[GZ] Alles voor al m'n accountjes !

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Yarrowpaw
Member
[GZ] Alles voor al m'n accountjes ! DPKsfdL
» Chi «3
65
Actief

CAT'S PROFILE
Yarrowpaw
BerichtOnderwerp: [GZ] Alles voor al m'n accountjes !   [GZ] Alles voor al m'n accountjes ! Icon_minitimeza 26 mei 2012 - 9:41

Oke, omdat ik steeds veel topics open in de account markt wilde ik het maar even hierin proppen Laughing *Hoopt dat het past*
Oke, hier ga je zien wat ik nodig heb Smile

Butterkit:
Deze kleine Skyclan kitten is haar ouders verloren. Ook kent ze haar andere familie niet en is ze erg eenzaam. Ze is erg somber, maar als ze met iemand speelt is ze opeens de vrolijkste kitten van heel de nursery.
Ik zoek eigenlijk een broertje of zusje, het liefst in Skyclan. Ook zoek ik een speelmaatje waar ze veel mee optrekt en samen halen ze veel kattenkwaad uit. Als ze wat ouder word dan ontmoet ze haar broertje/zusje voor het eerst en dan halen ze dus met z'n drieen kattenkwaad uit. Ze zit dus in de Skyclan

Funnykit:
Funnykit is een lollige kitten. Hij ziet alles positief en is altijd in een vrolijke bui. Hij houd van grapjes maar echt kattenkwaad uithalen doet hij niet. Wel houd hij van spelletjes, en zijn lievelings spelletje is de clan naspelen, en dan moet hij altijd de leider zijn...
Ik had Funnykit aangemeld voor kittens van StormstarxMousefur, maar omdat ie niet werd gekozen wist ik dus nogsteeds niet wat ik met hem moet doen. Dus ik zoek een paar kittens die vrienden met hem worden en ze spelen elke dag met elkaar. Ook zoek ik ouders voor hem, een vader, die een rogue is, en een moeder die in de BC zit. De moeder van Funny zat vroeger in de RC, maar is toen weggelopen en liet Funnykit achter. Hij gaat zijn ouders in de toekomst, als hij een warrior of apperence word ontmoeten, zijn ouders zijn uit elkaar en zien elkaar nooit. Funnykit komt in de RC te zitten.

Tallpoppy:
Tallpoppy is een lieve, maar ook een erg slimme poes. Ze versierd graag andere katten en heeft daarom veel problemen. Veel katten uit andere clans vallen voor haar charmes en daarom is ze best verwend.
Ik heb al een verhaallijn bedacht voor haar, gelieve naar dit topic te gaan als je iets wil bespelen moet je in dat topic reageren. Ze zit in Thunderclan.Klik hier voor het topic.

Amberpaw:
Amberpaw is een aardige en betrouwbare poes. Alleen, ze is zo snel verliefd. Dan luisterd ze niet meer naar haar vrienden en denkt dat die kater zo aardig is, en dat heeft ze meestal fout. Ze is daarom snel op haar teentjes getrapt en daar moeten haar vrienden het mee doen.
Voor Amberpaw had ik ook al een kleine verhaallijn bedacht, ga naar haar topic en gelieve daar te reageren als je wat wil spelen. Ze zit in de Thunderclan. Klik hier voor het topoc.

Splashtail:
Splashtail is een onzekere poes die zich snel drukmaakt om dingen. Ze weet niets meer uit te brengen in moeilijke gesprekken, ook heeft ze niet echt vrienden, en al zeker geen partner. Omdat ze geen partner heeft denkt ze dat ze er niet goed genoeg voor is en ze sluit zichzelf dan vaak buiten.
Voor Splashtail had ik ook al wat bedacht, ze zit in de Thunderclan. Klik hier voor haar topicje

Skippy:
Skippy is een echte badkat. Hij zit ook niet voor niets in de BC. Hij houd van vechten en door zijn rare naam onderschatten de meeste katten hem. Hij houd ervan rogues te pesten en dat kan wel eens op een bloedbad uitlopen. Hij heeft een hekel aan kittypets en clankatten.
Voor Skippy heb ik niet echt een verhaallijntje bedacht, maar ik zoek nog wel wat mensen voor hem. Hij zit in de BC. Klik hier voor z'n topicje.

Oke, als je dus wat wil bespelen voor de katten die geen eigen topic hebben en hier dan staan, kan je dit hier even insturen.

Naam kat:
Voor welke van mijn katten wil je wat zijn:
Wat wil je zijn:
Waarom:
Bestaand/Niet bestaand:
Extra:

LET OP:
Er kunnen katten bijkomen Laughing

Aangemelde mensen:
Voor Butterkit:
~

Voor Funnykit:
~

Gekozen mensen:
Voor Butterkit:
~

Voor Funnykit:
~

Hopelijk doen jullie mee met 1 van m'n katjes, of meerdere natuurlijk.

MVG Daniëlle

[GZ] Alles voor al m'n accountjes ! 2uzv7zm
Terug naar boven Ga naar beneden
Skippy
Member
[GZ] Alles voor al m'n accountjes ! DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Alles voor al m'n accountjes !   [GZ] Alles voor al m'n accountjes ! Icon_minitimedi 29 mei 2012 - 12:52

Niemand ? *Butterkit heeft gaat eraf Smile *

[GZ] Alles voor al m'n accountjes ! Skippys1
Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: