[GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[GZ] Zoon Inkmask

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Summerkit,
Member
[GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 DPKsfdL
Lyraah.
1084

CAT'S PROFILE
Summerkit,
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Zoon Inkmask   [GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 10:22

Hee,, hier heb ik ook al ong. een week niks meer van gehoord, dus mag ik weten wanneer jullie kiezen?

x

Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
[GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 11topef
Art for Summer ~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
Babs
962

CAT'S PROFILE
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Zoon Inkmask   [GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 18:39

Ik kies pas na 22 Juni, ik ben erg druk.

[GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 WRkI2oO
Inkmask
StarClan
Babs
962

CAT'S PROFILE
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Zoon Inkmask   [GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 9:06

Mensen die miss nog willen aanmelden, jullie hebben nog anderhalve week~

Summerkit,
Member
Lyraah.
1084

CAT'S PROFILE
Summerkit,
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Zoon Inkmask   [GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 10:56

Ik heb de warrior pic van Soulkit veranderd, en er toch maar een poesje bijgezet. Mensen,, niet denken dat ik nog nooit heb geRPG't, maar Summekrit moet nog geboren worden .__.

Weet dat ik nu al helemaal verliefd ben op Peach~

Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
[GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 11topef
Art for Summer ~:
Carrionpaw
Member
L I N N
331
Actief

CAT'S PROFILE
Carrionpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Zoon Inkmask   [GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 20:37

Ik trek me terug met Thymekit, aangezien ik hem niet wil en ik volgens mij een soort van raar mens ben dat de naam..blokkerig vind klinken (':
Now, heb ik een nieuwe kitten bedacht. Ik ben van plan een verhaallijn te bedenken, maar heb nog niet echt een idee. Je zult van me horen ^^

Naam;; Phantomkit
Future Names;; Phantompaw - Phantomfang
Gender;; Male
Character;;
;; Als kitten ;;
Phantomkit zal in het begin niet zoals alle andere kits zijn. Ten eerste zal hij erg stil en geruisloos zijn, in tegendeel tot de luidruchtige kits in de den. Hij stelt niet veel vragen, en zal gewoonlijk eerst zelf proberen om zijn vraag te beantwoorden. Wanneer dit dan niet lukt vraagt hij het meestal aan zijn vader Inkmask.

;; Als apprentice ;;
Als apprentice zal hij een stille leerling zijn. Spreken tegen zijn mentor zal hij niet vaak doen, het enige wat hij doet is aandachtig luisteren en kijken naar de bewegingen van zijn mentor. Hij probeert de tactieken zo goed mogelijk in zich op te nemen. Wanneer de mentor dan weg is, gaat hij ze zelf uitproberen en zal hij zichzelf genoeg leren zonder zijn mentor erbij. Aangezien hij altijd té zenuwachtig is als iemand hem constant corrigeert, en hem de hele tijd nauwkeurig bekijkt. Wanneer de andere apprentices samen praten over de tactieken die ze geleerd hebben zal hij ook niet veel zeggen, en alles precies in zijn hoofd printen zodat hij ze later ook zou kunnen proberen. In zijn latere apprentice tijd zal hij zelfs trainingen van andere katten bekijken, om zo nog meer te leren.

;; Als warrior ;;
Lets keep that a secret for everyone? c:

Uiterlijk;;
;; Als kitten ;;
Als kitten zal hij een erg kleine, en licht-gespierde bouw hebben. Hij zal een seal pointed patroon hebben. Wat betekent dat zijn gezicht, poten, en staart een zwart/bruin-achtige kleur heeft, ook zal zijn vacht erg dik zijn. Zijn ogen zijn blauw gekleurd.

;; Als apprentice ;;
De kleine, en licht-gespierde bouw zal hij aanhouden tot hij 8 manen oud is. Dan zal hij sneller gaan groeien, en zal hij later uitkomen op een normale lengte en zichzelf zover trainen dat ook zijn lichaam gespierder word. Hij zal dezelfde kleur ogen, en vachtpatroon aanhouden.

