|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 18:41 | |
| |
|
| |
Axe girl~ 120
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 18:41 | |
| - Moonstripe schreef:
- Jellybean schreef:
- Moonstripe schreef:
Ik. Heb. Johnny. Depp. Crush. Verslaving. Zingend <3 Oh god, wat heb je gekeken? xD
CRY BABY CRY <3 Gisteren POTC en vorige week Dark Shadows =D Cry Baby <3 Ik zat me laatst te bedenken dat ik die weer eens moest gaan kijken xD Maar daar zingt 'ie niet zelf hè Dat is allemaal geplaybacked xD De enige waar 'ie wel zelf zingt is in Sweeney Todd :3 |
|
| |
Maaike 284 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 18:43 | |
| |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 18:46 | |
| Damn ik wil een topic... Light m ontmoeten vóór de ceremonies? Dan kan ze dan denken, DAMN why uit alle katten hém als apprentice xD |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 18:46 | |
| - Jellybean schreef:
- Moonstripe schreef:
- Jellybean schreef:
- Moonstripe schreef:
Ik. Heb. Johnny. Depp. Crush. Verslaving. Zingend <3 Oh god, wat heb je gekeken? xD
CRY BABY CRY <3 Gisteren POTC en vorige week Dark Shadows =D Cry Baby <3
Ik zat me laatst te bedenken dat ik die weer eens moest gaan kijken xD Maar daar zingt 'ie niet zelf hè Dat is allemaal geplaybacked xD
De enige waar 'ie wel zelf zingt is in Sweeney Todd :3 Oui, je sais, maar het deed me terug aan hem denken. Awhh <33 |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 18:48 | |
| *Grom*
Kleine kinderen van de buren, jankend in een badje.
I CAN'T HANDEL THIS D; STOP ME BEFORE I KILL THEM D;
@Zsa; True that :3 |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 18:51 | |
| Lol, hoe dood zal ik gaan als ik een zoontje voor Inkmask ga zoeken xD?
(Dood qua aanmeldingen) |
|
| |
Maaike 284 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 18:52 | |
| - Fireheart schreef:
- Damn ik wil een topic... Light m ontmoeten vóór de ceremonies? Dan kan ze dan denken, DAMN why uit alle katten hém als apprentice xD
Ja ja ja ;D Misschien dat hij zich dan nog steeds zo beroerd voelen, you know (': . @Babs; Heel dood.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 18:53 | |
| - Hopepaw schreef:
- Fireheart schreef:
- Damn ik wil een topic... Light m ontmoeten vóór de ceremonies? Dan kan ze dan denken, DAMN why uit alle katten hém als apprentice xD
Ja ja ja ;D Misschien dat hij zich dan nog steeds zo beroerd voelen, you know (': . @Babs; Heel dood.. Uhu, dat zij denkt 'wat 'n crybaby' xD |
|
| |
Babs 962
| |
| - Hopepaw schreef:
- @Babs; Heel dood..
Maar de verleiding is zo groot D: Heb er een soort verhaaltje om xD |
|
| |
Maaike 284 Actief
| |
| - Fireheart schreef:
- Hopepaw schreef:
- Fireheart schreef:
Ja ja ja ;D Misschien dat hij zich dan nog steeds zo beroerd voelen, you know (': . @Babs; Heel dood.. Uhu, dat zij denkt 'wat 'n crybaby' xD haha ja idd ;D @Babs; Ik zou het altijd wel willen spelen hehe (': probeer het gewoon, ik wed je..er komen HEEL veel aanmeldingen xD |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 18:54 | |
| Linn@ Daar ben ik juist zo bang voor x'D |
|
| |
Maaike 284 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 18:54 | |
| haha (':
Moet je nagaan als je een partner kon/mocht zoeken, dan ga je echt een triljoen keer dood x3 |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 18:55 | |
| - Hopepaw schreef:
- haha (':
Moet je nagaan als je een partner kon/mocht zoeken, dan ga je echt een triljoen keer dood x3 Misschien laat het al die stalkers wel wat dimmen x'D Dan moeten ze namelijk rekening houden met een stiefzoon |
|
| |
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 18:57 | |
| - Inkmask schreef:
- Hopepaw schreef:
- @Babs; Heel dood..
Maar de verleiding is zo groot D: Heb er een soort verhaaltje om xD OMGG, ik wil al heel lang een blinde kitten aanmaken x'3 *Puppyeyes to Babsel* |
|
| |
Maaike 284 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 18:59 | |
| - Inkmask schreef:
- Hopepaw schreef:
- haha (':
Moet je nagaan als je een partner kon/mocht zoeken, dan ga je echt een triljoen keer dood x3 Misschien laat het al die stalkers wel wat dimmen x'D Dan moeten ze namelijk rekening houden met een stiefzoon inderdaad x'D Maar dan krijg je wel stalkers die zijn zoon willen spelen xD |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 19:00 | |
| - Otterpaw schreef:
- Inkmask schreef:
- Hopepaw schreef:
- @Babs; Heel dood..
Maar de verleiding is zo groot D: Heb er een soort verhaaltje om xD OMGG, ik wil al heel lang een blinde kitten aanmaken x'3 *Puppyeyes to Babsel* Lol, als ik het ga doen, mag je je aanmelden op de acc markt xD Ik ga er nog eventjes heel erg goed over nadenken. |
|
| |
Most of you call me Lein. 94
| CAT'S PROFILEAge: i walk around 20 moons at this earth, hearing the heartbeat off the worldGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 19:01 | |
| - Angelvoice schreef:
- Bovenkant, onderkant how do ya mean????
nou, je hebt van die sheets die aan de bovenkant een plaatje hebben, en aan de onderkant ook een plaatje. zo bedoel ik hetXD. |
|
| |
Maaike 284 Actief
| |
| - Inkmask schreef:
- Otterpaw schreef:
- Inkmask schreef:
- Hopepaw schreef:
- @Babs; Heel dood..
Maar de verleiding is zo groot D: Heb er een soort verhaaltje om xD OMGG, ik wil al heel lang een blinde kitten aanmaken x'3 *Puppyeyes to Babsel* Lol, als ik het ga doen, mag je je aanmelden op de acc markt xD Ik ga er nog eventjes heel erg goed over nadenken. Think about it (': Ik wil dat verhaal eigenlijkwel horen *-* |
|
| |
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
| |
| Babs, ik vraag me af, als Inkmask geen dep was, of je dan ook zo ondergespamt zou worden x'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|