|
| FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: [GZ] Friends & Other di 22 mei 2012 - 16:26 | |
| Heey,
Ik zoek wat voor mijn ThunderClan poes Lightningrush. Sommige van jullie hebben waarschijnlijk dat verhaaltje van Light, Lilythorn en Nikias wel doorgelezen. Dat Light's zus, Lily, valt voor de kater die haar later ook weer dumpt. Maar niet voordat ze de Clan verlaat en bij BloodClan gaat. Alsof het nog niet erg genoeg was, zal Lily ook kittens krijgen van de kater. Lightning is nou niet de persoon die hier heel goed mee om kan gaan en zullen nog wat grote dingen rondom het hele kitten gedoe gebeuren. Nu is Light wel een beetje eenzaam als ze in d'r uppie in de Clan blijft. En hoewel ze het nooit zou toegeven en ze geen persoon lijkt die zich hier wat van aan trekt, doet het haar wel degelijk iets. Daarom zoek ik nu ook iets, om haar wat steun te geven. (uiteindelijk dan) Ik zou graag (lol ik had gezegd dat ik dit niet zou doen) een Hopepaw willen. Een jonge apprentice die zijn ouders net is verloren en daar redelijk down door is. Hij zal Light's apprentice worden, die eerst niets van hem wil weten, maar door haar sterke uitstraling, heeft hij haar nodig. En zij hem, gezien ze niet meer voor haar zus kan zorgen, krijgt ze een soft spot voor de jonge kater en kan zich uiteindelijk een beetje uitten. She's really going to need that! Hope is well, onzeker, wat naïef, gevoelig, beetje verlegen. Ik kan nog meer vertellen als iemand interesse heeft of meer wil horen moet deze maar even een PM sturen. Er is veel te vinden op internet, dus don't worry. Uiterlijk het liefst iets lichts, zilver, met groene ogen.
Update: Verder vind ik wat vrienden voor Light ook geen slecht idee. Bedenk wel dat ze best lastig is om mee om te gaan enzo, maar vrienden kan ze best hebben. Dus als je dat wilt zijn, kun je het ook even melden.
More questions, just ask.
Xx Wazzy/Light Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
|
| | | L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Friends & Other wo 23 mei 2012 - 19:51 | |
| Naam;; Hopepaw Former Names;; Hopekit Gender;; Male Age;; 7 months Inside;;Hope kun je een echte gevoelige kater noemen. Hij heeft moeite om zijn tranen in te houden als iemand hem uitscheld of iets dergelijke, iets wat hem vanbinnen erg zal raken. Ook is hij een beetje verlegen, hij zal ook liever voor zijn problemen wegrennen dan ze tegemoet te lopen en terug te vechten. Toch heeft Hope een warme kant, en bovendien een goed gevoel voor humor. Outside;; Hope heeft een iets kleinere bouw dan katten van zijn leeftijd, ook al zal dit niet heel erg veel verschillen. Hij heeft een korte grijze vacht en prachtig groene ogen. - KlikHet is kort, En ik kan het later/straks beter maken (': Hope [hehe] you like it x'3 Over de warrior naam ben ik nog niet echt heel zeker.. Misschien iets van Hopepool, Hopetear, Hopefeather, or something x'3 Suggesties? I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
Laatst aangepast door Carrionpaw op wo 23 mei 2012 - 21:51; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: [GZ] Friends & Other wo 23 mei 2012 - 19:54 | |
| Ah met de naam zal ik je wel helpen hoor ^^ (stiekem ben je al aangenomen) Heb je, je nog verder verdiept in Hope? (aan dat kleiner zijn etc. lijkt het alsof dat wel zo is) Niet zo? Ik raad je de FF wiki aan: http://finalfantasy.wikia.com/wiki/Hope_Estheim (ja, Hope is f*cking sexy als ie ouder is xD) En ik zal je nog wel onderspammen met filmpjes etc. Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
|
| | | L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Friends & Other wo 23 mei 2012 - 20:04 | |
| Haha (': Ja, ik had mijn huiswerk al een beetje gedaan x'3. Als je een al bestaand karakter moet spelen, moet je het ook goed doen niet? XD
En spam me maar vol XD I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
| Onderwerp: Re: [GZ] Friends & Other wo 23 mei 2012 - 20:46 | |
| Whahaha eigenlijk wel jah. :3 Maar nice dat je al wat dingen hebt doorgekeken enzo. Uhm ik denk dat je zijn karakter/storyline ook een beetje hebt doorgelezen? Want dat is lastig kort uit te leggen. In ieder geval, ik zal even een selectie maken van cutscenes waarin je veel Hope en Light ziet, want het best inleven komt toch door de filmpjes etc. Ik pm je nog wel even zo. Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
|
| | | | Onderwerp: Re: [GZ] Friends & Other | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |