|
|
Femke 39
| |
| Onderwerp: [RPG] Fanterria za 19 mei 2012 - 13:11 | |
| Verbaasd open je je ogen en sta je zo snel mogelijk op. Au.. Even steelt een immense hoofdpijn jouw aandacht, maar al snel verbaas jij je weer over het gebied waar je bent beland. Je vraagt je af waar je bent. Het enige wat je ziet is gras, gras, en een rivier. Dit is niet de plek waar je zojuist nog was! Alles veranderde toen je door dat portaal werd opgezogen. Waar zou je kunnen zijn? Een paar kilometer verderop? Misschien. Jouw aandacht wordt getrokken door een schaduw. Je kijkt omhoog. Boven je zie je een draak vliegen. Voordat je wat kan zeggen voel je een poot in je been porren. Je kijkt verbaasd neer op een konijn dat je vrolijk aankijkt:
“Hoi! Welkom op Fanterria!”
De woorden waren vrolijk uitgesproken, alsof er niks aan de hand is. Maar er is wel degelijk iets aan de hand. Fanterria is geen land op Aarde. Waar ben je dan? Op een planeet misschien? Een planeet, miljoenen, als niet miljarden lichtjaren hier vandaan? Je gaat weer in het gras zitten, beseffend dat je heel ver van huis bent. Je laat alles even bezinken. Fanterria..
Op Fanterria speel jij een mens dat op planeet Fanterria is beland. Op deze planeet zijn alle fantasiewezens, zoals draken, feniksen en reuzen, gewoon realiteit. Sterker nog, voor deze wezens zijn mensen een sprookje. Je probeert, aangezien er geen weg naar huis is, hier verder te leven, tussen al die wezens die je verbaasd aankijken. Sommige wezens hebben er vrede mee dat jij hier bent, maar andere wezens scheuren je liever uit elkaar.. Je kan ook een wezen spelen die op zijn of haar eigen manier met de mensen leert om te gaan. Maar wat jij voor je karakter kiest, ligt aan jou Registreer nu, en start jouw leven op Fanterria! Klik hier! Naam: Fanterria Soort: [ RPG ] Onderwerp: Zie hierboven Omschrijving: Zie hierboven Link: http://fanterria.forumotion.com/ Eventuele banner/afbeelding: Zie hierbovenPS, ik heb de site niet gemaakt ^^' "My greatest power isn't the power of my claws. It is the bravery inside my heart."- Spoiler:
Lolly's zijn gigantisch lekker.
- Spoiler:
Thornface - Bravekit*
Laatst aangepast door Bravekit* op di 24 jul 2012 - 13:20; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fanterria za 19 mei 2012 - 16:36 | |
| De site ziet er goed uit, ik vind het bannerplaatje heel mooi. Het is ook leuk dat je zo veel kanten op kan ^^ Ik weet nog niet of ik me aan zal melden: het lijkt me wel leuk en ik heb een begin voor een idee voor een karakter, maar ik heb het best druk met school, dus ik zie nog wel... Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
128
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fanterria za 19 mei 2012 - 18:28 | |
| Ik zoek een nieuwe rpg site, dus....
Ik denk ik me ga aanmelden. |
|
| |
Femke 39
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fanterria di 26 jun 2012 - 12:24 | |
| Update!| Index | Registreer | Log in | Regels | Alle gebruikers hebben in totaal 910 berichten geplaatst We hebben 23 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Miki "My greatest power isn't the power of my claws. It is the bravery inside my heart."- Spoiler:
- Spoiler:
Thornface - Bravekit*
|
|
| |
168 Actief
| |
| |
| |
Femke 39
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fanterria wo 4 jul 2012 - 17:06 | |
| Update!| Index | Registreer | Log in | Regels | Alle gebruikers hebben in totaal 1092 berichten geplaatst We hebben 31 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Nehra "My greatest power isn't the power of my claws. It is the bravery inside my heart."- Spoiler:
- Spoiler:
Thornface - Bravekit*
|
|
| |
Femke 39
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fanterria za 14 jul 2012 - 8:21 | |
| "My greatest power isn't the power of my claws. It is the bravery inside my heart."- Spoiler:
- Spoiler:
Thornface - Bravekit*
|
|
| |
Femke 39
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fanterria di 24 jul 2012 - 13:21 | |
| Update!Fanterria heeft een nieuwe lay-out! "My greatest power isn't the power of my claws. It is the bravery inside my heart."- Spoiler:
- Spoiler:
Thornface - Bravekit*
|
|
| |
Femke 39
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fanterria zo 19 aug 2012 - 8:19 | |
| | Index | Registreer | Log in | Regels | Alle gebruikers hebben in totaal 1999 berichten geplaatst We hebben 45 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Natsu "My greatest power isn't the power of my claws. It is the bravery inside my heart."- Spoiler:
- Spoiler:
Thornface - Bravekit*
|
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
Femke 39
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fanterria di 28 aug 2012 - 14:14 | |
| | Index | Registreer | Log in | Regels | Alle gebruikers hebben in totaal 2138 berichten geplaatst We hebben 52 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Gray "My greatest power isn't the power of my claws. It is the bravery inside my heart."- Spoiler:
- Spoiler:
Thornface - Bravekit*
|
|
| |
Tazz 670
| |
| |
| |
Cristina 105
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fanterria di 28 aug 2012 - 17:33 | |
| Heel mooi! I think dat ik me wel ga aanmelden voor je site |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| |
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
Femke 39
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fanterria wo 29 aug 2012 - 8:36 | |
| - Innerpaw schreef:
- Kan je daar ook een vampier zijn? 8D
Ja, je kan alle soorten mythische/fantasiewezens zijn ^^ "My greatest power isn't the power of my claws. It is the bravery inside my heart."- Spoiler:
- Spoiler:
Thornface - Bravekit*
|
|
| |
Femke 39
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fanterria za 8 sep 2012 - 12:30 | |
| | Index | Registreer | Log in | Regels | Alle gebruikers hebben in totaal 2267 berichten geplaatst We hebben 55 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Kaita "My greatest power isn't the power of my claws. It is the bravery inside my heart."- Spoiler:
- Spoiler:
Thornface - Bravekit*
|
|
| |
Femke 39
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fanterria za 15 sep 2012 - 8:17 | |
| | Index | Registreer | Log in | Regels | Alle gebruikers hebben in totaal 2349 berichten geplaatst We hebben 56 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Athene Update!Er wordt een back-to-school event georganiseerd! "My greatest power isn't the power of my claws. It is the bravery inside my heart."- Spoiler:
- Spoiler:
Thornface - Bravekit*
|
|
| |
Femke 39
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fanterria za 22 sep 2012 - 8:43 | |
| | Index | Registreer | Log in | Regels | Alle gebruikers hebben in totaal 2508 berichten geplaatst We hebben 59 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Namida "My greatest power isn't the power of my claws. It is the bravery inside my heart."- Spoiler:
- Spoiler:
Thornface - Bravekit*
|
|
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Fanterria | |
| |
|
| |
|