Gezocht: Apprentices and more xD

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Icerock
Member
Gezocht: Apprentices and more xD DPKsfdL
Cesanne
73

CAT'S PROFILE
Icerock
BerichtOnderwerp: Gezocht: Apprentices and more xD   Gezocht: Apprentices and more xD Icon_minitimeza 26 mei 2012 - 23:29

'ik weet nog hoe boos ik was toen mijn beste vriend voor mijn neus zat te flirten met de poes waarvan ik hield en die dondersteen wist dat maar al te goed. Nou ik kan je vertellen, dat pik ik niet. Ik begon hem bij haar vandaan te halen en telkens liep hij terug. Tot ik hem met mijn nagel bij zijn staart greep. Het doorboorde een beetje zijn staart en nouja, hij spartelde de hele tijd en wist uiteindelijk los te raken... Waardoor ik de helft van zijn staart vast had.' begon de oude kater en een lichte grijns stond op zijn gezicht terwijl hij naar de kat voor hem keek. 'M'n vriend was daar niet erg tevreden mee, want een kat zonder staart heeft geen toekomst als warrior. Dat weet je toch hè? Want met je staart kun je in evenwicht blijven en een beetje sturen als je in de lucht bent. Dus nou ja, dat zou betekenen dat hij niet kan vechten noch jagen, wat ben je dan? Een elder, helemaal juist. Eerst werd hij heel boos en begon hij te roepen naar me. De poes die ik leuk vond had gezien dat het ook een beetje zijn eigen schuld was en kwam naar me toegelopen. Samen liepen we weg, maar dat pikte die kater natuurlijk niet. Nou ja, dat is een beetje uitgelopen in een gevecht.'

Love is like a thief and the police,
Who sneaks her in front of someone else
get nothing. Just like you.

Love is like a thief and the police,
Who sneaks her in front of someone else
get nothing. Just like you.

Rond dit verhaaltje van Ice wil ik graag iets heenbouwen:
Die ene vriend is nog steeds zijn vriend. Ze hebben het al lang weer bijgelegd en hebben samen weer lol. De poes, Sandrose, die in het verhaal voorkomt leeft nog steeds en stiekem vind Ice haar nog altijd leuk, maar hij zal er niks van zeggen. Is dit ook wederzijds? Deze vraag zweeft al eeuwen door zijn hoofd en na een tijdje twijfelen vertelt hij zijn klein liefdesprobleempje toch aan Dapple die hem zal proberen te helpen, maar er niet achter zal komen. Toch heeft Icerock nog altijd een wat groter probleem, de vriend die weer vriend is, vind Sandrose ook leuk en dit zal uiteindelijk leiden tot een battle tussen de twee grijsaards. Dapple probeert de oude katers nog tegen te houden, maar helaas. De arme kater is ook niet sterk genoeg om de twee uit elkaar te halen.
Icerock vs. vriend, winnaar? No one.
Want Dapple is hulp gaan halen en ze worden voortijdig uit elkaar gehaald door een warrior die hen wel aankan. Maar daar zullen ze wel heel het verhaal tegen moeten doen. De poes waar het allemaal om begonnen is, heeft het gevoel dat het allemaal haar schuld is en wil zelfmoord plegen. Dit zou ze doen op een tijd en plaats waar niemand het wist. Gelukkig heeft Icerock nog die vervelende mannetjes die ze apprentices noemen nog. Zij pesten hem, maar verraden de plek en tijd hierdoor. (Apprentices pesten hem wel vaker om zijn vergetelheid, traagheid...) Icerock weet de poes net te redden en dan? Gaan ze verder door het leven als paar of gaat ze het laatste deeltje van haar leven alleen door het leven? Dit valt nog helemaal te bespreken ;p

Als jullie een leuke toevoeging hebben, mag je het altijd zeggen ;D

Wat zoek ik dus?
Vriend/vijand: Dit moet een elder zijn uit de windclan, hij heeft nog maar een halve staart doordat Icerock die een beetje heeft vernield Razz
Warrior die de strijd stopt: Het lijkt me logisch dat ook deze van de windclan is, voor de rest kan het me werkelijk niet schelen hoe hij/zij is ;D
Paar irritante apprentices: Deze apprentices zijn een zeer hechte vriendengroep die zichzelf wel een beetje stoer vinden, ze pesten Icerock wel vaker om zijn sloomheid, vergetelheid... Ze denken er niet aan dat Icerock de clan al heel lang trouw heeft gediend en vinden hem een luie nietsdoener. Ze pesten hem met alles wat ze kunnen en dus ook zijn liefde. Maar hierdoor verklappen ze wel het geheim van de poes. (Hier een 5tal van ofzo)

