|
|
| Help me please, how i make a set?! | |
| Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Help me please, how i make a set?! wo 23 mei 2012 - 15:16 | |
| Ik wil graag setjes maken maar ik weet dus niet hoe ik die moet maken.
Ik zou graag willen weten
~Welk progamma ik het best via internet kan gebruiken
~Uitleg
~Codes
~ Iets anders?
Reacies altijd welkom. |
| | | Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Help me please, how i make a set?! wo 23 mei 2012 - 15:19 | |
| Gimp is handig en helemaal gratis te downloaden! |
| | | Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: Help me please, how i make a set?! wo 23 mei 2012 - 15:22 | |
| Helleuw, Ik maak zelf ook setjes. Hier een paar tips and stuff: Makkelijk om te gebruiken voor site is: www.picmonkey.com. Daar kun je namelijk dingen uitknippen enzo, neem een kijkje. Die site gebruik ik vaak. De pf kun je het beste 200 x 200 croppen, voor de o.s. kun je 400 x 200 doen ongeveer. Voor de avatar kun je het beste een vierkant pakken van 700 x 700 ongeveer, dan krijg je het mooiste effect. Als je de achtergrond wil veranderen (manipuleren heet dit) kun je GIMP gebruiken, waar je ook mee kan tekenen etc. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Tazz |
| | | Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: Help me please, how i make a set?! wo 23 mei 2012 - 15:53 | |
| Ikzelf vind GIMP erg handig . En je kan lesjes opzoeken op internet hoe je oogkleur kan veranderen , teksten manipuleren etc. Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart In mine soul And in mine fur Mine heart stand in fire and flame if i see you.
|
| | | TessaLyra 447 Actief
| |
| | | | Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Help me please, how i make a set?! do 24 mei 2012 - 15:56 | |
| Ik zal eens gaan kijken.
Tips zijn nog altijd welkom!
Edit: Tazz, pickmonkey bevalt me wel. Hoe knip ik dat bij die afbeelding waar je het over hebt? En waar krijg ik de link waar in de afbeelding heb? Nog een vraagje, hoe pak ik een andere afbeelding op de ene, en laat ik stukjes van een foto over een andere?
Laatst aangepast door .Nightkit op do 24 mei 2012 - 16:09; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Help me please, how i make a set?! do 24 mei 2012 - 15:57 | |
| Voor een makkelijkere site, en misschien een klein begin kun je ook; www.fotoflexer.com gebruiken. It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
| | | | Onderwerp: Re: Help me please, how i make a set?! | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|