darkkit,s adventure - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

darkkit,s adventure

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Grayclaw
Member
darkkit,s adventure  - Pagina 2 DPKsfdL
Tineke (Tiny)
312

CAT'S PROFILE
Grayclaw
BerichtOnderwerp: Re: darkkit,s adventure    darkkit,s adventure  - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 sep 2010 - 18:19

'' jij denkt echt dat je heel wat bent he? ik Darkkit later groot krijg zal jou nu aan stukken scheuren als jij dat wil!!''
Zei Darkkit. Toen Graykit hem net wou uitschelden kwam er een zwarte kater uit de bosjes. Het was Scythepaw.
"Wie is deze kleine lieve zwarte katertje. Die hier duidelijk niet hoort en een lesje verdient." Hij keek even naar hem en toen weer ik de ogen van de andere kitten. Zijn ogen straalde bewondering voor de kater. "Sorry dat ik me beheersing verlies maar denkt die echt dat hij mij verslaan kan en tegen jullie lukt het hem helemaal niet. Kitten luister ten eerste dit is Brokenstar de Brokenstar die werpt warriors op de grond als takjes. Jij bent een kitten die wordt al helemaal verpulverd. Je hebt wel lef dat je hier komt tenzij je gewoon domweg verdwaald ben geraakd. Als je wil kan je het proberen maar dan val ik je niet aan, je bent ten eerste het niet waard ten tweede een kitten. Al ben je nog zo duivels." Graykit kon het ook niet mee rhouden en barste in laggen uit. Hij moest er bijna van huilen, zo hilarisch was het! ''Hahahaha, jij komt toch nooit bij de shaduwclan! En nog een ding, Ik ben geen moederskitten! Jij verlepte haarbal!'' Toen Hij opeens bovenop Scythepaw sprong en bij zijn ogen kwabde en weer op de grond belande, Sprong Graykit bovenop Darkkit. Hij krabde zelf op Darkkik zijn hoofd en probeerde te bijten ik zijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: darkkit,s adventure    darkkit,s adventure  - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 sep 2010 - 18:37

Scythepaw zag de kitten springen en in 1 fractie deed hij zijn kop naarbeneden waardoor de kitten dacht dat hij de ogen zou raken. Scythepaw´s ogen daarintegen waren veilig, hij voelde bloed alleen veel pijn deed het niet het prikte alleen. Scythepaw voelde Graykit er opspringen. Scythepaw schudde even en gooide Graykit eraf en ving hem haastig op met zijn poten. Scythepaw was woedend en haalde met zijn klauw naar de kitten op zijn hoofd. Hij had hem niet willen verwonden, maar hij voelde de kitten wegvliegen en Scythepaw zei "Goed geprobeerd jonge kitten maar dat was mis en als je een apprentice was was je nu dood. Bravo, je had bijna je eigen leven beeindigd." Scythepaw sprong een boom in en ging op de tak boven het groepje liggen en keek naar beneden op zijn nagels zaten druppeltjes bloed. Hij likte het op en ging met zijn tong langs zijn tanden. Scythepaw lag nu in de schaduw en lag verborgen ookal stak hij boven de tak uit. De schaduwen omhulden zijn lichaam als een gewaad dat hem verstoppte. Zijn ogen brande van plezier. Hij bloedde maar had genoten van de naiviteit van de kitten.
Brokenstar
StarClan
216

CAT'S PROFILE
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: darkkit,s adventure    darkkit,s adventure  - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 sep 2010 - 21:37

