|
|
Maaike 43
| |
| |
| |
SURPRISE MOTHERFUCKER! 163 Actief
| |
| |
| |
Cynthia 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 mei 2012 - 16:23 | |
| - Angelvoice schreef:
- Nightfall schreef:
- Uhh, nu volg ik iets niet meer.
Wie is nu de leider van de Shadowclan? In het topic staat namelijk nog steeds Brokenstar, maar uit de post van Breakingfur blijkt wat anders..? eR komt nog verhaallijn, het ligt een beetje ingewikkeld. Maar voor nu is eigenlijk Brokenstar in rp nog leader Wil je reageren op het topicje met Dreamkit |
|
| |
Maaike 43
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 mei 2012 - 16:24 | |
| - Emberpaw schreef:
- Assassin's Creed! <3
Agree, zit alleen wel een beetje vast xD. @Angelvoice: Oh, dat is handig geregeld.. Als ze daar nu even actie van maken wordt de boel in ieder geval duidelijker, want voor mij is/was het een grote vragenboel. We kiss and tremble with delight |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 mei 2012 - 16:26 | |
| Hij is nog lang niet vol >< Maar ik maak hem niet helemaal vol Maar wel vol genoeg ^^ Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Maaike 284 Actief
| |
| |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 mei 2012 - 16:43 | |
| Brokenstar is leader is rpg, maar ik regel al het gebeuren van aanmelden (: Ik ga eens accountjes in os zetten, en dan een naam verzinnen <3 =D |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 mei 2012 - 16:44 | |
| Daaamn, damn verleidingen :S |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| |
| |
That epic vocabiatch~ 87
| |
| |
| |
Maaike 284 Actief
| |
| |
| |
That epic vocabiatch~ 87
| |
| |
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 mei 2012 - 16:52 | |
| Beetlewhisker schreef
Dankzij jou gaat mn i pod dood, want k ga hem volproppen met Vocaloid >D
OOO.. die ik ken dat en leuk toch ik verveel me meestal zonder muziek XD Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Maaike 284 Actief
| |
| |
| |
That epic vocabiatch~ 87
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 mei 2012 - 16:55 | |
| - Fury schreef:
- Beetlewhisker schreef
Dankzij jou gaat mn i pod dood, want k ga hem volproppen met Vocaloid >D
OOO.. die ik ken dat en leuk toch ik verveel me meestal zonder muziek XD Sgatt, je hebt volkomen gelijk <3 Music rules the world >D Lolly's zijn gigantisch lekker |
|
| |
Maaike 284 Actief
| |
| |
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| |
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 mei 2012 - 16:59 | |
| Taaayyleer!! <3! trooost troost XD |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 25 mei 2012 - 16:59 | |
| Mweh, neiging tot flirty as hell acc aan te maken zeer groot :S Gewoon doen of niet? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|