Hopelijk hebben jullie interesse ^^
Naam:
Bekendste acount:
Bestaand/Nieuw:
Wat?
Innerlijk:
Uiterlijk:
Motivatie:
Extra:

Geïnteresseerden:
Dreamheart met Angelvoice -> Warrior
Spottedleaf met Sandrose -> de poes (We hebben al een idee op dit verhaal verzonnen, wil je het weten? Pm maar ;D)

Gezocht: Apprentices and more xD Vff31f
The greatest problem about old age is the fear that it may go on too long.

Laatst aangepast door Icerock op zo 27 mei 2012 - 15:54; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilythorn
Member
Maartje
390

CAT'S PROFILE
Lilythorn
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Apprentices and more xD   Gezocht: Apprentices and more xD Icon_minitimeza 26 mei 2012 - 23:33

Naam: Angelvoice
Bekendste acount: Dreamheart
Bestaand/Nieuw: Bestaand
Wat?: Warrior die de strijd stopt
Innerlijk: Angel is lief en hardwerkend. Ze is een Medicine Cat waar Windclan trots op kan zijn. Maar toch draagt ze een stil geheim in zich. Het nooit willen doden wat haar een vreselijke jager maakt.
Uiterlijk: Angel is een bruine tabby met een korte vacht en groen/bruine ogen.
Motivatie: Dit is echt wat voor Angel x'D
Extra: :3

Lilythorn ~ Frostpaw. ~ Case ~ Brambleberry ~ Rosescent
Gezocht: Apprentices and more xD 2yke6tk
Gezocht: Apprentices and more xD Serah_and_snow_stamp_by_xselfdestructive-d2yo9h6Gezocht: Apprentices and more xD Farrons_stamp_by_pikaripeaches-d3irdk9 Gezocht: Apprentices and more xD E58b359ffeac80c699197a1b34be7a98-d4kb26p Gezocht: Apprentices and more xD Noel_serah_by_spirasen-d4jcv40
Icerock
Member
Cesanne
73

CAT'S PROFILE
Icerock
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Apprentices and more xD   Gezocht: Apprentices and more xD Icon_minitimeza 26 mei 2012 - 23:35

Owkeej, ik zet je er direct bij ^^

Carrionpaw
Member
L I N N
331
Actief

CAT'S PROFILE
Carrionpaw
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Apprentices and more xD   Gezocht: Apprentices and more xD Icon_minitimezo 27 mei 2012 - 0:32

Kan Dapplepaw ook iets bespelen in Icerocks story? (':

Gezocht: Apprentices and more xD 2q2guj4
I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold
I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be
The end of your life
Icerock
Member
Cesanne
73

CAT'S PROFILE
Icerock
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Apprentices and more xD   Gezocht: Apprentices and more xD Icon_minitimezo 27 mei 2012 - 0:37

Tuurlijk!
Ik ga eens kijken waar ik je er tussen kan proppen ;D
EDIT;; Ik heb je er tussen gefrommeld, aan jou de eer iemand te gaan halen die de twee uit elkaar haalt (En dan klinkt Angelvoice natuurlijk heel gepast ;p) en je mag proberen bij de poes wat info te gaan ontfutselen xD
Als je zelf ook een ideetje hebt waar je er tussen kan springen moet je maar een gil geven =)

Sandrose
Member
3

CAT'S PROFILE
Sandrose
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Apprentices and more xD   Gezocht: Apprentices and more xD Icon_minitimezo 27 mei 2012 - 15:39

Naam: Sandrose
Bekendste acount: i think Spottedleaf?
Bestaand/Nieuw: net bestaand xD
Wat? poes
Innerlijk: Een lieve zachtaardige poes , maar kan verlegen doen.
Uiterlijk: lichtrode tabby poes.
Motivatie: ya know ^^''
Extra: call me maybe Razz
Icerock
Member
Cesanne
73

CAT'S PROFILE
Icerock
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Apprentices and more xD   Gezocht: Apprentices and more xD Icon_minitimezo 27 mei 2012 - 15:52

