|
|
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2012 - 22:06 | |
| Maaike wij moeten keer topic x3
met wie wilt u :3
Butterbell - Riverclan Angelvoice - Windclan Disturbingvoice - Shadowclan Lilythorn - Thunderclan Emberstorm - Windclan Wolfpaw - Thunderclan Breakingkit - Riverclan Mimi - Bloodclan
|
|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2012 - 22:09 | |
| Ik ga toekomstig setje voor Marble maken 8D
Wanneer zijn naam Marbleclaw is 8D |
|
| |
Maaike 36
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2012 - 22:10 | |
| Hahahaa, gezien jij meer karakters hebt dan ik lijkt het me handiger als jij gewoon kijkt naar wat eventueel wel lekker samen gaat. Ik heb een kitten in de Thunderclan en een warrior in de shadowclan xD Joykit - Thunderclan Nightfall - Shadowclan Dus zeg maar ^^ Of je moet nog een leuk plot in gedachten hebben waarin ik een kater kan spelen? Heb al een ubergave naam klaar liggen die nog vrij is |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2012 - 22:14 | |
| - Lilythorn schreef:
9. Met welke forumkat zou je jouw kat best willen koppelen?: ArrowkitxHopekit >33 13. Van welke katten vind je dat ze een koppeltje moeten worden?: NikiasxLightningrush 21. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was?: Lightningrush x'D 25. Welk koppel vind je het schattigst?: LightningrushxHopepaw 9. Whahaha je weet van geen ophouden hea xD 13. Lol that would be a killer couple xD Nikias will die. 21. You sure? xD 25. Daar ben ik het zo mee eens :3 |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2012 - 22:18 | |
| @ Nath, weet je, ik voel me daar nog steeds schuldig over D:
HopexLightning >D |
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2012 - 22:21 | |
| @Sanne, wil je een lieve schat die niet lekker in haar vel zit kies Lilythorn, wil je een kater apprentice die de hele wereld niet begrijpt en zijn leven wil geven voor een poes die zich exact hetzelfde voelt kies Wolfpaw
en voor Shadow heb ik enkel Disturbing x'D
@Waz, I know right >3 en ik praat al veel minder over HopexArrow x'D AROOOOOWOW |
|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2012 - 22:24 | |
| - Moonstripe schreef:
- @ Nath, weet je, ik voel me daar nog steeds schuldig over D:
HopexLightning >D Jij hoeft je daar niet schuldig over te voelen, maar Moonstripe >D Trouwens, Brightpaw word warrior bij de volgende ceremonie. I wist it comes after the fight with Darkfire >D @Waz, heb je mijn pb gelezen? En weet jij trouwens wie Dotpaw nog meer is? Ik wil namelijk niet dat de verhaallijn weer dood loopt >> |
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2012 - 22:25 | |
| Joos is druk, die verhaallijn loopt echt nit dood Nath, believe me she is my BFF <3 |
|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2012 - 22:28 | |
| M'kay, want ik wil weten of Dot Bright is gevolgd of niet xD |
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2012 - 22:32 | |
| na deze aflevering ga ik slapen guys <3 nog 18 minuten dus :3 en onweer halleluja :33 |
|
| |
Maaike 36
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2012 - 22:33 | |
| - Lilythorn schreef:
- @Sanne, wil je een lieve schat die niet lekker in haar vel zit kies Lilythorn, wil je een kater apprentice die de hele wereld niet begrijpt en zijn leven wil geven voor een poes die zich exact hetzelfde voelt kies Wolfpaw
en voor Shadow heb ik enkel Disturbing x'D
Moest ik dit niet zijn? XD Op dit moment vind ik Joykit prettiger spelen, omdat ik Nightfall nog geheel moet uitzoeken. Maar Joy kan wel een lieve schat gebruiken die niet goed in dr vel zit, zelf is ze over de rooie omdat dr ouders spontaaaan van de aardbodem verdwenen zijn :p Maar ik ga nu douchen en dan m'n bed in. Sweet dreams everyone! |
|
| |
60
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2012 - 22:35 | |
| OMGG ONWEER DON'T KILL ME MEEEEEEEEH DX IT HATES ME ;-; |
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2012 - 22:35 | |
| Whahaha Wolfpaw dus, open jij hem of zal ik openen?
en for serious Dx Sanne echt ._. marieke maaike marieke maaike sanne hoe kom ik er op x'D |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2012 - 22:38 | |
| - Fireheart schreef:
- Lilythorn schreef:
9. Met welke forumkat zou je jouw kat best willen koppelen?: ArrowkitxHopekit >33 13. Van welke katten vind je dat ze een koppeltje moeten worden?: NikiasxLightningrush 21. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was?: Lightningrush x'D 25. Welk koppel vind je het schattigst?: LightningrushxHopepaw 9. Whahaha je weet van geen ophouden hea xD 13. Lol that would be a killer couple xD Nikias will die. 21. You sure? xD 25. Daar ben ik het zo mee eens :3 Hel yeah x'D Light x Hope..xD |
|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| - Princess Luna schreef:
- OMGG ONWEER DON'T KILL ME MEEEEEEEEH DX
IT HATES ME ;-; Ik zie drie buien. In welke profincie/stad of wathever woon jij? Dan kan ik zien welke onweer bui bij jou hoort <3 Het komt nu namelijk langzaam mijn kant op (Friesland Sneek) |
|
| |
Maaike 36
| |
| Ik heb geeeen idee. Als je me nu naar een van m'n BMH chars noemt kom ik daar nog in, maar Sanne? En volgensmij bedoelde ik Lilythorn en niet Wolfpaw xD. Van mij mag je openen, als ik het doe wordt het morgen middag/avond pas |
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2012 - 22:39 | |
| - Carrionpaw schreef:
- Fireheart schreef:
- Lilythorn schreef:
9. Met welke forumkat zou je jouw kat best willen koppelen?: ArrowkitxHopekit >33 13. Van welke katten vind je dat ze een koppeltje moeten worden?: NikiasxLightningrush 21. Welke kat zou je graag als mentor willen hebben als je een apprentice was?: Lightningrush x'D 25. Welk koppel vind je het schattigst?: LightningrushxHopepaw 9. Whahaha je weet van geen ophouden hea xD 13. Lol that would be a killer couple xD Nikias will die. 21. You sure? xD 25. Daar ben ik het zo mee eens :3 Hel yeah x'D Light x Hope..xD Just like best eva ;D |
|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2012 - 22:42 | |
| |
|
| |
60
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2012 - 23:32 | |
| - Marblekit schreef:
- Princess Luna schreef:
- OMGG ONWEER DON'T KILL ME MEEEEEEEEH DX
IT HATES ME ;-; Ik zie drie buien. In welke profincie/stad of wathever woon jij? Dan kan ik zien welke onweer bui bij jou hoort <3
Het komt nu namelijk langzaam mijn kant op (Friesland Sneek) Amsterdam, maar t is al weer over (: Maar nu is t tijd voor deze Juul om te gaan slapen. Goodnight sweeties<3 |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2012 - 23:53 | |
| Geen onweer, geen regen. Alles rustig hier in Maastricht. Al ben ik hier wel nogal lonley D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|