;; Als warrior ;;
Stil a secret c:

[GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 2q2guj4
I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold
I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be
The end of your life
Dotpaw
Member
[GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Zoon Inkmask   [GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 21:34

Naam - Timekit-Timepaw-Timeripple
Geslacht - Katertje
Karakter -
Timekit is een filosofische, in gedachten verzonken kater. Hij is georganiseerd, en als er iets gebeurd wat hij niet verwacht schiet hij redelijk snel in paniek. Alles gebeurd voor een reden, en ls dat niet zo is moet hij er een verklaring achter kunnen zoeken. Het katertje heeft meer brains dan strength. Hij wil zo veel mogelijk weten.
Het is wat kort, ik zit op mijn iPad
Uiterlijk - Timekit is een zwak katertje. Hij is klein en teder. Hij heeft een tabby-tortoiseshell patroon. Zijn ogen zijn groot, kastanjebruin. Hij heeft altijd een nieuwschierige blik in zijn ogen. In zijn ogen vormen zich donkere kringen.
Optioneel: Vlak na zijn geboorte was het niet zeker dat hij het zou gaan redden. Sterker nog, zijn kans op overleven was erg klein. Even leek het erop dat hij zou sterven, net als zijn moeder. Zijn kleine lijfje lag bijna levenloos naast zijn moeder, die al onderweg was naar StarClan. De medicine Cat hield zijn hoofd al naar beneden en bad tot Starclan, toen er op dat moment een schok doo het lijfje trok. Een klein kuchje ontsnapte uit zijn bekje. Op dat moment stroomde er leven door het katertje.
Bekendste acc - Dotpaw
Waarom wil je het - Omdat het echt awesome is, een vader-en-zoon verhaallijn.
Foto's - http://www.flickr.com/photos/sidemtess/6746027085/
Ik heb al een account aangemaakt, heet nu Timepaw, als ik niet gekozen wordt blijft het Timepaw,anders vraag ik wel even of het verandert kan worden in Timekit. Anywayz: Kijk naar Timepaws setje voor zijn uiterlijk :3

Verhaallijn 2~
Ik zal dan al uitkijken naar het dramatische moment dat Ink verteld dat hij niet Time's natuurlijke vader is :3

[GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 Aesi09
other:

Laatst aangepast door Dotpaw op zo 17 jun 2012 - 14:16; in totaal 1 keer bewerkt
Inkmask
StarClan
Babs
962

CAT'S PROFILE
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Zoon Inkmask   [GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 12:46

Oké, eventjes kijken hoe ik dit allemaal ga aanpassen in mijn beginpost x'D

Taiyo
Member
,.,.,.
258

CAT'S PROFILE
Taiyo
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Zoon Inkmask   [GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 13:49

Hm, Wanneer ging je ook alweer kiezen?
Als het na vrijdag is, dan denk ik dat ik nog een voorbeeld postje met Phantom als apprentice kan maken c: Of misschien zelfs donderdag..

[GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 Ojlg0p
Post count: 13
Inkmask
StarClan
Babs
962

CAT'S PROFILE
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Zoon Inkmask   [GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 14:02

Ik ga als het goed is vrijdag of zaterdag kiezen Wink Als m'n PWW voorbij is.

Raintail
Member
Linn
269

CAT'S PROFILE
Raintail
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Zoon Inkmask   [GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 14:05

Ok c: Dan heb ik donderdag/vrijdag nog even de tijd om een goede post in elkaar te maken (:
Want ik heb ook pww week, maar hoef voor het laatste proefwerk [grieks] eigelijk niet te leren, omdat ik toch niet over ga naar gym2 c:

[GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 2v7sytk
Sparkshade
Member
Babs
185

CAT'S PROFILE
Sparkshade
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Zoon Inkmask   [GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 16:59

Prima Smile

Exiled and pushed away, lost in time, always I’ll be
This bitter person who’s stuck right here, disillusioned
Don’t stand by if you don’t like what you see
So unsatisfied, no I won’t take what you say to me

[GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 KQYesPo
Give me some time, give me some reason
Make up your mind, cool down the fever
Drama must die, so give me some way
To salvage this life, finally it’s over

Inkmask
StarClan
Babs
962

CAT'S PROFILE
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Zoon Inkmask   [GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 jun 2012 - 19:07

Nou, ik heb besloten. Ik heb gekozen voor...

Spoiler:

Ashberry
Member
//Joows
73

CAT'S PROFILE
Ashberry
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Zoon Inkmask   [GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 21:50

Well.. Yay :3
Daar ben ik erg blij mee c:

[GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 Kittyandicecream2bylitt
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Zoon Inkmask   [GZ] Zoon Inkmask - Pagina 2 Icon_minitime

[GZ] Zoon Inkmask
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: