We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: [Gezocht] (Pleeg) moeder/ouders di 22 mei 2012 - 21:49
Zoals de titel al zegt: ik ben op zoek naar ouders of een eventuele pleegouder voor Joykit. Ik heb voor haar nog geen karakter in gedachten, maar iets in de trant van een gevoelig en snel op haar teentjes getrapte poes die lekker koppig en eigenwijs haar eigen weg gaat. Echter wel heel erg loyaal.
Gelieve niet de Shadowclan, gezien daar mijn Nightfall al naar toe gaat
Onderwerp: Re: [Gezocht] (Pleeg) moeder/ouders di 22 mei 2012 - 21:52
Ik meld Darkvoice aan, zij is ook zo koppig en snel op haar teentjes getrapt XD Ze heeft een gruwelijke hekel aan apprentices omdat die irritant zijn en ze wordt niet graag gecommandeerd.
Onderwerp: Re: [Gezocht] (Pleeg) moeder/ouders di 22 mei 2012 - 21:53
Daar kan ik me wel in vinden, haha. Een lekker outgoing karakter. Maar zou je dan als ouder of als pleegouder willen spelen? Want in het geval van dat eerste is er ook een vader nodig xD
Onderwerp: Re: [Gezocht] (Pleeg) moeder/ouders di 22 mei 2012 - 22:33
Ergens vinden is leuk, Darkvoice is helemaal over de zeik omdat Silverleaf dood is (Dat was haar enige vriendin) Dus dan kan ze verdrietig door het bos lopen en vind ze Joy ineens XD
Onderwerp: Re: [Gezocht] (Pleeg) moeder/ouders di 22 mei 2012 - 22:38
Hier hetzelfde Morgen toets en 's avonds waarschijnlijk werken. En in de vrije tijd moet ik twee verslagen maken die donderdag ingeleverd moeten worden. Donderdag avond zal het topic dan verschijnen