"HOU NU ALLEMAAL IS OP!" klonk de brul van Brokenstar over de chaos. "Ik ben hier een LEIDER in StarClan's naam. Ten eerste, Graykit en Naughtykit, waarom ben je buiten het kamp gegaan?! Dat mogen kittens helemaal niet. Raindrop en Scythepaw ik neem het jullie niet kwalijk, jullie zijn vrij om te lopen waar jullie willen," grauwde hij kwaadaardig. "En jij," hij draaide zich om naar Darkkit. "Gaat terug naar je EIGEN TERRIOTORIUM!" spuugde hij. "Ik had NOOIT moeten aarzelen om een andere kat binnen ShadowClan gebied te laten. Je hoort hier niet." Hij dacht even na. Het hart van de kitten was duister en kwaadaardig. Hij zou zich nog verbazen als hij al een hart hád. "Jij bent anders." fluisterde hij nog net hoorbaar. "Jij bent de kwaadaardigste kat die ik ooit ben tegen gekomen. Vreemd dat StarClan je bij de ThudnerClan hebt gezet." Hij zuchtte. "Ga maar terug naar je Clan." Hij draaide zich om. "Laten we terug naar het kamp gaan," miauwde hij tegen de resterende katten. Zonder om te kijken liep hij terug naar het kamp, zijn gebroken staart naar beneden hangend, zijn hoofd vol gedachten over de zwarte kitten.
Scytheshade
Member
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: darkkit,s adventure    darkkit,s adventure  - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 sep 2010 - 21:51

. "Ik ben hier een LEIDER in StarClan's naam. Ten eerste, Graykit en Naughtykit, waarom ben je buiten het kamp gegaan?! Dat mogen kittens helemaal niet. Raindrop en Scythepaw ik neem het jullie niet kwalijk, jullie zijn vrij om te lopen waar jullie willen," grauwde hij kwaadaardig. "En jij," hij draaide zich om naar Darkkit. "Gaat terug naar je EIGEN TERRIOTORIUM!" spuugde hij. "Ik had NOOIT moeten aarzelen om een andere kat binnen ShadowClan gebied te laten. Je hoort hier niet." Even was Brokenstar stil. "Laten we terug naar het kamp gaan," Scythepaw´s bloed liep in een klein straaltje waar hij geen last van had langs zijn wang en Scythepaw zei tegen de kleine kitten. "Jij denkt duivels te zijn, maar ik ben erger, op de dag dat jij Apprentice bent zal ik bij de grens wachten op jou" Scythepaw´s ogen gloeiden rood op. Scythepaw liep naast Brokenstar en zei "Die kitten is misschien een duiveltje maar hij zou u alleen maar willen wegstoten, trap er niet in. Brokenstar hij zou ons niet onsterfelijk maken maar uitroeien. Laat mij hem openrijten. Als hij apprentice is dan grijp ik hem." Hij keek naar Brokenstar met zichtbare bloedlust in zijn albino ogen.
Grayclaw
Member
Tineke (Tiny)
312

CAT'S PROFILE
Grayclaw
BerichtOnderwerp: Re: darkkit,s adventure    darkkit,s adventure  - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 sep 2010 - 21:51

Graykit werdt door Scythepaw eraf gegooit en weer opgevangen door hem. Hij zij iets tegen Darkkit en verdween in een boom in de shaduwen. Graykit wou net een gemene opmerking zeggen toen Brokenstar brulde. "HOU NU ALLEMAAL IS OP!" klonk de brul van Brokenstar over de chaos. "Ik ben hier een LEIDER in StarClan's naam. Ten eerste, Graykit en Naughtykit, waarom ben je buiten het kamp gegaan?! Dat mogen kittens helemaal niet. Raindrop en Scythepaw ik neem het jullie niet kwalijk, jullie zijn vrij om te lopen waar jullie willen," Hij draaide meteen zijn hoofd naar de leider van de Shaduwclan en keek met een gemene blik naar hem en toen naar Darkkit. Hij speugde op de grond en liep achter Brokenstar aan. Hij stopte even en keek over zijn grijze schouders naar de kitten met een gemene blik. Hij knikte even met zijn hoofd en liep weer door zonder iets te zeggen. Hij keek naar de grond met nog steeds een gemene blik. Met volle haat liep hij stevig door, maar op een gegeve moment taakte hij uitgeput van zo'n eind lopen. Langzaam liep hij door en hijgde.
Raindrop
StarClan
443

