|
|
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Deadstorms banning za 19 mei 2012 - 21:59 | |
| Hey, Ik heb besloten dat ik Deadstorm uit de clan laat ''bannen'' en ik wil met hem in de bloodclan. Verhaal: Deadstorm ontmoet twee katers. Ze worden vrienden, teminste dat denkt hij. De twee katers haten Deadstorm, en willen hem bedriegen, zodat zijn hart zou breken denken ze. Deadstorm hoort ze praten, over dat ze over een moon ze hem zouden laten vallen. Deadstorm word super boos. Hij ging met één van de katers het kamp uit, en vermoord hem in het roque terretorium. Als hij terug komt bij het kamp zegt hij tegen iedereen dat de kater het roque terretorium was ingegaan, en dat hij hem daarna niet meer heeft gezien. De volgende nacht was hij alleen op. Hij ging het hok binnen, en maakte de andere kater wakker, en vroeg of hij buiten wilde praten, en natuurlijk wilde de kater dat, aangezien hij verdrietig was. Deadstorm probeerd de kater te vermoorden, en dat lukt ook aardig, totdat een andere Shadowclan kat het ziet en ingrijpt. Deadstorm word verbannen uit de clan, en sluit zich aan bij de Bloodclan. Nodig: 1 kater die dood gaat 1 kater die blijft leven Shadowclan kat die ingrijpt - Code:
-
[b]Lijst:[/b] [b]Wat?:[/b] [b]Naam:[/b] [b]Bestaant account of nieuw account:[/b] [b]Bekenste account:[/b] [b]Waarom wil je?:[/b] Wie wil: -Carrionpaw-Kater die niet dood gaat -Ty/ Finestpaw-Kater die niet dood gaat - Gekozen: -Lionclaw/Blackfoot-kater die ingrijpt -Heartkit-kater die dood gaat - ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝
Laatst aangepast door Deadstorm op zo 3 jun 2012 - 10:11; in totaal 8 keer bewerkt |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Deadstorms banning za 19 mei 2012 - 22:03 | |
| Lijst: Wat?:Shadowclankat die ingrijpt Naam:Flamepaw./Tigerwing Bestaant account of nieuw account:Bestaand Waarom wil je?:Lijkt mij wel cool =D |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Deadstorms banning za 19 mei 2012 - 22:08 | |
| Misschien een klein idee voor mijn Carrion xD Het kan zo zijn dat de andere kater hem dan onder invloed houdt, waardoor hij dit MOET doen tegen Deadstorm, en dat als Deadstorm heb probeerd te vermoorden, hij hem niet geloofd als hij zegt dat hij het nooit gewild had ofzo? (: Anders zou ik wel die kater willen zijn die NIET dood gaat x3
Lijst: Wat?: Kater die niet sterft Naam: Carrionpaw Bestaant account of nieuw account: Bestaand - dit. Bekenste account: Dapplepaw Waarom wil je?: Lijkt me wel leuk ^^. Maar ik zou alleen willen als het zo gaat zoals ik boven heb geschreven, aangezien Carrionpaw nooit zomaar iets zoals dat zou doen (: Maarja, kijk maar wat je ervan vind ^^ I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Deadstorms banning zo 20 mei 2012 - 11:17 | |
| Lijst: Wat?: Kater fie ingrijpt Naam: Blackfoot Bestaant account of nieuw account: Bestaand Bekenste account: Chikita Waarom wil je?: 1. Omdat jij Gail bent, en ik Juul. 2. Het is epiicc<3 |
|
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Deadstorms banning ma 21 mei 2012 - 7:43 | |
| Lionclaw is gekozen, aangezien we samen een idee hebben :3 Kater die ingrijpt is vol de rest kan je je nog voor aanmelden xxxGail ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Deadstorms banning ma 21 mei 2012 - 8:25 | |
| Lijst: Wat?: Kater die NIET doodgaat :3 Naam: Finestpaw :3 Bestaant account of nieuw account: Bestaant Bekenste account: nou Ty, Jaypaw. Waarom wil je?: nou daarom x3
|
|
| |
Gabs 401
| |
| |
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Deadstorms banning zo 3 jun 2012 - 10:10 | |
| Heartkit is gekozen
Ik heb even gekeken en opgegeven zijn leerlingen voor de kater die niet doodgaat, en ze zijn een beetje te jong voor Deadstorm ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
Iro 302
| CAT'S PROFILEAge: Does that madder ? Okay, 12 Moons.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Deadstorms banning zo 3 jun 2012 - 10:29 | |
| b]Lijst:[/b] Wat?: Blijft leven dinggess dingg Naam: Swifthead Bestaant account of nieuw account: Bestaand xD Bekenste account: Loudkit Waarom wil je?: Ik zit net in de bloodclan, en ik wou in de bloodclan om zulke dingetjes te doen dusss :3 - THANKS NIGGA:
TY SO MUCH FLORISKE <'3 Swift is going crazyy <'3
|
|
| |
Miss Blub 35
| |
| Onderwerp: Re: Deadstorms banning zo 3 jun 2012 - 16:22 | |
| |
|
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Deadstorms banning zo 3 jun 2012 - 21:21 | |
| @Swifthead ik had het beter moeten melden, maar t kan niet, want je zit nie in de schaduwclan
@Earthquake. Oki, zodra er een kater die blijft leven is kunnen we beginnen ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
,.,.,. 258
| |
| |
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Deadstorms banning di 5 jun 2012 - 17:13 | |
| Het was wel een goed idee, maar hij is 6 maanden oud... ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Deadstorms banning di 5 jun 2012 - 17:24 | |
| Ik kan wel de bloedclan poes zijn die hem meeneemt naar het Bloedclankamp als het kan? Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
,.,.,. 258
| |
| |
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Deadstorms banning vr 8 jun 2012 - 22:26 | |
| wat dacht je er van, dat we al vrienden zijn (want Deadstorm is regelmatig het gebied uit) en dat ze dan vrienden zijn in de bloodclan ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Deadstorms banning za 9 jun 2012 - 11:19 | |
| Is goed maar neem ik jou dan wel mee naar de Bloedclan? Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Deadstorms banning za 9 jun 2012 - 12:00 | |
| Nee ik kom daar zelf heen, en jij bent verbaast enzo ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Deadstorms banning wo 25 jul 2012 - 14:54 | |
| Na een tijdje afwezig geweest te zijn, wil ik Deadstorms banning wel door laten gaan, ik zoek nog een kater die ingrijpt
xx My ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Deadstorms banning wo 25 jul 2012 - 18:27 | |
| Okje is goed Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
| Onderwerp: Re: Deadstorms banning | |
| |
|
| |
|