Vreemdeling



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Vreemdeling

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dearheart
Member
Vreemdeling DPKsfdL
Esmee
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Dearheart
BerichtOnderwerp: Vreemdeling   Vreemdeling Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 17:18

Genietend stapte Dearheart door het water. Nou, wat was het een lange tijd geleden dat ze hier was. Een dode muis lag tussen haar poten en dreef weg met de sterke stroming. Ze had hem met gemak kunnen vangen, en de muizen die langs de rivier leefden waren veel lekkerder dan de muizen die vlakbij de clan huisden. Uit eindelijk kreeg ze de muis te pakken, maar niet zonder dat ze kletsnat was geworden Met een tevreden glimlach op haar snuit, werkte ze het arme dier naar binnen. De laatste tijd was er niet zo gek veel langs de grens gebeurt. Dearheart was zelfs af en toe naar de kittypet-huizen toegeslopen om wat meer te beleven. Het had haar een paar uur vermaak opgelevert maar verder niks bijzonders. Nu ze hier was wist ze wel wat fijn was. Een vis zwom voorbij en zwom geschrokken weg toe hij de gestalte van een grote kat zag. Met een zucht ging Dearheart liggen op een mooie ronde, platte steen en liet haar vacht drogen in de zon die zo warm was voor de tijd van het jaar. Ze dutte in, maar niet lang daarna hoorde ze wat verdachts. Geschrokken sprong ze op. "Wie is daar?!" haar stem klonk hard in de doodse stilte. Niks. "Wie zit daar?" ze herhaalde de vraag is en wachtte af. Deze keer gebeurde er wel wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fury
Member
Vreemdeling DPKsfdL
noem mij maar: Fury
434

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fury
BerichtOnderwerp: Re: Vreemdeling   Vreemdeling Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 17:27

Fury zat in de bosjes van haar konijn te eten die ze met veel maar dan ook veel moeite te pakken kreeg. Ze schrokte het beest naar binnen en liet de helft liggen toen ze hoorde: "Wie zit daar?". Ze hield haar oren gespitst voor het geval ze het nog een keer hoorde. Ze wilde expres geen antwoord geven totdat de stem herhaalde: "Wie zit daar?" Fury ging zitten en likte haar klauwen als eerste af. Ze stond op en liep naar de poes die wel geschrokken zou zijn. Ze rook een clangeur en dacht: Dit beest komt niet thuis.. Niet zolang ik hier ben! Haar mooi zwarte staart zwiepten van de ene naar de andere kant terwijl ze sierlijk verder liep. Ze liet een gegrom uit haar keel horen en antwoorden kil: "Wat doet zo een beest als jij hier nou? OOO.. wacht ik weet het. Zeker visjes vangen in de rivier?" Fury liet haar nagels zien en haar bloedrode ogen. Ze wilde dat de poes zo snel mogelijk weg voor haar rende dus siste ze: "Ik ben Fury en onthoud dit goed! Ga nu weg of ik martel je aan stukken beest! Ze liet haar klauwen zien waar nog een beetje bloed van af drupte. De zon scheen hoog aan de lucht en Fury had me het moeilijk met haar zwarte vacht die duidelijk te zien was.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vreemdeling
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Steppingstones-
Ga naar: