|
| Yes , i'm back, again ... | |
| x 850
| |
| Onderwerp: Yes , i'm back, again ... vr 18 mei 2012 - 22:00 | |
| Haar stevige pezen onder haar pels waren goed zichtbaar. Ze was in de manen die voorbij waren gevlogen hard gegroeid, en sterker geworden. Nieuwe vrienden gemaakt, en vijanden. Maar eentje was speciaal voor haar, eentje had haar hart verovert , maar had zij zijn hart ook verovert? Haar bloedrode ogen blonken vals, zoals gewoonlijk. En een waterig licht, schemerde tussen de bladeren door. Ze rook bloesems, nieuw leven, en de geur van nieuwblad. Ze haatte nieuwblad, het bracht altijd nieuw leven mee, en wat heb je daar nou aan? Behalve dat je naar het gepiep en gezeik van kittens moet luisteren. Echt ze wierp die kleintjes liever weg. Maar tja, daar wou ze nu niet echt over na denken, toch alleen maar tijdverspilling. Ze was hier gekomen, om de Clanmormels maar weer eens te pesten, en misschien om Finest tegen te komen. Neej die was toch alleen maar bezig met zijn training nu, hij zou toch al wel een mentor hebben? De vorige keer zei hij van niet, maar jha. Lenig en abrupt, sprong ze in een boom, en staarde blindelings voor haar uit. Dat die mormels maar afkomen, dacht ze scherp. Een geritsel van uit de bosjes deed haar manier van denken weer helder worden. Was dat een Clanbeest? Dan werd het misschien nog eens leuk! '' en wat hebben we hier?'' miauwde ze vals.
{open}
|
|
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
|
| | | Bo~ 554 Actief
| |
| | | | x 850
| |
| Onderwerp: Re: Yes , i'm back, again ... za 19 mei 2012 - 22:20 | |
| Een zwart witte kater sprinte uit de varens. Eentje die ze goed kende. Een stralende glimlach verscheen op haar zwarte snuit, en ze staarde zacht naar hem. '' Ik ben er hier!'' zei hij met een glimlach op zijn gezicht. Warm van geluk, klauterde ze uit de boom, en sprong voor Finestpaw neer. '' nu kan mijn dagje niet meer stuk , he Finest?'' miauwde ze vol lof tegen hem. Ze stapte warm rond hem heen, en likte hem even over zijn zwarte oor. Ze voelde hoe de zon haar gitzwarte rug verwarmde, en die van Finest. '' En hoe gaat het met je? Heb je al getraind? Anders wil ik je nu wel trainen'' '' zei ze zacht in zijn oor. Zo'n momenten als deze daar genoot ze van. Dan kon ze even haar bloeddorstige 'ik', aan de kant gooien. En kon ze even haarzelf zijn. Ze vond deze kat leuk, leuker dan de meeste katers die haar verleiden. Want aan die misbaksels had je toch nooit iets. Ze acteerde alleen maar , alsof ze stoer waren, en van Finest wist ze het zeker, want waarom zou hij zicht nou in hemelsnaam stoer gedragen?
|
|
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
|
| | | Bo~ 554 Actief
| |
| | | | x 850
| |
| Onderwerp: Re: Yes , i'm back, again ... zo 27 mei 2012 - 12:55 | |
| |
| | | | Onderwerp: Re: Yes , i'm back, again ... | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |