'Ja hij heeft mij pas geleden ook nog van zo een vos gered! Hij is de dapperste kater die ik ooit heb gekend. Hij doet niet zo aardig tegen andere katten maar tegen jou wel. Maar af en toe heeft ie wel gelijk." antwoorde de zwarte poes voor haar, 'Komt zeker omdat jij het goed vind dat ik bij je ben', zei ze glimlachend. Ze had het wel gezien, die kater vond Fury ook wel leuk, daar was ze bijna zeker van. Maar ze zei niks, dat moest Matrix zelf doen. Nadat ze hem geroepen had, kreeg ze als antwoord, ''Jaja, ik kom nog eerst ga ik nog iets doen!'' Een lichte grijns stond op haar gezicht en de poes bedankte haar. Ze glimlachte even en zei, 'Geen dank hoor' Alhoewel ze helemaal niet wist waarom de poes haar nu weer bedankte. Een lichte grijns was op haar gezicht verschenen. Even schrok ze zich dood van een bliksemslag en sprong hierbij wat opzij. Daarna ging ze terug zitten en hoorde Fury's stem, het was duidelijk dat ze in paniek was, 'Matrix waar blijf je?' riep ze angstig, 'Rustig, hij komt wel.' zei ze sussend en een aanmoedigende glimlach sierde haar snuitje en ja hoor, al snel kwam hij weer terug en wel met 2 konijnen. 'Bedankt Matrix! Dit is het liefste wat een kat ooit voor mij heeft gedaan.' zei Fury en ze begon te snorren. Matrix ging naast haar liggen en miauwde, ''Tast toe!'' Even keek ze naar de konijnen en nam het kleintje. Hij had immers een dikke, grote en een klein konijn gevangen. Nu vond ze dat zij wel kon overleven op die kleine, dus nam ze die maar. 'Alsjeblieft Matrix dit is voor jou..' zei de poes toen. Ze had een stuk van haar konijn gehaald en die aan Matrix gegeven. Even keek ze naar het konijntje voor haar. Ze had nou geen reuzehonger, maar zo beleefd als ze was zou ze er wel iets van eten. 'Matrix....vind je mij ook lief?' vroeg de zwarte poes toen plots. Even keek Fluffel op, als die kater nee ging zeggen hè, dan... Rustig keek ze van de ene naar de ander en stond toen op, 'Ik laat jullie wel even alleen', zei ze met een glimlach, ze draaide zich om en trippelde wat verder de schuur in. Voor de rest hoorde ze niet wat de andere zeiden, maar het kon haar ook niet schelen. Langzamerhand begon ze wel terug naar Frost te verlangen. Zou ze terug gaan? De regen kwam met bakken naar beneden en het zou slimmer zijn moest ze hier blijven, maar...