We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2012 - 17:33
Meh too, xD
Spotlight
Member
Soepsas ^.^ 3339 Actief
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2012 - 17:43
Me to <3<3
Anders iets vaags nieuws toevoegen waardoor het anders word (nog iets vagers dan dat ze in grotten leven x'D Krachten ofzo? Een extra clan die onstaan is uit iets? blahblah xD)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2012 - 18:10
Spotlight schreef:
Me to <3<3
Anders iets vaags nieuws toevoegen waardoor het anders word (nog iets vagers dan dat ze in grotten leven x'D Krachten ofzo? Een extra clan die onstaan is uit iets? blahblah xD)
misschien kan ik CotD mengen met mijn ander idee voor een forum genaamd Mutant Warriors.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2012 - 18:12
Suntail schreef:
Spotlight schreef:
Me to <3<3
misschien kan ik CotD mengen met mijn ander idee voor een forum genaamd Mutant Warriors.
Ik vind het een beetje vreemd dat je constand je forum verwijderd en dan weer opnieuw maakt maar meis als het jou blij maakt kan je op mijn steun rekenen. Maybe dat ik nog met iets kan helpen (:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2012 - 18:14
Niet raar, niemand is raar of iedereen is raar. Marieke, pm me maar als je mijn hulp nodig hebt (:
Spotlight
Member
Soepsas ^.^ 3339 Actief
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2012 - 18:15
Lilythorn schreef:
Suntail schreef:
Spotlight schreef:
Me to <3<3
Ik vind het een beetje vreemd dat je constand je forum verwijderd en dan weer opnieuw maakt maar meis als het jou blij maakt kan je op mijn steun rekenen. Maybe dat ik nog met iets kan helpen (:
Was er niet al zoiets? Maar dat lijkt me wel awesome <3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2012 - 18:18
Spotlight schreef:
Lilythorn schreef:
Suntail schreef:
Spotlight schreef:
Me to <3<3
ik weet niet... ik wil gewoon graag een forum die niet doodgaat na een stuk of 20 leden
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2012 - 18:20
Suntail schreef:
Spotlight schreef:
Lilythorn schreef:
Suntail schreef:
Spotlight schreef:
Me to <3<3
ik weet niet... ik wil gewoon graag een forum die niet doodgaat na een stuk of 20 leden
Marieke je moet wel weten dat echt slechts enkele het overleven. WC, WS en DH zijn de enigste wie wss nooit hoeven te vrezen dat ze sterven. Maar die bestaan ook al 2 jaar en langer he! je moet niet verwachten dat je ineens 1000 leden hebt. Dat kost tijd.