders. Maar jongere katten kan hij wel erg goed opschieten Uiteindelijke Warriornaam;; Heatherclaw Eventuele voorbeeldpost;;
Het was midden bladkaal. Ijzige sneeuvlokken dwarrelden naar beneden en landden geruisloos op de grond. Veel katten vermeden de kou door zich lekekr op te rollen in hun nesten tussen hun andere clangenoten. Helaas voor sommige katten moesten die op jachtpatrouille of grenspatrouille. Ookal scheen de zon volop het bleef bitterkoud. In de kraamkamer was het echter heerlijk warm en verschillende queens lagen te kijken hoe hun kittens speelden of slaapten aan hun zijde. Heatherkit was er één van , hij was een katten van Silverpool en Owlfrost. Zijn buikje deinsd snel omhoog en omlaag. Hij sliep nog , maar eenaal uitgerust werdt hij gapend wakker. Hij keek nog wat slaperig om zich heen en stond op en rekte zich uit. Heatherkit ging zitten en keek de kraamkamer rondt. Het was erg druk maar rustig tegelijkertijd. Veel kittens waren aan het slapen , sommige speelden , katten liepen in en uit de kraamkamer. Maar alsnog was het erg gezellig. De warme knusse ruimte werdt namenlijk omhuld met een heerlijke zoete warme geur van melk. Heatherkit snoof die geur diep in en ademde het uit me een zucht. Plotseling toen er een ijzige windvlaag de kamer in ging draaide hij zich geschrokken om en zag een grote witte wereld dat gisteren nog kleurrijk was. Heatherkit deed zijn mond open om te ruiken of hij de geur herkend. Niks hij had het nog nooit geroken, totaal onbekend. Een beetje angstig zette Heatherkit een stapje vooruit. Hij zag dat het witte spul ook vanaf boven kwam vallen. Zou de Starclan dit naar ons gestuurd hebben? Vroeg hij zich af in zijn gedachte. Stilletjes sloop hij pasje voor pasje richting het witte spul. Erg dichtbij het witte spul , maar net niet aanrakend , bekijkt hij het aandachtig. Het spul zag er erg koud uit. Voorzichtig snuffelde hij eraan en stak zijn tong uit om het te proeven. Snel trok hij die terug, het was inderdaad koud , ijskoud. Voorzichtig stak hij zijn linkervoorpoot uit om het te voelen, maar hij trok die ook terug. Het spul was net zo koud als op zijn tong. Zorgvuldig begin hij zijn linkervoorpoot te likken totdat die weer droog is van het gesmolten spul. Heatherkit slaakt een diepe zucht. Allerei katten sloften door de sneeuw. Dus zo gevaarlijk zal het toch niet zijn als iedereen er door heen liep? Dacht Heatherkit. Voorzichtig zette hij zijn pootje in het spul. Een rillen van kou ging langs zijn ruggengraat. Toch beet hij door en zette nog een stapje in het spul. in de verte hoorde hij een paar katten iets mompelen over sneeuw. Dus het heet sneeuw dat witte spul? Dacht Heatherkit. Wat meer vastberaden om door de sneeuw heen te lopen zette Heatherkit sneller en meer stappen dan eerst. Eigenlijk was dat zogenoemde sneeuw helemaal niet zo eng, alleen koud en als je in een warme ruimte kwam wat nattig. Ergens midden in het kamp was een lager gedeelte. Heatherkit kon het alleen niet zien omdat de sneeuw daar gewoon gelijk was. Geschrokken zakte hij naar beneden en had het gevoel dat hij verdronk. Snakkend naar adem probeerde hij zich los te banen uit de sneeuw. Hij zette zijn nagels op een steviger stuk grond en trok zich omhoog op een hoger stuk. Snel ademhalend ver schrik keek hij vol afschuw naar het gedeelte waar hij verdrinkingsnood had gevoeld. Heatherkit draaide zich om en lette meer op waar hij liep. ergens onder een boom was een dun laagje sneeuw. Heatherkit draafde er speels heen en ging er in liggen. Hij krabde een hoopje sneeuw bij elkaar en blies het om. Het hoopje werdt weer een en al sneeuwvlok en dwarrelde weer rustig nawar bemeden. Hij lachte speels , hij sprong omhoog en ving een paar sneeuwvlokjes dat naar beneden dwarrelden. Heatherkit begon te spinnen door het plezier en ging nog even door met spelen. Hijgens ging hij liggen, hij was moe van het spelen. Met zijn laatste krachten stondt hij op en slofte richting de kraamkamer. Vol afschuw keek hij in het voorbijgaan naar het gaat waar hij zogenaamd bijna in verdronken was. In de kraamkamer liep hij naar zijn moeder Silverpool. " Sneeuw is leuk mam." Heatherkit snorde tevreden. Hij draaide zich een paar keer rond en ging toen liggen, hij had zijn ogen nog even open maar die vielen al snel dicht. En hij droomde over zijn dag in het witte spul genaamd sneeuw.
