|
|
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Pendelen wo 16 mei 2012 - 19:54 | |
| Hey, Ik pendel graag, Ik wil graag vragen van jullie beantwoorden VOOR dat je wat vraagt, goed na denken WIL IK DIT WETENIk beantwoord geen vragen over wanneer je dood gaat! - Code:
-
Lijst: [b][i]Gehele naam(en): Is het familie(wat)(Als het over iemand anders als jezelf gaat):[/i][/b] ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
109
| |
| |
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Pendelen wo 16 mei 2012 - 20:14 | |
| Gehele naam(en): Laura de dinosaurus >3 Is het familie(wat)(Als het over iemand anders als jezelf gaat): Gaat over mezelf x3
Zal ik ooit van mijn luiheid afgeraken en verhalen schrijven? EN; Zal mijn RPG actief worden?
(Vaagste vragen ooit, puur voor de lol x3)
Laatst aangepast door Icy op wo 16 mei 2012 - 21:18; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Pendelen wo 16 mei 2012 - 20:50 | |
| Gehele naam(en): Bo van Ee Is het familie(wat)(Als het over iemand anders als jezelf gaat): Iemand van de korfbal. en mezelf x3
Zal de jongen van de korfbal ooit op mij worden? Zal ik dit schooljaar de HAVO halen? |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Pendelen wo 16 mei 2012 - 21:03 | |
| Sorry hoor maar je kan niet voor andere pendelen als je geen fysiek contact met ze hebt :/ I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Pendelen wo 16 mei 2012 - 21:09 | |
| @break Ja @Icy ook beide ja @Finestpaw Wat is de gehele naam van die jongen @Mimi kan wel heb t opgezocht ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
Cato :3 55
| |
| |
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Pendelen wo 16 mei 2012 - 21:12 | |
| Als je fysiek contact hebt of de persoon in kwestie ooit hebt ontmoet. Sorry, maar dit zijn gewoon geen goede antwoorden, ik weet dat je blij bent met je pendel enzo, maar dit klopt gewoon niet (: I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Tanyaaaa 112
| |
| Onderwerp: Re: Pendelen wo 16 mei 2012 - 21:12 | |
| Gehele naam(en): Kate Rijk Is het familie(wat)(Als het over iemand anders als jezelf gaat): Het gaat over een vriendin,en mezelf.
Zal onse vriendschap voor eeuwig blijven?
|
|
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Pendelen wo 16 mei 2012 - 21:15 | |
| - Dreamheart schreef:
- Als je fysiek contact hebt of de persoon in kwestie ooit hebt ontmoet.
Sorry, maar dit zijn gewoon geen goede antwoorden, ik weet dat je blij bent met je pendel enzo, maar dit klopt gewoon niet (: mimi dat dacht ik ook maar het kan wel, maar het is wel zo dat het 15% minder kans is dat het antwoord waar is bij vreemde maar dat betekent niet dat het niet kan EDIT:@Bo vraag1 nee vraag2 ja @Kate hierbij moet ik wel een naam hebben al is het alleen een voor naam ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝
Laatst aangepast door Deadstorm op wo 16 mei 2012 - 21:24; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Pendelen wo 16 mei 2012 - 21:16 | |
| HET KAN ZONDERE GEHELE NAAM, MAAR MINDER KANS DAT HIJ HET GOEDE ANTWOORD GEEFT (ja opgezocht!) ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Pendelen wo 16 mei 2012 - 22:58 | |
| Jullie vriendschap zal lang blijven bestaan ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
Ya epic Tazmaria girl 115
| |
| Onderwerp: Re: Pendelen do 17 mei 2012 - 0:05 | |
| |
|
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Pendelen do 17 mei 2012 - 7:40 | |
| 1 ja 2ja 3nee ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Pendelen do 17 mei 2012 - 10:41 | |
| Gehele naam(en):Lisa Is het familie(wat)(Als het over iemand anders als jezelf gaat): Vooral Mezelf..
Zal ik het eerste jaar van Vwo halen? Zal ik Vwo halen? Zal ik ooit niet meer alles zo lang uitstellen? Zal ik ooit een gelukkig leven hebben? Zal het wat voor de wereld uitmaken of ik blijf leven of niet? Zal ik een belangrijke rol in de wereld spelen? Zal ik ooit een jongen vinden die van me houd (en waar ik dan ook verliefd op ben)? Zal ik goede vrienden ontmoeten? Ben ik raar? Zou ik worden geaccepteerd hoe ik ben/vrienden krijgen als ik zou proberen wat normaler te gedragen? Zullen mijn vriendin Anne en ik nog voor hele lange tijd vrienden blijven?
Ik weet dat het best veel vragen zijn, maar ik vraag het me gewoon af.. Ook al slaan sommige nergens op.. En ik vraag me af of het echt werkt...
Laatst aangepast door Magicpaw op do 17 mei 2012 - 11:59; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Pendelen do 17 mei 2012 - 11:36 | |
| @Magicpaw 1.Ja 2.Ja 3.Ja 4.Ja 5.Ja 6.Verkeerde vraag 7.Ja 8.Ja 9.Nee 10.Nee (ik denk omdat je normaal ben) 12.Ja ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Pendelen do 17 mei 2012 - 11:59 | |
| Okay^^ dank u :3 Nu nog kijken of het echt gaat gebeuren.. |
|
| |
Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Pendelen do 17 mei 2012 - 12:04 | |
| Gehele naam(en): Viktor
Ga ik volgend jaar verder kunnen in de richting Moderne wetenschappen?
|
|
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: Pendelen zo 20 mei 2012 - 23:49 | |
| whooohoooo :D:D:D:D:D:D als dit echt werkt ben ik echt zoo blij dat wil je niet weten!!! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Pendelen | |
| |
|
| |
|