| [Gezocht] Kleine pluizebollen FxF | |
|
|
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine pluizebollen FxF za 19 mei 2012 - 16:47 | |
| Oja, Shimmerkit word Trippin'kit ;D Kwam t ff melden ^^ |
|
| |
Cesanne 123
| CAT'S PROFILEAge: 2 moons, i'm feeling me so mature :3 ~Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine pluizebollen FxF zo 20 mei 2012 - 17:07 | |
| Owkeej ^^ You say I'm a bitch? Ask my mother and she will deny it, so look at yourself first! |
|
| |
Teddybear 101
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine pluizebollen FxF zo 20 mei 2012 - 17:44 | |
| Het is nogal een tijd geleden dat Frostclaw online is geweest.
Wie kent haar in Real? XD |
|
| |
Chi 380
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine pluizebollen FxF zo 20 mei 2012 - 17:48 | |
| zoalng is het nog niet geleden.. |
|
| |
Cesanne 123
| CAT'S PROFILEAge: 2 moons, i'm feeling me so mature :3 ~Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine pluizebollen FxF zo 20 mei 2012 - 18:46 | |
| En als het echt te lang duurt bepaal ik alleen >D Neej dat is gemeen ;p
Gewoon even geduld hebben mensen! You say I'm a bitch? Ask my mother and she will deny it, so look at yourself first! |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine pluizebollen FxF zo 20 mei 2012 - 18:49 | |
| Ik heb genoeg geduld ^^ En idd, het is nog niet zó lang geleden |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine pluizebollen FxF zo 20 mei 2012 - 18:58 | |
| |
|
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine pluizebollen FxF zo 20 mei 2012 - 23:06 | |
| Jaja, naar even overleggen zijn we eruit! bedankt voor jullie aanmeldingen, we waarderen het erg dat er in ieder geval aanmeldingen kwamen. We hebben gekeken naar het hele totaalplaatje: de foto's, karakters, en natuurlijk naar de enthousiasme. Gefeliciteerd voor de gekozen, jammer voor de anderen. We willen graag uitleggen waarom we jullie niet hebben gekozen. En namens Cesanne en mijzelf, wil ik jullie graag de namenlijst bekendmaken!!
Natuurlijk stond Iciclekit al vast. Gefeliciteerd nog!
Ook wil ik Trippinskit van harte feliciteren. Ik ben je nog steeds erg dankbaar voor het account van Frostclaw, en we snappen daarom dat je graag nog een deel van Frostclaw bij je wil dragen. Gefeliciteerd!
Chesnutkit is ook een van de gelukkigen! We vinden dat Chesnutkit veel qua karakter op Fluffytail lijkt. Ook jou feliciteren we van harte. Gefeliciteerd!
Natuurlijk is de laatste niet de slechtste, en willen we ook Frozenkit van harte verwelkomen in het nestje van onze kits! We vonden Frozenkit qua karakter niet veel op ons lijken, maar door de charme van het katje hebben we besloten hem er toch bij te voegen. Gefeliciteerd!
Helaas voor de anderen zijn jullie het niet geworden, en dat heeft verschillende redenen. Je bent van harte welkom om ons te pm'men als je wilt weten waarom we jou niet gekozen hebben en zulllen daar een eerlijk antwoord op geven. We zullen gauw bekendmaken wanneer de accounts actief mogen zodra we zeker weten dat Fluffytail zwanger is, zullen we jullie op de hoogte stellen van het gebeuren. Het kan even duren voordat de accounts in werking gaan!!
Bedankt voor jullie aanmeldingen en we wensen de gekozen veel plezier in hun rol, en de andere, misschien tot een volgende keer!
Laatst aangepast door Frostclaw op zo 20 mei 2012 - 23:16; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Cesanne 320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine pluizebollen FxF zo 20 mei 2012 - 23:13 | |
| Ik ben het geheel met Tamara eens ^^ Diegene die niet gekozen zijn kunnen altijd pm'en waarom niet. Dorry voor jullie natuurlijk, maar we kunnen niet iedereen kiezen D;
Gefeliciteerd voor de gekozenen! ^^ |
|
| |
Chi 380
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine pluizebollen FxF ma 21 mei 2012 - 7:24 | |
| bedankt! ik zal uiterst mijn best doen! maar ik zal vanaf vandaag een weekje weg zijn .-. maar ik zal chestnut al aanmaken xD!! voor de rest jullie waren ook goed^^'' |
|
| |
Amy ♥ 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine pluizebollen FxF ma 21 mei 2012 - 11:01 | |
| |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine pluizebollen FxF ma 21 mei 2012 - 16:11 | |
| Jammer, volgende keer beter. |
|
| |
Viktor 119
| |
| |
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine pluizebollen FxF ma 21 mei 2012 - 18:53 | |
| Jammer, maar goed suc7 voor degene die wel gekozen zijn. En je hebt gelijk ik vraag me af waarom ik niet gekozen ben. Dus waarom? |
|
| |
Cesanne 320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine pluizebollen FxF ma 21 mei 2012 - 18:53 | |
| Via pm de volgende keer please xD Maar ik stuur je de reden wel door via pm ^^ |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine pluizebollen FxF ma 21 mei 2012 - 18:57 | |
| Super bedankt<3 Ik zal erg mn best doen met Trippin' <3 |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine pluizebollen FxF ma 21 mei 2012 - 19:07 | |
| Gef. Iedereen Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Amy ♥ 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine pluizebollen FxF ma 21 mei 2012 - 21:19 | |
| |
|
| |
Cesanne 320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine pluizebollen FxF ma 21 mei 2012 - 21:28 | |
| Geeft niet ;D Maar dat hangt er nog vanaf. In ieder geval ergens deze week normaal gezien. |
|
| |
Amy ♥ 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine pluizebollen FxF ma 21 mei 2012 - 21:30 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine pluizebollen FxF | |
| |
|
| |