| [GZ] Het hele ratteplan voor Tallpoppy ! | |
|
|
Territo, teddy, Isis 232 Actief Even angels have their wicked schemes
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Het hele ratteplan voor Tallpoppy ! do 24 mei 2012 - 20:32 | |
| - Sound schreef:
- Naam: Sound
Clan: BloodClan (nog in aanvraag) Wat wil je worden: BloodClankater Waarom: Why not? Extra: ik heb verder niks te vertellen
Hoe lang zit je al op Warrior Cats ? & Heb je meerdere accounts ? & Wishpersong aangenomen Beating hearts grow but never die |
|
| |
Superkat 276
| |
| |
| |
» Chi «3 65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Het hele ratteplan voor Tallpoppy ! ma 28 mei 2012 - 18:55 | |
| - Whispersong schreef:
- Naam: Whispersong
Clan: ThunderClan Wat wil je worden: Vriendin Waarom: Gewoon, omdat ikke wat vriendinnen voor Whisper wil (Whisper kan soms een beetje veel praten over haar leven als Clanleader in haar dromen) Extra: Miep!
Je bent aangenomen & voor Sound, ik ga binnenkort kiezen, en wacht op nog een paar aanmeldingen |
|
| |
Nathalie aka Duck 10
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Het hele ratteplan voor Tallpoppy ! di 29 mei 2012 - 0:14 | |
| - Tallpoppy schreef:
- Brightpaw schreef:
- Staart... OMG, dit ziet er wel heel leuk uit.
Mag je ook vast een plekje als kitten reserveren? Want ik heb nu al een plannetje wat er daaan pas gebeuren gaat 8D Nouja, eigenlijk wil ik dat nog niet, maar ik kan voor 1x een uitzondering voor je maken, ALS (jaja hier heb je het) je ook een kater speelt die ze versierd (een clankat die ze versierd uit andere clan ) Dan heb ik Tigereye wel in de aanbieding ^^ Hij is wel een moeilijke kater; maar het lukt wel ^^ |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Het hele ratteplan voor Tallpoppy ! di 29 mei 2012 - 17:30 | |
| Oke, in welke clan zit ie ? |
|
| |
39
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Het hele ratteplan voor Tallpoppy ! di 29 mei 2012 - 19:33 | |
| Naam: Falcon Clan: Bloodclanner Wat wil je worden: bloodclankater Waarom: Ik zoek dingen voor hem Extra: Hij is ook vader van Magocpaw spotlight en goldenpaw. Maar dat past wek bijhet karakter.
|
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Het hele ratteplan voor Tallpoppy ! di 29 mei 2012 - 19:39 | |
| Leuk |
|
| |
| |
| |
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Het hele ratteplan voor Tallpoppy ! di 29 mei 2012 - 21:34 | |
| |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Het hele ratteplan voor Tallpoppy ! di 29 mei 2012 - 21:37 | |
| - Nightpaw schreef:
- Naam: Firelion
Clan: TC Wat wil je worden: Versierde vriend Waarom: Hij heeft al Silverleafs hart gebroken en die van Darkvoice, dus hij nu nogal depri, dus is hij makelijk te verlieden. Extra: Mischien dat ze hem na een tijdje dumpt. En dan krijgt hij zelfmoord ideeen. Maar dan kan ze net op tijd hem tegenhouden? Ik bemoei me nu ook ff XD Misschien laat hij zich verleiden omdat hij boos is omdat hij denkt dat Darkvoice een kitten heeft van een andere kater? Misschien is dit een idee, ik stel het alleen maar voor, meer niet ^^ |
|
| |
| |
| |
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Het hele ratteplan voor Tallpoppy ! di 29 mei 2012 - 22:23 | |
| |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Het hele ratteplan voor Tallpoppy ! wo 30 mei 2012 - 7:11 | |
| Aangenomen & Wanneer het topic van de kittens komt word jij er sowiso 1 dan |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Het hele ratteplan voor Tallpoppy ! zo 24 jun 2012 - 21:35 | |
| Oke, UPPJEH ! Jaja, ik weet het, maar sins ik weer terug ben op WC wil ik dit nu gaan uitvoeren ! I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Het hele ratteplan voor Tallpoppy ! ma 25 jun 2012 - 7:02 | |
| Naam: Thunderpaw* (hij word in de volgende ceremonie Warrior hoor ) Clan: Skyclan Wat wil je worden: kater die versiert >D Waarom: Waarom zijn de bananen krom? XD Extra: tralalalala Naam: Ty Clan: Bloodclan Wat wil je worden: de Bc kater >D Waarom: omdat.... hij is gewoon evil thingie >D Dan gaat hij met meerdere poezen en dat brengt juist spanning =D Extra: |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Het hele ratteplan voor Tallpoppy ! ma 25 jun 2012 - 7:58 | |
| Mensen die zijn gekozen:Voor katten die ze verleid: Firelion Promise Thunderpaw* Tigereye De BC kater waarmee ze later kittens krijgt: Ty Vriendinnen: Whispersong Oke, dit zijn de mensen waarmee ik dus ga spelen, alle katten die zijn gekozen krijgen zo een berichtje van mij I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Het hele ratteplan voor Tallpoppy ! ma 25 jun 2012 - 9:12 | |
| x3 net te laat met aanmelden voor BC kater , maar agh veel pelzier iederen ^.^ |
|
| |
Bo guidetti >D 143
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Het hele ratteplan voor Tallpoppy ! | |
| |
|
| |
|