We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
CAT'S PROFILE Age: x Passed away (36 moons) Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2012 - 20:57
Carrionpaw schreef:
Inkmask schreef:
Carrionpaw schreef:
Inkmask schreef:
Lol, ik geef het toe, ergens heb ik relatievrees met mijn accounts x'D
I know babs, I know (': Kan het wel begrijpen.. Heb je mijn accounts ooit gezien? XD Ik heb nu al ongeveer..2 jaartjes rpg'ervaring, en ik heb maar..2 ECHTE koppels gehad xD Waarvan een na een korte maand stierf, en de ander nooit echt heel 'actief' verliefd is geweest x'3.
Lol xD Ik ben bang dat ik uiteindelijk aan een inactief acc vast zit. Al zou ik het helemaal niet erg vinden om met een aantal van m'n acc een romance te hebben, dan nog niet eens vast partnerschap :S
Ik ben meestal van het; Eerst een lang en gelukkig leven, en dan pas een partner gebeuren xD Maar wat je zelf, Romance dat maakt mij ook niet heel erg veel uit. Want als je je meteen aan iemand bindt, en die word inactief, dan zit je er wel lekker mee..en dan moet het net zijn dat je kat diegene heeft ont-partnert om het zo te zeggen, en dan net die inactieve gast terug komt xD
Lol, idem^^"
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2012 - 20:58
Inkmask schreef:
Carrionpaw schreef:
Inkmask schreef:
Carrionpaw schreef:
Inkmask schreef:
I know babs, I know (': Kan het wel begrijpen.. Heb je mijn accounts ooit gezien? XD Ik heb nu al ongeveer..2 jaartjes rpg'ervaring, en ik heb maar..2 ECHTE koppels gehad xD Waarvan een na een korte maand stierf, en de ander nooit echt heel 'actief' verliefd is geweest x'3.
Lol xD Ik ben bang dat ik uiteindelijk aan een inactief acc vast zit. Al zou ik het helemaal niet erg vinden om met een aantal van m'n acc een romance te hebben, dan nog niet eens vast partnerschap :S
Ik ben meestal van het; Eerst een lang en gelukkig leven, en dan pas een partner gebeuren xD Maar wat je zelf, Romance dat maakt mij ook niet heel erg veel uit. Want als je je meteen aan iemand bindt, en die word inactief, dan zit je er wel lekker mee..en dan moet het net zijn dat je kat diegene heeft ont-partnert om het zo te zeggen, en dan net die inactieve gast terug komt xD
Lol, idem^^"
Whahaha dat ken ik xD En dan is het like: Why u no have (name) bij je partner staan?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2012 - 21:02
Fireheart schreef:
Inkmask schreef:
Carrionpaw schreef:
Inkmask schreef:
Carrionpaw schreef:
Inkmask schreef:
Lol, idem^^"
Whahaha dat ken ik xD En dan is het like: Why u no have (name) bij je partner staan?
xD ik heb een partner op dit accie, niet op de andere. Opzich vind ik het wel leuk om er liefde in te blazen ( i'm a traditional romance type ) maar aan de andere kant, als hij inactief raakt zit jij daar: "Ja. Wat nu? --"" Maar ja, dan moet je maar gewoon een leuk verhaaltje eromheen bedenken xD
Summernight
StarClan
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷHariboƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 128
CAT'S PROFILE Age: I died on 35 Moons of smoke... Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2012 - 21:04
@Mim; ik was toen beginnende ja x3 ik kende alles nog niet zo goed x3 Maar mijn Summer krijgt kittens x3 Vader = dood x3 nu nog wachten tot joosje post met Dust :3