|
|
| 44
| |
| Onderwerp: Eleftheria {RPG} za 26 mei 2012 - 21:57 | |
|
Eeuwen geleden begon het allemaal. Langzaam aan kwam er een nieuwe soort op de wereld. Een mensensoort, maar met dierlijke instincten. Ze ontwikkelden zich tot slimme en sterke jagers. Ze gedroegen zich zoals elk ander mens als ze onder de mensen waren. Maar als ze de kans kregen werd de mens hun prooi. Toen wist de mens van deze Creatures, en van de Grimms die hun hiertegen zouden beschermen. Maar tijden zijn veranderd, mensen zijn veranderd. Ze geloven niet meer in sprookjes en weten niks meer van Grimms en Creatures. Toch bestaan ze nog. Ze leven nu in vrede met de mens. Maar er zijn uitzonderingen die een gevaar vormen voor de mensheid. Bleef het sprookje nu zelf. Wees een Grimm die de mensheid beschermd, of juist een Creature die samen wilt leven met de mens? Of leef je het bestaan van een mens en weet je van niks?
Verken Inloggen Registreren
Naam: Eleftheria Soort: [ RPG ] Onderwerp: Sprookjes, Grimm Omschrijving:Welkom op Eleftheria. Eleftheria is een fantasy RPG die gebaseerd is op de serie 'Grimm'. Het is dus in feite gebaseerd op sprookjes. En nu is het aan jou om in dit sprookje te leven, maar zoals elk sprookje is niet alles even geweldig. Ben je een Grimm die probeert de mensheid de beschermen tegen Creatures? Of ben je juist een Creature die probeert samen te leven met de mens? Of ga je door het leven als een gewoon mens, niets wetend van alle gevaren van deze wereld? Durf je het aan deze wereld in te stappen? Link: http://eleftheria.actieforum.com/ Eventuele banner/afbeelding:
| I'm looking at a face, a pointed chin Towards the sky, an arrogance It easily betrays the closest friend No moment lost, no consequence |
| | | Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Eleftheria {RPG} za 26 mei 2012 - 22:13 | |
| Schitterende RP erg verleidelijk me aan te melden. Eerst dacht ik lijkt heel erg op mijn RP Just Another Fairytale maar het is echt heel anders. Mijn complimenten, schitterend. Hellaas ga ik me (nog) niet aanmelden. heb het momenteel erg druk ook met JAF. Maar wanneer ik het rustiger heb kan je zeker weten een nieuw lid meetellen x3 Lilythorn ~ Frostpaw. ~ Case ~ Brambleberry ~ Rosescent |
| | | 44
| |
| | | | C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eleftheria {RPG} zo 27 mei 2012 - 8:32 | |
| Wacht, is dit niet de opvolger van ES? |
| | | 44
| |
| | | | C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eleftheria {RPG} zo 27 mei 2012 - 11:23 | |
| Aangezien ze allemaal dezelfde namen hebben bij ES |
| | | Megurine Juul. c: 201
| |
| Onderwerp: Re: Eleftheria {RPG} zo 27 mei 2012 - 12:51 | |
| Wauwie<3 Prachtige RPG! Ik denk dat k me er ooit nog wel eens aanmeld :3
EDIT;; HOLY COW! Kaito op de banner<3 Merk t nu pas op x'3 Nogmaals, prachtig. Je kan zien dat er veel tijd ingestoken is. En heb me toch maar aangemeld<3 |
| | | Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eleftheria {RPG} zo 3 jun 2012 - 10:10 | |
| Ik vind hem wel mooi. Maar is de Grimm nou een menseneter of een Creature? |
| | | | Onderwerp: Re: Eleftheria {RPG} | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|