Laatst aangepast door Cinderkit* op ma 28 mei 2012 - 11:39; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
sharon. 177
| |
| |
| |
Her 395 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [W A N T E D] Kitten Silver x Owl ma 28 mei 2012 - 10:41 | |
| Naam bekendste account;; Tinderpaw or Swanpaw Motivatie;; Ik vind SilverxOwl een awesome couple : D Ik heb geen windclan katjes terwijl de windclan een heel gave clan is (:. Welke kitten?;; Briarkit Karaktervorming;; Briarkit is een vriendelijke, lieve kitten. Hij is aandachtig als er iet wordt verteld door de elders of door zijn ouders en kijkt erg naar ze op. Ook kan de kater goed over weg met zijn broertjes is zusjes. Hij is een grote kater voor zijn leeftijd en redelijk gespierd. Zijn oren en zicht zijn erg goed enkel is er één puntje dat hem niet meezit. Briarkit heeft geen reuk- of smaakzin. Hij verteld het tegen niemand. Zelfs niet tegen zijn ouders. Eerst had hij niet door ze een handicap had. Toen Briarkits broers en zusjes over de smaak van hun voedsel begonnen te spreken en dergelijke dingen, begreep hij dat-ie anders was. Briarkit schaamt zich hier erg voor en probeert dan zijn familie voor de gek te houden door te laten uitschemeren dat hij wel een smaakvermogen heeft. Uiteindelijk zal het toch uitkomen en zal hij dus naar de eldersden moeten verhuizen. Uiteindelijke Warriornaam;; Brairhaulm
Eventuele voorbeeldpost;; Briarkit hapte onwennig naar adem. De vacium huls waar hij tot nu toe in was verbleven was weg. Plots had koude lucht en zuurstof rond hem heen gecirculeerd. Vreemde geluiden welden in uit een nieuwe wereld. Een wereld die vele malen groter was dan hij gewend was. Een wereld vol van drukke klanken. Van wazige, bewegende beelden. Briarkits pels was vochtig, er plakte een onbekende vloeistof aan zijn platliggende vacht. De pasgeboren kitten stootte een zacht geluid uit dat het midden hield tussen een mauw en een nies. Een beschermend, maar vertederd geluid klonk op. Hij draaide verward zijn kleine kopje. Een gevoel rommelde in zijn buikje. Een verlangen dat volledig nieuw was, vreemd van alles wat Briarkit kende en waar hij gewend aan was. Een gevoel van honger. De hunkering op zijn buikje te vullen. Instinctief duwde de kleine kater zich recht, rillend baande hij zich een weg tussen een oerwoud van poten en geluiden. En puur op gevoel, op een instinct dat er al eeuwen voor zorgde dat jonge kittens gevoed werden, begon het katertje te drinken. Een warme maar smakeloze vloeistof gleed langs zijn slokdarm naar binnen. Het bracht een vredig, zelfvoldaan gevoel met zich mee. Gulzig probeerde hij meer van de warme moedermelk naar binnen te werken. Met zijn poten stommelde Briarkit in de buik van zijn trotse moeder. Versuft door de geurloze, onbekende vloeistof legde hij zijn kopje neer op de zachte, met mos beklede grond. De slaap slokte hem op en fijne dromen dwarrelden door diens kleine hoofdje.
- Stamps!:
Swanpaw ;; Glacierpaw
Laatst aangepast door Swanpaw op za 9 jun 2012 - 14:22; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [W A N T E D] Kitten Silver x Owl ma 28 mei 2012 - 11:00 | |
| Ik zal de geìnteresseerden er even bijzetten.
Lekker veel aanmelding :3 |
|
| |
Sharonn' 96
| |
| |
| |
Her 395 Actief
| |
| |
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [W A N T E D] Kitten Silver x Owl ma 28 mei 2012 - 11:40 | |
| Ik heb de voorbeeld post erbij gezet. En ik heb me toch bedacht dat ik me toch voor Heatherkit aanmeld in plaats van Briarkit dus dat heb ik ook veranderd.
Ik hoop dat de post goed genoeg is x] |
|
| |
Stijn. 378
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [W A N T E D] Kitten Silver x Owl ma 28 mei 2012 - 11:46 | |
| Lisanne;; Ok, zal het zo even veranderen.
Angelpaw;; Er staat nergens dat de aanmeldingen zijn gesloten, ^^ |
|
| |
135
| |
| Onderwerp: Re: [W A N T E D] Kitten Silver x Owl ma 28 mei 2012 - 21:07 | |
| |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [W A N T E D] Kitten Silver x Owl di 29 mei 2012 - 18:39 | |
| Lyra;; Als je voor Briarkit gaat, is en blijft het een jongen.
Lumiere;; Jammer |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [W A N T E D] Kitten Silver x Owl | |
| |
|
| |
|