|
|
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2012 - 17:19 | |
| K*t volgens mij hoor ik weer onweer O_O |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2012 - 17:21 | |
| Blacksoul:
Bij mij is het lekker warm zit met korte mauwen XD Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2012 - 17:22 | |
| Bij mij ook maar het gaat hierzo zometeen onweren -.- Again, vandag om 4 uur wakker geworden en niet meer verder geslapen door dat xD
Maar dan moet ik zometeen wss. door de regen en onweer naar mijn toneelrepetitie fietsen D:< |
|
| |
Cesanne 123
| CAT'S PROFILEAge: 2 moons, i'm feeling me so mature :3 ~Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2012 - 17:24 | |
| Schrok me net dood O.O Bliksem gehoord (Donder dus xD) die net zo goed 1-2 km verder heeft ingeslagen. En net nog een keer... D: IK HOU NIET VAN ONWEER D'= You say I'm a bitch? Ask my mother and she will deny it, so look at yourself first! |
|
| |
Hear me roar 422 Actief
| |
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2012 - 17:26 | |
| - Sweetkit. schreef:
- Schrok me net dood O.O Bliksem gehoord (Donder dus xD) die net zo goed 1-2 km verder heeft ingeslagen.
En net nog een keer... D: IK HOU NIET VAN ONWEER D'= Welkom bij de club ^^'' |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2012 - 17:31 | |
| Ik ga zo door de hitte barbecuen! XD ^^ Geen wolkje aan de lucht! Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2012 - 17:32 | |
| In welke provincie woont u Q? |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2012 - 17:33 | |
| Ik in Noord-Brabant XD
Ik had gwn zin om te zeggen jij Blacksoul? Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2012 - 17:34 | |
| Ook in N-Brabant, en zo te horen komt het dichterbij, EDIT: essen -.- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2012 - 17:41 | |
| Ik heb er geen last van! De vorige keer donderde het hier ook. Echt eng was dat *.*
Ik kon niet meer slapen dus bleef ik wakker was echt moe toen. Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Cesanne 123
| CAT'S PROFILEAge: 2 moons, i'm feeling me so mature :3 ~Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2012 - 17:44 | |
| Donder en Bliksem is aan het wegtrekken ^^ Eindelijk wat rust in Vlaams-Brabant You say I'm a bitch? Ask my mother and she will deny it, so look at yourself first! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2012 - 17:45 | |
| Voor mij was het gwn de hele dag rustig XD
Heb ook nog gefietst en naar de speeltuin geweest ^^ Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2012 - 17:46 | |
| IK WIL OOK ONWEER X3X IK WIL MAD ZEUS IN BELGIUM >3
/Sorreh ben al hele dag druk in de weer met Griekse Mythologie :'D/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2012 - 17:50 | |
| Geeft niet XD ik heb mijn huiswerk ook net af was echt stom zeg dat huiswerk Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 mei 2012 - 18:02 | |
| Is het erg dat ik donder en bliksem plots geruststellend vind? o.ô
@ Laura, wel, hier in Brussel is het nu bezig |
|
| |
| |
| |