[GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Scarpaw
Member
[GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder DPKsfdL
Merel.
96

CAT'S PROFILE
Scarpaw
BerichtOnderwerp: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder   [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 22:43

Omdat Sealife weinig actief was, ga ik nu opzoek naar een andere poes die Scarkit's moeder wil zijn (:

Het maakt me verder niet uit wie enzoo, als het maar op z'n minst maar een poes van de Thunderclan is.

[GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder 34shyrd
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstorm
StarClan
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder   [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 22:45

Ik wil met Splashtail wel een pleegmoeder zijn Smile

I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go
When all those shadows almost killed your light
I remember you said, don't leave me here alone
But all that's dead and gone and passed tonight

Just close your eyes, the sun is going down
You'll be alright, no one can hurt you now
Come morning light, you and I'll be safe and sound
Scarpaw
Member
Merel.
96

CAT'S PROFILE
Scarpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder   [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 22:54

Leafstorm schreef:
Ik wil met Splashtail wel een pleegmoeder zijn Smile

Okee ^-^
Zou Dawnkit er ook nog bij kunnen? Ze zoekt namelijk ook nog een moeder, en wilt graag mijn zusje zijn enzo :3

Laatst aangepast door Scarkit op vr 25 mei 2012 - 23:00; in totaal 1 keer bewerkt
Skippy
Member
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder   [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 22:59

Jahoor, Splash heeft dan drie pleegkindjes Smile

[GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder Skippys1
Scarpaw
Member
Merel.
96

CAT'S PROFILE
Scarpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder   [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 23:01

Okee Very Happy

Skippy
Member
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder   [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 23:05

*Kuch*, sorry, maar ik denk toch dat ik het maar bij 1 pleegkitten houd -_- Want ik ben wat dingetjes met Splash vanplan, dus trek me terug, mega sorry..

[GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder Skippys1
Scarpaw
Member
Merel.
96

CAT'S PROFILE
Scarpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder   [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 23:07

Niet erg (:
Ik zoek wel iemand anders (;

Amedeous
Member
Noem mij maar Koning Katero :P
70

CAT'S PROFILE
Amedeous
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder   [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder Icon_minitimeza 26 mei 2012 - 11:24

Eh, Scarkit ik wil even iets melden:
Ik doe mijn best om actief te zijn met Sealife, maar... mijn nestje krijg aanmelding is nog niet geacepteerd. Daaarom kan ik niet posten. Snap je? En weet dat ik er alle begrip voor heb dat je een nieuwe moeder zoekt, en ik zal je niet tegenhouden.

[GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder 2r7t64k
Thats me:

Spoiler:

Spoiler:
Scarpaw
Member
Merel.
96

CAT'S PROFILE
Scarpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder   [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder Icon_minitimeza 26 mei 2012 - 11:28

Amedeous schreef:
Ik doe mijn best om actief te zijn met Sealife, maar... mijn nestje krijg aanmelding is nog niet geacepteerd. Daaarom kan ik niet posten. Snap je? En weet dat ik er alle begrip voor heb dat je een nieuwe moeder zoekt, en ik zal je niet tegenhouden.

Oow, sry >.<
Ik zag je namelijk niet meer bij de 24 uur actief ding enzo, en dan duurt wel egt heel lang voordat je toestemming hebt gekregen o.0
Maar dat wist ik dus niett..

Amedeous
Member
70

CAT'S PROFILE
Amedeous
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder   [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder Icon_minitimeza 26 mei 2012 - 11:30

Scarkit schreef:
Amedeous schreef:

Oow, sry >.<
Ik zag je namelijk niet meer bij de 24 uur actief ding enzo, en dan duurt wel egt heel lang voordat je toestemming hebt gekregen o.0

Ach, maakt niet uit. En het kan kloppen dat ik daar niet sta want ik heb het druk,druk,druk. Dus moet ik erg mijn best doen om al mijn accs actief te houden. En inderdaad het toestemming krijgen duurt erg lang. Mischien moet ik maar gewoon een topic maken?

Thats me:

Spoiler:

Spoiler:
Scarpaw
Member
Merel.
96

CAT'S PROFILE
Scarpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder   [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder Icon_minitimeza 26 mei 2012 - 11:33

Amedeous schreef:
Scarkit schreef:
Amedeous schreef:

Oow, sry >.<

Ach, maakt niet uit. En het kan kloppen dat ik daar niet sta want ik heb het druk,druk,druk. Dus moet ik erg mijn best doen om al mijn accs actief te houden. En inderdaad het toestemming krijgen duurt erg lang. Mischien moet ik maar gewoon een topic maken?

Ik vind het goed hoar. :3
Trouwens, Tigerkit is nu Dawnkit, ze was de gegevens van haar profiel kwijt, daarom heeft ze nu een nieuwe.

Amedeous
Member
70

CAT'S PROFILE
Amedeous
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder   [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder Icon_minitimeza 26 mei 2012 - 11:37

Scarkit schreef:
Amedeous schreef:
Scarkit schreef:
Amedeous schreef:

Oow, sry >.<

Ik vind het goed hoar. :3
Trouwens, Tigerkit is nu Dawnkit, ze was de gegevens van haar profiel kwijt, daarom heeft ze nu een nieuwe.

Okee, ik zal het even aanpassen, dan ga ik ook gelijk naar Salife, tot zo.

Thats me:

Spoiler:

Spoiler:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder   [GZ] Ouders/Of in iedergeval moeder Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: