We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: my first drawing ;p do 17 mei 2012 - 0:41
dies goed!
..:Gast, moonlight shines on my black and white fur, and shall blind you, like the sun shining into your eyes:.. ..:Find the perfect in the moonlight:..
Onderwerp: Re: my first drawing ;p do 17 mei 2012 - 8:58
IDD die is best wel goed ^^ Kan je er 1 voor Summernight maken? Ze is zo oranje als de tekening die jij maakte maar heeft nog een witte neus/snoet en een witte buik en borst :3
Onderwerp: Re: my first drawing ;p do 17 mei 2012 - 9:05
Jayjay schreef:
IDD die is best wel goed ^^ Kan je er 1 voor Summernight maken? Ze is zo oranje als de tekening die jij maakte maar heeft nog een witte neus/snoet en een witte buik en borst :3
Ok ik zal het proberen
Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart In mine soul And in mine fur Mine heart stand in fire and flame if i see you.
Onderwerp: Re: my first drawing ;p do 17 mei 2012 - 9:07
Zou je er een voor Devil willen maken. Hij heeft een langharige witte vacht. Zijn ogen zijn verschillend gekleurd. Zijn ene oog is groen de andere blauw. En ter info hij is een kitten.
Onderwerp: Re: my first drawing ;p do 17 mei 2012 - 9:10
Firelion schreef:
Zou je er een voor Devil willen maken. Hij heeft een langharige witte vacht. Zijn ogen zijn verschillend gekleurd. Zijn ene oog is groen de andere blauw. En ter info hij is een kitten.
OK xD ik zal kijken of het lukt
Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart In mine soul And in mine fur Mine heart stand in fire and flame if i see you.
Onderwerp: Re: my first drawing ;p do 17 mei 2012 - 13:42
Gaaf en mooi Firestripe! Voor de eerste keer echt goed gelukt !
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me! ______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan _____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden
Onderwerp: Re: my first drawing ;p za 30 jun 2012 - 17:15
Hoi, ik snap alles niet echt hier op deze website..
Hoi
Ik ben Dawncloud! Ik ben hier pas nieuw en daarom snap ik ook nog niet veel! Bijvoorbeeld dat ik ergens geen reactie mocht achterlaten. Ik weet niet hoe ik er weer moet komen en ik weet ook niet hoe je het moet verwijderen!
Onderwerp: Re: my first drawing ;p ma 9 jul 2012 - 19:35
Idereen even stoppen met aanvragen. Toen ik dit maakte wist ik nog nisk van slots x'] ik ga binnenkort een Shopje maken en daar kunnen jullie verder aanvragen. ^.^