We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic ma 28 mei 2012 - 20:14
Tinderpaw schreef:
Icefeather schreef:
Her, Dapple x Tinder gaat nog door toch? ('= Ik moet nodig nog reageren op dat topic xD
Ofcourse, het is een awesome idee (:
Oke ('= -- Ik ga kijken of ik dit kwartier nog een postje kan maken met Icefeather <3
You've been working hard now baby all day and night try to make a happy home for me and your child can't help but feeling this shame for not seeing you through turning tables around putting pressure on you
Inkmask
StarClan
Babs 962
CAT'S PROFILE Age: x Passed away (36 moons) Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic ma 28 mei 2012 - 20:14
Shrewleap schreef:
Inkmask schreef:
Lol, ik hoop niet dat mijn hoofd eraf gebeten wordt als ik een Massa PB naar alle Lakeclan leden stuur x'D
Why? O.0
Mijn manier van zeggen dat ik mensen zwaar irriteer(A)
Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic ma 28 mei 2012 - 20:16
Inkmask schreef:
Shrewleap schreef:
Inkmask schreef:
Lol, ik hoop niet dat mijn hoofd eraf gebeten wordt als ik een Massa PB naar alle Lakeclan leden stuur x'D
Why? O.0
Mijn manier van zeggen dat ik mensen zwaar irriteer(A)
Whut? =) Hehe, het irriteerde niet echt hoor *kills babs*- joking -
You've been working hard now baby all day and night try to make a happy home for me and your child can't help but feeling this shame for not seeing you through turning tables around putting pressure on you
Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic ma 28 mei 2012 - 20:42
Mijn oom is er 8D wist ik niet hoor
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me! ______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan _____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden
Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic ma 28 mei 2012 - 20:51
@Nath; Dawh..arme bright D<
Big BANG THEORIE ROCKS ;D
Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic ma 28 mei 2012 - 20:51
Lilythorn schreef:
WHOOOO Nog een paar daagjes werken en ik kan een IpodNano kopen <3 volgende maand oftewel half Juni heb ik het geld binnen en dan BAM BABY Wss kan ik voor die tijd wel wat lenen van mijn moeder dan kan ik hem al hebben voor zomervakantie ;3
Go Mim :3 Ik ga een iPod touch vagen voor mijn verjaardag <3