vraagje

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

vraagje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tigerflame
Member
vraagje DPKsfdL
69

CAT'S PROFILE
Tigerflame
BerichtOnderwerp: vraagje   vraagje Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 17:17

Tigerpaw liep door het kamp. Ze verveelde zich. Ze liep door het kamp. Ze besloot wat te gaan eten. Ze liep naar de prooi 'wat zou ik is nemen' zei ze hardop tegen zichzelf. Uiteindelijk nam ze een muis. Ze liep het kamp veder in en zitten met haar prooi voor haar neus. Ze rook eraan en nam een hap. 'heerlijk' zei ze. Ze ging weer staan en was aan het denken waar heb ik zin in. Opeens wist ze dat ze nog iets moet vragen aan Brokenstar. Ze liep door het kamp naar Brokenstar's hol. Ze liep naar binnen 'Brokenstar wanneer krijg ik een mentor' vroeg ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
vraagje DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: vraagje   vraagje Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 17:55

Brokenstar werd midden in een liksessie gestoord door een jonge poes die ineens in zijn hol stond. "Brokenstar, wanneer krijg ik een mentor?" vroeg ze zonder verdere omhaal. Het was Tigerpaw. "Ik zal er aan denken, Tigerpaw. Bedankt dat je me eraan herrinerd. Je hebt lang genoeg geen mentor gehad." Brokenstar pijnigde zijn hersens. Hij had geen idee wie hij tot Tigerpaw's mentor zou moeten maken. Wildfire misschien. Nee, die was al mentor van Batpaw. Er waren trouwens nog meer apprentices die geen mentors hadden. "Ik zal erover denken, Tigerpaw." Hij ging zitten en ging verder met het likken van zijn poot.
Tigerflame
Member
vraagje DPKsfdL
69

CAT'S PROFILE
Tigerflame
BerichtOnderwerp: Re: vraagje   vraagje Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 20:28

Tigerpaw keek zijn hol rond en ging zitten. 'dankje Brokenstar Maar ik wil zo graag jagen en leren vissen maar nu mag ik het kamp niet eens uit en ik ben al 6 1/2 manen duurt het nog lang voor dat ik een mentor krijg ik zit elke dag in dit kamp op gesloten te minste zo voelt dat'
ze keek nog een keer aandachtig naar Brokenstar hoe hij zich aan het wassen was 100 derde dingen vlogen door tigerpaw's hooft maar vooral vragen van hoelang duurt het nog voordat ik een mentor krijg en hoe zal het zijn als leerling of zelfs als warrior en zal ik later Medicine cat kunnen worden 'huh' ze schrok op uit haar vragen zij je wat Brokenstar?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: vraagje   vraagje Icon_minitime

vraagje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Leaders den-
Ga naar: