|
| |
Lyraah. 1084
| |
| | | | Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Zoon Inkmask zo 3 jun 2012 - 18:39 | |
| Ik kies pas na 22 Juni, ik ben erg druk. |
| | | Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Zoon Inkmask vr 15 jun 2012 - 9:06 | |
| Mensen die miss nog willen aanmelden, jullie hebben nog anderhalve week~ |
| | | Lyraah. 1084
| |
| | | | L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Zoon Inkmask vr 15 jun 2012 - 20:37 | |
| Ik trek me terug met Thymekit, aangezien ik hem niet wil en ik volgens mij een soort van raar mens ben dat de naam..blokkerig vind klinken (':Now, heb ik een nieuwe kitten bedacht. Ik ben van plan een verhaallijn te bedenken, maar heb nog niet echt een idee. Je zult van me horen ^^ Naam;; Phantomkit Future Names;; Phantompaw - Phantomfang Gender;; Male Character;; ;; Als kitten ;; Phantomkit zal in het begin niet zoals alle andere kits zijn. Ten eerste zal hij erg stil en geruisloos zijn, in tegendeel tot de luidruchtige kits in de den. Hij stelt niet veel vragen, en zal gewoonlijk eerst zelf proberen om zijn vraag te beantwoorden. Wanneer dit dan niet lukt vraagt hij het meestal aan zijn vader Inkmask.
;; Als apprentice ;; Als apprentice zal hij een stille leerling zijn. Spreken tegen zijn mentor zal hij niet vaak doen, het enige wat hij doet is aandachtig luisteren en kijken naar de bewegingen van zijn mentor. Hij probeert de tactieken zo goed mogelijk in zich op te nemen. Wanneer de mentor dan weg is, gaat hij ze zelf uitproberen en zal hij zichzelf genoeg leren zonder zijn mentor erbij. Aangezien hij altijd té zenuwachtig is als iemand hem constant corrigeert, en hem de hele tijd nauwkeurig bekijkt. Wanneer de andere apprentices samen praten over de tactieken die ze geleerd hebben zal hij ook niet veel zeggen, en alles precies in zijn hoofd printen zodat hij ze later ook zou kunnen proberen. In zijn latere apprentice tijd zal hij zelfs trainingen van andere katten bekijken, om zo nog meer te leren.
;; Als warrior ;; Lets keep that a secret for everyone? c:
Uiterlijk;; ;; Als kitten ;; Als kitten zal hij een erg kleine, en licht-gespierde bouw hebben. Hij zal een seal pointed patroon hebben. Wat betekent dat zijn gezicht, poten, en staart een zwart/bruin-achtige kleur heeft, ook zal zijn vacht erg dik zijn. Zijn ogen zijn blauw gekleurd.
;; Als apprentice ;; De kleine, en licht-gespierde bouw zal hij aanhouden tot hij 8 manen oud is. Dan zal hij sneller gaan groeien, en zal hij later uitkomen op een normale lengte en zichzelf zover trainen dat ook zijn lichaam gespierder word. Hij zal dezelfde kleur ogen, en vachtpatroon aanhouden.
;; Als warrior ;; Stil a secret c:
I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
| | |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Zoon Inkmask vr 15 jun 2012 - 21:34 | |
| Naam - Timekit-Timepaw-Timeripple Geslacht - Katertje Karakter - Timekit is een filosofische, in gedachten verzonken kater. Hij is georganiseerd, en als er iets gebeurd wat hij niet verwacht schiet hij redelijk snel in paniek. Alles gebeurd voor een reden, en ls dat niet zo is moet hij er een verklaring achter kunnen zoeken. Het katertje heeft meer brains dan strength. Hij wil zo veel mogelijk weten. Het is wat kort, ik zit op mijn iPadUiterlijk - Timekit is een zwak katertje. Hij is klein en teder. Hij heeft een tabby-tortoiseshell patroon. Zijn ogen zijn groot, kastanjebruin. Hij heeft altijd een nieuwschierige blik in zijn ogen. In zijn ogen vormen zich donkere kringen. Optioneel: Vlak na zijn geboorte was het niet zeker dat hij het zou gaan redden. Sterker nog, zijn kans op overleven was erg klein. Even leek het erop dat hij zou sterven, net als zijn moeder. Zijn kleine lijfje lag bijna levenloos naast zijn moeder, die al onderweg was naar StarClan. De medicine Cat hield zijn hoofd al naar beneden en bad tot Starclan, toen er op dat moment een schok doo het lijfje trok. Een klein kuchje ontsnapte uit zijn bekje. Op dat moment stroomde er leven door het katertje. Bekendste acc - Dotpaw Waarom wil je het - Omdat het echt awesome is, een vader-en-zoon verhaallijn. Foto's - http://www.flickr.com/photos/sidemtess/6746027085/Ik heb al een account aangemaakt, heet nu Timepaw, als ik niet gekozen wordt blijft het Timepaw,anders vraag ik wel even of het verandert kan worden in Timekit. Anywayz: Kijk naar Timepaws setje voor zijn uiterlijk :3 Verhaallijn 2~ Ik zal dan al uitkijken naar het dramatische moment dat Ink verteld dat hij niet Time's natuurlijke vader is :3 - other:
Laatst aangepast door Dotpaw op zo 17 jun 2012 - 14:16; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Zoon Inkmask zo 17 jun 2012 - 12:46 | |
| Oké, eventjes kijken hoe ik dit allemaal ga aanpassen in mijn beginpost x'D |
| | | ,.,.,. 258
| |
| | | | Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Zoon Inkmask wo 20 jun 2012 - 14:02 | |
| Ik ga als het goed is vrijdag of zaterdag kiezen Als m'n PWW voorbij is. |
| | | Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Zoon Inkmask wo 20 jun 2012 - 14:05 | |
| Ok c: Dan heb ik donderdag/vrijdag nog even de tijd om een goede post in elkaar te maken (:
Want ik heb ook pww week, maar hoef voor het laatste proefwerk [grieks] eigelijk niet te leren, omdat ik toch niet over ga naar gym2 c:
|
| | | Babs 185
| |
| | | | Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Zoon Inkmask vr 22 jun 2012 - 19:07 | |
| Nou, ik heb besloten. Ik heb gekozen voor... - Spoiler:
Dotpaw/Joos met Timekit~ Ik vond het karakter van Timey aandoenlijk~
|
| | | //Joows 73
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Zoon Inkmask za 23 jun 2012 - 21:50 | |