| ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] | |
|
|
11
| |
| Onderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] di 19 jun 2012 - 16:22 | |
| Ga je gang. Browntail/ .Nightkit/ Plumekit (deel acc)/ Pantherpaw. |
|
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] di 19 jun 2012 - 16:26 | |
| thx, toen had ik nog een heel klein vraagje. zou ik een sheetje voor screwedsoul mogen gebruiken? *weet het, ben verslaafd aan sheetjesXD* ik dacht laat ik het maar even vragenXD klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
|
|
| |
11
| |
| Onderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] di 19 jun 2012 - 16:26 | |
| Mag best hoor. Browntail/ .Nightkit/ Plumekit (deel acc)/ Pantherpaw. |
|
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] di 19 jun 2012 - 16:29 | |
| jeujXD
thx, dan ga ik zo posten klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
|
|
| |
11
| |
| Onderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] za 23 jun 2012 - 19:16 | |
| Wow, Forestclan is dik actief! Browntail/ .Nightkit/ Plumekit (deel acc)/ Pantherpaw. |
|
| |
5
| |
| Onderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] di 26 jun 2012 - 20:02 | |
| Naam clanlid: darkclaw
Leeftijd:12 manen
Rang:warrior
Geslacht: kater
Uiterlijk: zwart met witte poten, dan weer zwarte nagels
Innerlijk; trouwe, sterke krijger
Famillie:-
Maatjes:-
(Als je warrior bent) Meld je je aan als mentor?:ja
Foto:sorry, heb ik niet ik ben liontooth |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] wo 27 jun 2012 - 14:02 | |
| Je staat erbij, je mag beginnen met posten ;-) |
|
| |
68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] za 21 jul 2012 - 11:00 | |
| Naam clanlid: marroweye Leeftijd: 9 moons Rang: warrior Geslacht: poes Uiterlijk: zwarte kat met een kapot en troebel oog Innerlijk/verleden: ze zat vroeger in een bepaalde roque clan,waar ze haar haatten om haar kapot gekrabte oog.Ze weet een beetje over paddestoelen,kruiden enz..erg vriendelijk maar soms stil en nors.Haar ene oog licht op in het donker. Famillie: ? Maatjes: zoekt ze nog. (Als je warrior bent) Meld je je aan als mentor?: super graag Foto: ik blijf actief hoor! - Anne als pony!:
|
|
| |
Teddybear 101
| |
| Onderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] di 24 jul 2012 - 17:20 | |
| Je staat er bij, ik was op vakantie. Vandaar |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] wo 26 jun 2013 - 17:30 | |
| Naam clanlid: Goldenkit
Leeftijd: 2 moons
Rang: Kitten
Geslacht: Kater
Uiterlijk: Een klein, goudkleurig katertje
Innerlijk/verleden: Hij is achtergelaten in het gebied en weet dus niet wie zijn ouders zijn. Verder is het een katertje dat snel vrienden maakt en ervan houd om veel katten om zich heen te hebben
Famillie: weet hij niet
Maatjes: Nog geen, maar het zal niet lang duren voor hij er veel heeft.
(Als je warrior bent) Meld je je aan als mentor?: /
Foto: Zie profielfoto |
|
| |
| Onderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] | |
| |
|
| |
|