CAT'S PROFILE
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: darkkit,s adventure    darkkit,s adventure  - Pagina 2 Icon_minitimema 6 sep 2010 - 15:58

Raindrop knipperde met haar ogen. Er was zoveel gebeurd in de paar seconden dat ze hier had gezeten. De kleine kit had Scythepaw aangevallen, en Graykit was erboven opgesprongen. Daarvoor hadden ze elkaar allerlei beledigingen naar het hoofd lopen gooien. Toen stopte Brokenstar de waanzin. 'HOU NU ALLEMAAL EENS OP!' galmde de stem van de leider over het stukje grond. Hij begon tegen de kits, en Raindrop knikte lichtjes instemmend. Hij nam het haar en Scythepaw gelukkig niet kwalijk. Daarna stuurde hij de kit weg, en liep zelf terug naar het kamp. Scythepaw en Graykit liepen Brokenstar achterna. Raindrop keek naar Darkkit. 'Het is beter als je nu gaat,' zei ze zachtjes. Ze wilde geen kittenleven beeïndigd zien, niet nu ze zelf kits had. Daarna draaide ze zich om, pakte Naughtykit in haar nekvel en liep achter de anderen aan. Ze haalde hen snel in. Graykit raakte uitgeput en liep langzaam, steeds langzamer. Maar Raindrop keek hem nauwelijks aan. Als hij dacht dat hij zo groot was dat hij het kamp uit kon, moest hij ook weer terug kunnen lopen. Ze zou hem alleen helpen als hij het vroeg. Raindrop was nog steeds woedend op hem. Naughtykit begreep ze wel, maar moest ze haar kits continue in de gaten gaan houden?
Darkfire
Member
darkkit,s adventure  - Pagina 2 Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: darkkit,s adventure    darkkit,s adventure  - Pagina 2 Icon_minitimema 6 sep 2010 - 16:45

Darkkit keek uitdagend naar de Schaduwclan katten en hij dacht bij zichzelf ,, dus het is waar! dit is de schaduwclan is vreed en bitterhard zo hard om een kit aan te vallen darkkit mocht deze clan wel,, opeens werden zijn gedachte onderbroken door de helse stem van de grote bruine kater "HOU NU ALLEMAAL IS OP!","Ik ben hier een LEIDER in StarClan's naam. Ten eerste, Graykit en Naughtykit, waarom ben je buiten het kamp gegaan?! Dat mogen kittens helemaal niet. Raindrop en Scythepaw ik neem het jullie niet kwalijk, jullie zijn vrij om te lopen waar jullie willen," darkkit keek bewonderd naar de grote kater en daarna treiterend naar grey en naughtkit maar al snel werd darkkit op zijn teentjes getrapt door de woorden "En jij," hij draaide zich om naar Darkkit. "Gaat terug naar je EIGEN TERRIOTORIUM!" spuugde hij. "Ik had NOOIT moeten aarzelen om een andere kat binnen ShadowClan gebied te laten. Je hoort hier niet." darkkit keek beledicht naar brokenstar en lied een laag gesis horen maar lette er verder niet op en verder maakte iedereen hem duidenlijk dat hij beter weg kon gaan dus stapte hij maar op maar toen vielde grijs witte kitten hem op hij knikte naar hem en hij knikte trug met een sluwe blik hij wist zeker dat hij nog niet met hem klaar zou zijn.
darkkit draaide zich om en volgde de geur van het donderclan kamp hij probeerde het en uitieindelijk vond hij het door een wonder toen hij door de doorntunnel schoot en ging gelijk door naar de nursery op naar zijn warme nestje......
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: darkkit,s adventure    darkkit,s adventure  - Pagina 2 Icon_minitime

darkkit,s adventure
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Thunderpath-
Ga naar: