| [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder | |
|
Merel. 96
| |
| Onderwerp: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder vr 25 mei 2012 - 22:43 | |
| Omdat Sealife weinig actief was, ga ik nu opzoek naar een andere poes die Scarkit's moeder wil zijn (:
Het maakt me verder niet uit wie enzoo, als het maar op z'n minst maar een poes van de Thunderclan is.
|
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder vr 25 mei 2012 - 22:45 | |
| Ik wil met Splashtail wel een pleegmoeder zijn I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
Merel. 96
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder vr 25 mei 2012 - 22:54 | |
| - Leafstorm schreef:
- Ik wil met Splashtail wel een pleegmoeder zijn
Okee ^-^ Zou Dawnkit er ook nog bij kunnen? Ze zoekt namelijk ook nog een moeder, en wilt graag mijn zusje zijn enzo :3
Laatst aangepast door Scarkit op vr 25 mei 2012 - 23:00; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder vr 25 mei 2012 - 22:59 | |
| Jahoor, Splash heeft dan drie pleegkindjes |
|
| |
Merel. 96
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder vr 25 mei 2012 - 23:01 | |
| Okee |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder vr 25 mei 2012 - 23:05 | |
| *Kuch*, sorry, maar ik denk toch dat ik het maar bij 1 pleegkitten houd -_- Want ik ben wat dingetjes met Splash vanplan, dus trek me terug, mega sorry.. |
|
| |
Merel. 96
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder vr 25 mei 2012 - 23:07 | |
| Niet erg (: Ik zoek wel iemand anders (; |
|
| |
Noem mij maar Koning Katero :P 70
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder za 26 mei 2012 - 11:24 | |
| Eh, Scarkit ik wil even iets melden: Ik doe mijn best om actief te zijn met Sealife, maar... mijn nestje krijg aanmelding is nog niet geacepteerd. Daaarom kan ik niet posten. Snap je? En weet dat ik er alle begrip voor heb dat je een nieuwe moeder zoekt, en ik zal je niet tegenhouden. Thats me: - Spoiler:
- Spoiler:
|
|
| |
Merel. 96
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder za 26 mei 2012 - 11:28 | |
| - Amedeous schreef:
- Eh, Scarkit ik wil even iets melden:
Ik doe mijn best om actief te zijn met Sealife, maar... mijn nestje krijg aanmelding is nog niet geacepteerd. Daaarom kan ik niet posten. Snap je? En weet dat ik er alle begrip voor heb dat je een nieuwe moeder zoekt, en ik zal je niet tegenhouden. Oow, sry >.< Ik zag je namelijk niet meer bij de 24 uur actief ding enzo, en dan duurt wel egt heel lang voordat je toestemming hebt gekregen o.0 Maar dat wist ik dus niett.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder za 26 mei 2012 - 11:30 | |
| - Scarkit schreef:
- Amedeous schreef:
Ik doe mijn best om actief te zijn met Sealife, maar... mijn nestje krijg aanmelding is nog niet geacepteerd. Daaarom kan ik niet posten. Snap je? En weet dat ik er alle begrip voor heb dat je een nieuwe moeder zoekt, en ik zal je niet tegenhouden. Oow, sry >.< Ik zag je namelijk niet meer bij de 24 uur actief ding enzo, en dan duurt wel egt heel lang voordat je toestemming hebt gekregen o.0 Maar dat wist ik dus niett.. Ach, maakt niet uit. En het kan kloppen dat ik daar niet sta want ik heb het druk,druk,druk. Dus moet ik erg mijn best doen om al mijn accs actief te houden. En inderdaad het toestemming krijgen duurt erg lang. Mischien moet ik maar gewoon een topic maken? Thats me: - Spoiler:
- Spoiler:
|
|
| |
Merel. 96
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder za 26 mei 2012 - 11:33 | |
| - Amedeous schreef:
- Scarkit schreef:
- Amedeous schreef:
Ik doe mijn best om actief te zijn met Sealife, maar... mijn nestje krijg aanmelding is nog niet geacepteerd. Daaarom kan ik niet posten. Snap je? En weet dat ik er alle begrip voor heb dat je een nieuwe moeder zoekt, en ik zal je niet tegenhouden. Oow, sry >.< Ik zag je namelijk niet meer bij de 24 uur actief ding enzo, en dan duurt wel egt heel lang voordat je toestemming hebt gekregen o.0 Maar dat wist ik dus niett.. Ach, maakt niet uit. En het kan kloppen dat ik daar niet sta want ik heb het druk,druk,druk. Dus moet ik erg mijn best doen om al mijn accs actief te houden. En inderdaad het toestemming krijgen duurt erg lang. Mischien moet ik maar gewoon een topic maken? Ik vind het goed hoar. :3 Trouwens, Tigerkit is nu Dawnkit, ze was de gegevens van haar profiel kwijt, daarom heeft ze nu een nieuwe. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder za 26 mei 2012 - 11:37 | |
| - Scarkit schreef:
- Amedeous schreef:
- Scarkit schreef:
- Amedeous schreef:
Ik doe mijn best om actief te zijn met Sealife, maar... mijn nestje krijg aanmelding is nog niet geacepteerd. Daaarom kan ik niet posten. Snap je? En weet dat ik er alle begrip voor heb dat je een nieuwe moeder zoekt, en ik zal je niet tegenhouden. Oow, sry >.< Ik zag je namelijk niet meer bij de 24 uur actief ding enzo, en dan duurt wel egt heel lang voordat je toestemming hebt gekregen o.0 Maar dat wist ik dus niett.. Ach, maakt niet uit. En het kan kloppen dat ik daar niet sta want ik heb het druk,druk,druk. Dus moet ik erg mijn best doen om al mijn accs actief te houden. En inderdaad het toestemming krijgen duurt erg lang. Mischien moet ik maar gewoon een topic maken? Ik vind het goed hoar. :3 Trouwens, Tigerkit is nu Dawnkit, ze was de gegevens van haar profiel kwijt, daarom heeft ze nu een nieuwe.
Okee, ik zal het even aanpassen, dan ga ik ook gelijk naar Salife, tot zo. Thats me: - Spoiler:
- Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder | |
| |
|
| |
|