|
|
41
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles :'D do 31 mei 2012 - 20:57 | |
| - Berrynose schreef:
- *Kucht* het is een hij*Kucht nog een keer*
Maar aangenomen ;'D Oh sorry. |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles :'D do 31 mei 2012 - 21:01 | |
| |
|
| |
Iro, EpicNameGirl :3 200
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles :'D do 31 mei 2012 - 21:10 | |
| |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles :'D do 31 mei 2012 - 21:59 | |
| |
|
| |
Iro 302
| CAT'S PROFILEAge: Does that madder ? Okay, 12 Moons.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles :'D do 31 mei 2012 - 22:03 | |
| JEEJ - THANKS NIGGA:
TY SO MUCH FLORISKE <'3 Swift is going crazyy <'3
|
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles :'D za 2 jun 2012 - 21:03 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles :'D za 2 jun 2012 - 21:04 | |
| Sure, ^^
Maar ik kan pas vrijdag reageren, super druk met school etc. |
|
| |
Stijn. 378
| |
| |
| |
Haribo 331
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles :'D wo 6 jun 2012 - 18:54 | |
| @Laura; sorry... maar Zoals Juul al zei, ze wil niet een al te grote famillie voor Lion....
Niemand anders voor de Crush poes? D: x So Strong like a Sandstorm x - I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
|
|
| |
I'm just me. so you may guess 145
| CAT'S PROFILEAge: my revenge is here already 14 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles :'D wo 6 jun 2012 - 19:47 | |
| ja ikkeXD. even geen zin om van account te wisselenXD Naam account; Goldenshadow Naam Bekendste account; Goldenshadow Wat; crush poes Motivatie; golden is een beetje lonely, ze heeft het niet echt meer op haar familieXD. en de rest mijdt haar een beetje Bestaand/Moet aangemaakt worden; bestaand Clan; river Innerlijk; is de laatste tijd iets wat gemeen, maar ze kan best aardig zijn. Ze is een beetje eigenaardig en heeft zo haar gewoontes. Uiterlijk; ze is een beetje goudkleurig van daar dat ze golden van voren heet. Extra; ze is zelf nu ook een beetje in een prut bui. maar het gaat wel steeds beter met haar. Ze begint weer een beetje zichzelf te worden, want ze was een beetje van slag. weet dat ze een hekel heeft aan haar broertje. als je haar iets verteld dan zal ze dat niet verder vertellen. de meesten vertrouwen haar niet, maar dat is een beetje ongegrond. weet dat ze niets voor niets goldenshadow heet. Pm's @ GoldenshadowGast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you... Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit// Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. |
|
| |
Haribo 331
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles :'D vr 8 jun 2012 - 21:21 | |
| hmmm ze opast wel een beetje bij Berry 8D bijde een beetje... Crazy xD ik hou je in mijn achterhoofd x So Strong like a Sandstorm x - I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
|
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles :'D wo 27 jun 2012 - 21:14 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Alles :'D | |
| |
|