We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Katten met een * hebben al een gevormd verleden/karakter/beide dus daar moet je je wel aan houden. Met iedereen zonder is nog helemaal niets gedaan, en er mag alles aan verandert worden op de kleur na dan =) Hou je alleen wel aan Vex' verleden voor de rest is she all your's.
Worden nog meer aan toegevoegd, kortom zijn die zonder * lekker kneedbaar en mag je er alles mee doen. Ik heb geen bezwaar als diegene zonder * dood gaan (:
- Lianne
ID RATHER EAT RANDEH:
Laatst aangepast door Emberpaw op wo 23 mei 2012 - 19:55; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: [Aangeboden] Accountjes wo 23 mei 2012 - 19:30
kun je eventjes de voorsteltopic van de katten met verleden erbij zetten? Ik ben namelijk wel geïnteresseerd in Fallenpaw/Fallenheart, maar ik wil dan ook graag zijn geschiedenis and stuff willen weten.
Let the happyness shine. Forget the terrible past. Because the world that excist now, is the future. You will shine as a star as long as you are yourself. They could use your clicks:
Onderwerp: Re: [Aangeboden] Accountjes wo 23 mei 2012 - 19:55
Darkvoice, Hollyfrost is van jou (: Frostclaw, alleen Vex heeft een verleden samen met Fallenheart en Nightkit, aangezien ze maar weinig posts hebben denk ik niet dat het heel moeilijk is om dat zelf op te zoeken (: Firestripe, Nope en Nope. Geen ouders, en geen mentor. Lovelykit, nou vooruit. Als je iets langer post dan dat ik de afgelopen paar keren zie is 'ie van jou. Ik stuur je het wachtwoord toe.
In principe mag je Fallenheart wel hebben, maar ik zit nu weer te twijfelen aangezien ik door hem krijger te maken eigenlijk een beetje actie in hem te krijgen. Ik geef het wel door als ik hem toch aan je overhandig (:
ID RATHER EAT RANDEH:
Lovelypaw
Member
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
CAT'S PROFILE Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons Gender: Rank:
Onderwerp: Re: [Aangeboden] Accountjes wo 23 mei 2012 - 19:59
ik zal zeker langer posten laatst heb ik ene paar keer lang gepost bij de rpg training
A cat with two faces
you are awesome Kippiestein, lottle you <3
lovelypaw x Sharpsoul x Desertpaw x Streampaw x Smallkit