Hey!! ^^
And jep, i know your motivation ;D

Dragonpaw""
Member
// Linn
471
Actief

CAT'S PROFILE
Dragonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Apprentices and more xD   Gezocht: Apprentices and more xD Icon_minitimezo 27 mei 2012 - 16:59

Icerock schreef:
Tuurlijk!
Ik ga eens kijken waar ik je er tussen kan proppen ;D
EDIT;; Ik heb je er tussen gefrommeld, aan jou de eer iemand te gaan halen die de twee uit elkaar haalt (En dan klinkt Angelvoice natuurlijk heel gepast ;p) en je mag proberen bij de poes wat info te gaan ontfutselen xD
Als je zelf ook een ideetje hebt waar je er tussen kan springen moet je maar een gil geven =)

Lijkt mij perfect (';
Aangezien hij zich niet tussen twee oude katers kan wringen, daar is hij nog iets te jong voor xD

Gezocht: Apprentices and more xD 1409eyq
уσυ кησω α ∂яєαм ιѕ ℓιкє α яινєя. єνєя cнαηgιη' αѕ ιт ƒℓσωѕ
Fluffytail
Member
Cesanne
320
Actief

CAT'S PROFILE
Fluffytail
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Apprentices and more xD   Gezocht: Apprentices and more xD Icon_minitimema 28 mei 2012 - 13:14

Nog mensjes voor het verhaallijntje? ^^

Gezocht: Apprentices and more xD Fluffytailos
Gezocht: Apprentices and more xD Fluffytail
Mirroredsound
Member
Juul
308

CAT'S PROFILE
Mirroredsound
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Apprentices and more xD   Gezocht: Apprentices and more xD Icon_minitimedi 29 mei 2012 - 19:01

Naam: Twilightsparkle
Bekendste acount: Chikita
Bestaand/Nieuw: Bestaand
Wat?: Warrior die de strijd stopt
Innerlijk: Schuw, en verlegen. Ik ga haar nu iets minder verlegen laten worden :3
Uiterlijk: Spierwit, en amberkleurige ogen.
Motivatie: Twilight. Moet. Actief. @_@
Extra: Hai c:

× Dropping ×
Gezocht: Apprentices and more xD 2a7928i
» The face is the mirror of the mind, and eyes without speaking confess the secrets of the heart. «

Gezocht: Apprentices and more xD MKN7vHE    Gezocht: Apprentices and more xD 7iLZ7FI   Gezocht: Apprentices and more xD ROWzPbC
.:

Bloodsmasher
Member
180

CAT'S PROFILE
Bloodsmasher
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Apprentices and more xD   Gezocht: Apprentices and more xD Icon_minitimedi 29 mei 2012 - 19:05

Naam: Bloodsmasher
Bekendste acount: Snowcrystal
Bestaand/Nieuw: Bestaand xD
Wat? de Warrior
Innerlijk: Bloodsmasher is een vriendelijke en rustige kater. Als het moet gaat hij door het vuur voor anderen. Hij is ouder en heeft al wat meer levenservaring dan anderen, maar daardoor kan hij ook een hoop hebben. Hij heeft ook gevoel voor humor.
Uiterlijk: Check zn ava maar xD
Motivatie: Muhuwhahaha Bloody is ouder dan de rest en heeft misschien iets meer overwicht op de rest >3 Bovendien is hij awesome
Extra:TRALALALA

Gezocht: Apprentices and more xD 2m5l3ex
Sweetkit.
Member
Cesanne
123

CAT'S PROFILE
Sweetkit.
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Apprentices and more xD   Gezocht: Apprentices and more xD Icon_minitimedi 29 mei 2012 - 19:23

Ik zet jullie erbij als ik weer op Icerock zit ^^

Gezocht: Apprentices and more xD A18be94c85df60a4582cb8d
You say I'm a bitch? Ask my mother
and she will deny it, so look at yourself first!
Sweetkit.
Member
Cesanne
123

CAT'S PROFILE
Sweetkit.
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Apprentices and more xD   Gezocht: Apprentices and more xD Icon_minitimedo 31 mei 2012 - 19:12

Nog iemand voor de oudere katjes en apprentices? D:

Gezocht: Apprentices and more xD A18be94c85df60a4582cb8d
You say I'm a bitch? Ask my mother
and she will deny it, so look at yourself first!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Apprentices and more xD   Gezocht: Apprentices and more xD Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: