|
Cynthia 82 Actief
| |
| Onderwerp: Amberpaw's toekomst vr 25 mei 2012 - 12:58 | |
| Ik ben met haar grootse dingen vanplan. Amberpaw gaat een paar vijanden krijgen, maar ook natuurlijk vrienden. Ik ben dit vanplan.
Amberpaw komt geregeld haar vijanden tegen. Ze word verliefd op één van de vijanden, alleen durft ze het niet te zeggen tegen hem. Als ze dan een warrior word komt ze die gene weer tegen, het loopt uit op een gevecht. De twee krijgen een hekel aan elkaar, maar Amberpaw word dan erg ziek. De kater heeft spijt en wil haar opzoeken, hij wil het kamp binnendringen om haar weer te zien, maar dat wil ze niet. (hoe dit af gaat lopen weet ik nog niet.)
Dus euh, ik zoek vijanden, die speciale vijand en vrienden uit haar eigen clan. |
|
| |
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷHariboƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 128
| |
| Onderwerp: Re: Amberpaw's toekomst vr 25 mei 2012 - 14:21 | |
| Ty Wilt gewone Vijand zijn, en misschien Silverfire als die speciale? ^-^ |
|
| |
Cynthia 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Amberpaw's toekomst vr 25 mei 2012 - 15:57 | |
| Oke, bijde zijn aangenomen |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Amberpaw's toekomst vr 25 mei 2012 - 15:58 | |
| Silverfire is ongeveer van Amberpaw's leeftijd ;D Ty is 21 manen x3 Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Amberpaw's toekomst vr 25 mei 2012 - 16:56 | |
| Amberpaw
Mij leek het leuk om samen met Ty te vechten maar geen vriendinnen wand ik ben ook poes.
{Ehh.. Ik weet niet of je wilt} Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Amberpaw's toekomst vr 25 mei 2012 - 22:22 | |
| Fury, je kan gewoon een vijand spelen van haar I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Amberpaw's toekomst za 26 mei 2012 - 10:47 | |
| |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Amberpaw's toekomst di 29 mei 2012 - 12:56 | |
| - Brightpaw schreef:
- Brightpaw en Amberpaw zijn eigenlijk al zusjes.
Maar ja, misschien dat er een hechtere band ontstaat. Een soort van vriendinnen-zusjes band xD
Trouwens, bij de volgende Ceremonie word mijn Brightpaw warrior. En ik denk dat ze wel van de zelfde leeftijd moeten zijn, anders klopt alles niet meer. Ik heb Amberpaw daar dan ook aangemeld Maar dan moet de verhaallijn wel snel komen hier.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Amberpaw's toekomst | |
| |
|
| |
|