|
|
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| |
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 14:11 | |
| Ik ben zo verliefd op die postsheet die Quinty voor bad-Icy heeft gemaakt *3* |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 14:19 | |
| Is het normaal als een meisje van 12 niet bij haar vader meer durft te slapen, omdat ze bang is dat hij WEER dronken word?? ~~~~~ www.join.me/361-828-102 |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 14:58 | |
| I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 15:05 | |
| Geinig plaatje XD Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 16:25 | |
| Cherrypaw leuk gemaakt XD Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Chi 380
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 16:26 | |
| jha maar het is nog steeds wazig , ik weet niet hoe ik dat moet veranderen D: |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 16:27 | |
| Ik ga mijn idee uitvoeren |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 16:28 | |
| APPLEJACK KAT<333 |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 16:28 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 16:30 | |
| Chikita Cute gemaakt en leuk super!
Cherrypaw: Ik weet ook niet. D: Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| |
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 16:35 | |
| Even mijn pc programma's updaten allemaal x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 16:36 | |
| Whaaa moet nog steeds huiswerk maken Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| |
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 16:39 | |
| |
|
| |