| Yep, Leopardeyes zoekt nieuw baasje. | |
|
25
| |
| Onderwerp: Yep, Leopardeyes zoekt nieuw baasje. zo 27 mei 2012 - 13:13 | |
| Dus, voor Leopardeyes zoek ik iemand anders. Aangezien ik niks met haar doe ensoo. Info: Naam: Leopardeyes Leeftijd: 13 manen Verliefd op: Fireheart (ze weet niet dat die al iemand heeft) Het is een siameesje, en ik heb nog vrijwel niks met haar gedaan. - Haar pic:
Ik ben best kieskeurig omdat ik met haar de RPG mocht verkennen. En als je haar overneemt, wil ik, als mogelijk, dat het emailadress veranderd word naar je eigen, want dan krijg ik van die irritante "en zijn reacties" mails. I Still Love You, Fireheart. Deel: Lyra&Meerz |
|
| |
25
| |
| Onderwerp: Re: Yep, Leopardeyes zoekt nieuw baasje. zo 27 mei 2012 - 17:47 | |
| Niemand? I Still Love You, Fireheart. Deel: Lyra&Meerz |
|
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: Yep, Leopardeyes zoekt nieuw baasje. zo 27 mei 2012 - 19:04 | |
| Ik wil wel, maar dan kan ik pas in Juni erop. :$ |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Yep, Leopardeyes zoekt nieuw baasje. ma 28 mei 2012 - 0:15 | |
| Als je een account overneemt geld dat niet nee , het is alleen met het aanmaken. |
|
| |
Merel. 96
| |
| Onderwerp: Re: Yep, Leopardeyes zoekt nieuw baasje. di 29 mei 2012 - 10:10 | |
| Ik wil haar wel overnemen (: |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Yep, Leopardeyes zoekt nieuw baasje. di 29 mei 2012 - 10:13 | |
| Hoe zit dat dan met overnemen, moet je dan je mail erin zetten en geld dat niet voor een nieuw acc? |
|
| |
TRALALA...Ach, wat zal zijn, zal zijn? 114
| |
| Onderwerp: Re: Yep, Leopardeyes zoekt nieuw baasje. di 29 mei 2012 - 10:40 | |
| - .Nightkit schreef:
- Hoe zit dat dan met overnemen, moet je dan je mail erin zetten en geld dat niet voor een nieuw acc?
Overnemen is heel simpel: 1. Je zegt ik wil hem. 2. Als je aanvraag wordt goedgekeurd krijg je het wachtwoord. 3. Je gaat op het overgenomen accje. Het geld wel voor een nieuw acc, lees de regels nog maar eens door. Je mag maximaal een acc par maand maken of overnemen. En dat e-mail kan je gewoon laten. (soory mod gedrag, maar ik wou mischien eentje en het leek me handig om den gelijk even Nightkit te helpen. Als het niet mag verwijder ik het wel.) Tja, ik wil denk ik wel Leopardeyes, maar mag ik nog even nadenken? |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Mrs. Estheim 170 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Yep, Leopardeyes zoekt nieuw baasje. | |
| |