Tanyaaaa 112
| |
| Onderwerp: My droping over al mijn accjes. di 22 mei 2012 - 12:01 | |
| Ten eerste wil ik een ding zeggen dit is alleen van mij!!! Dus als je hier op wilt reageren stuur een pb. Goed even mijn accjes voorstellen: - Firelion:
Naam: Firelion Roepnaam: Vuurtje Leeftijd: 30 moons Partner: Silverleaf you braeking my heart, WHY? KIttens:[/] Rockkit,skykit,panterkit. [b]Clan:Thunderclan Uiterlijk: Hij heeft een beetje goudkleurige vacht. Zijn ogen zijn blauw. Innerlijk: Hij was vroeger erg kalm en rustig. Ook had hij altijs een woordje klaar. Maar door zijn problemen met Silverleaf is hij ietwat onzeker geworden. Verder reageert hij zich vaak op andere af. Geslacht:kater
- Sealife:
Naam:Sealife Roepnaam:- Leeftijd:24 moons Partner:Onbekend Kittens: lovleykit,scarkit.Tigerkit, Flamekit Clan:Thunderclan Uiterlijk:Ze is een witte lagharige poes. Innerlijk:Ze si wel te vinden voor een een grapje op zijn tijd. Verder vind ze het helemaal niet erg om haar vacht vies te maken. Ze helpt altijd alles en iedereen. Het maakt haar geen moer uit of het vriend of vijand is. Geslacht:Poes
- Devil:
Roepnaam:- Leeftijd:5 weken Partner:Eh, hij is een kitten!!! Kittens: nope Clan:Bloodclan Uiterlijk:Hij si wit en langharig. Verder heeft hij 2 verschillende oogkleuren. Innerlijk:hij is erg kwaadaardig en vind het erg leuk om te vechten en de katten dan te vermoorden hij heeft veel respect voor oudere katten die ook van moorden houden maar tegen de rest is hij heel brutaal Geslacht:Kater
- Amedeous:
Roepnaam:Amed Leeftijd:24 maanden Partner:What!!! Kittens:--------------------- Clan:Kittypet Uiterlijk:Hij is pikzwart. En best stevig gebouwd. Innerlijk:Hij is soms een beetje arrogant. Verder is hij niet snel bang. Maar.. erg charmant. Zonder dat hij het weet heeft hij al vele harten gebroken. Geslacht:Kater
Dit zijn mijn belangrijkste accs(denk ik ;p) |
|
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: My droping over al mijn accjes. vr 15 jun 2012 - 13:25 | |
| Goed dan, even het Kader/posthseet gebeure plaatsen: - Sealife:
Dit is dus die van mijn Sea ;p |
|
|
|
Katero 561 Actief
| |