That's funny, me too!

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

That's funny, me too!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fluffytail
Member
That's funny, me too! DPKsfdL
Cesanne
320
Actief

CAT'S PROFILE
Fluffytail
BerichtOnderwerp: That's funny, me too!   That's funny, me too! Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 22:31

Stil sloop de poes rond. Haar ogen waren spleetjes en haar buik had ze tegen de grond gedrukt en in die sluiphouding sloop ze verder, dichter en dichter naar de muis. Pas toen ze dacht dat ze dicht genoeg stond, stootte ze met haar poten af en vloog ze even door de lucht om daarna net achter de muis neer te komen. Al snel stoof het dier weg. Fluffytail zuchtte een beetje verdrietig, met die buik die steeds dikker werd moest ze zich harder afstoten, maar als ze dat deed kwam ze te ver. Het was misschien beter dat ze har jagen even stop zette. Ze was immers al wel Queen, maar dan nog. Ze vond het altijd wel leuk om iets nuttigs te doen voor de clan en zeker als het jagen was. Dat deed haar denken aan de eerste keer dat ze Frost ontmoette. Ook wou ze jagen omdat ze dan iets deed en geen last was voor de rest. Goed dat was ze waarschijnlijk niet, maar toch voelde dat zo. Iedereen besteedde plots meer aandacht aan je, bracht je eten en dat terwijl je helemaal geen hulp moest of helemaal geen honger had. Een zachte zucht verliet haar mond en even schrok ze op, pas nu merkte ze dat ze daarnet diep in haar gedachtes verzonken was geweest. Ze stond even op en keek om zich heen. De muis was natuurlijk al lang weggevlucht en ze had geen zin om direct naar het kamp terug te keren. Dus liep ze maar vooruit, met kleine, snelle stapjes liep ze verder, slalommend door het bos. Haar oogjes rustig op de weg voor haar gericht, haar oortjes speurend naar geluiden en haar staart losjes meedansend op de snelheid van haar stapjes. Plots stond ze stil, haar oren hadden een signaal gesignaleerd en dat kon ze niet aan haar laten voorbij gaan. Voorzichtig stak ze haar neusje in de lucht en snoof de geuren op. Vaag rook het naar Skyclanners die hier niet zo lang geleden nog waren geweest. Maar ook rook ze iets anders, iets wat ze niet direct kon thuisbrengen. Het was een kat, dat wel, maar wat voor 1? Al snel schoot het haar te binnen. Windclan! Wat deed die hier? Of was het juist omgekeerd, zat zij op het verkeerde terrein? Neej toch? Even keek ze om zich heen, neej, gelukkig niet. Ze was dicht bij de vierboom, dat was al. Opgelucht haalde ze adem en liep rustig door tot de vierboom in zicht kwam. Een glimlach verscheen op haar gezicht, het was lang geleden dat ze hier nog geweest was en eigenlijk was er niet veel verandert. Rustig liep ze een rondje tussen de 4 bomen. Neej alles was nog precies hetzelfde als hoe zij het als apprentice had leren kennen. Daarna was ze nooit meer meegeweest, maar van haar hoefde dat ook niet. Het zou haar allemaal wat te druk worden. Plots voelde ze ogen in haar rug branden, met een ruk draaide ze zich een beetje geïrriteerd om en zag de windclanpoes die ze daarnet ook had geroken. Direct verzachte haar gezicht weer, 'Eehm, hallo...' zei ze voorzichtig en ging zitten. Ze sloeg haar staart voor haar poten en keek naar de poes tegenover haar. Door haar lange witte vacht viel het niet erg op dat ze zwanger was, alhoewel ze het bij die tegenover haar wel kon zien. 'Verwacht je kittens?' vroeg ze en keek de poes even aan. 'Ik ben Fluffytail trouwens. Jij?' Ze had al gemerkt dat deze kat geen bedreiging voor haar kon zijn, dus kon ze gerust een beetje info over haar verzamelen, niet?
That's funny, me too! 07c491f3d48309e318f224a
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornpaw**
Member
That's funny, me too! DPKsfdL
Daanz
528
Actief

CAT'S PROFILE
Thornpaw**
BerichtOnderwerp: Re: That's funny, me too!   That's funny, me too! Icon_minitimevr 25 mei 2012 - 7:29

That's funny, me too! 3a2109e88464d88d2671bb8
Leafstorm liep stilletjes door het bos. De ochtend was gevallen en ze was de nursery uitgeglipt. Ze wilde nu tijd voor zichzelf om alle gebeurtenissen van de laatste tijd even op een rijtje te zetten. Fear, de kittens. Even keek ze naar haar buikje. Het zou wel snel gaan gebeuren, maar ze wilde voordat ze de nursery weer inging een wandeling maken. Langzaam liep ze door en ze nam alle geuren goed in zich op. Even moest ze aan de gevolgen denken, misschien was ze wel een vreselijke moeder. Ze schudde haar hoofd om die gedachten kwijt te raken en ze liep wel vedder. Ze was erg stil, want als ze nu een kat tegen kwam die niet zo aardig was, dan was ze er wel geweest ja. Toch liep ze door en slaakte een zucht. Opeens rook ze de geur van een andere kat. Even snoof ze weer en ze herkende de geur, een Skyclanner. Ze zag een witte poes en ze stopte met lopen. 'Eehm, hallo...' Zei ze poes en ze ging tegenover haar zitten. 'Verwacht je kittens?' Vroeg de poes en ze keek haar aan. 'Ik ben Fluffytail trouwens. Jij?' Ze glimlachte eventjes, eindelijk iemand waar ze mee kon praten, maar ze bleef wel op haar houde, want het was geen kat van Windclan. 'Ik ben Leafstorm.' Begon ze met het gesprek. 'En ja, ik verwacht kittens.' Ze bekeek de andere witte poes eens goed. 'Jij ook ?' voeg ze en keek weer naar de buik van de poes, die er aardig dik uitzag ondanks haar witte vacht.

~Kort, had weinig tijd.~
~Ook geen tijd om naar Leafstorm te gaan -_-~
Terug naar boven Ga naar beneden

That's funny, me too!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: