|
| |
Gail 206
| |
| Onderwerp: Re: auw!! eekhoorn!!! ma 13 sep 2010 - 7:19 | |
| 'nou eerst wou ik een eekhoorn vangen maar die sprong weg en toen ging ik met mijn hoofd tegen een boom toen ging ik terug naar het kamp maar ik zag een muis en ik volgde hem hij zat stil voor de rivier ik sprong maar die muis sprong weg dus toen viel ik in de rivier ik beet toen op mijn tong en toen heeft divestream mij geret', zei Silverpaw, en ze wierp een lieve blik op de witte poes. Divestream moest even blozen. 'en toen heb ik een vogel gevangen en toen liet divestream me zien hoe je moet vissen toen wou ik het doen toen zakte ik met me voor poten in het water maar ik hAd wel die vis en dat is er gebeurt', vertelde de poes verder aan Fastclaw. 'Ach ja. Niet alle vangsten gaan even goed', spinde de poes, en ze gaf de Apprentice een kopje. 'Kom, we gaan wel even uitrusten', zei Divestream, en ze plofte neer op de grond. |
| | | Gail 151
| |
| Onderwerp: Re: auw!! eekhoorn!!! ma 13 sep 2010 - 8:10 | |
| ach ja. niet alle vangsten gaan even goed hoorde ze divestream zegen 'maar divestream ben jij ook wel eens in de rivier gevallen?' de witte poes gaf haar een kopje en spinden ze vond divestream zo lief wat ze allemaal voor hem gedaan had kom we gaan wel even uitrusten zei divestream en ze ging liggen 'oke divestream' zei ze en ze ging liggen 'maare fastclauw wat was je aan het doen?' jagen of op patrouille? en ze keek fastclauw aan 'kom je ook liggen fastclauw?' ze keek divestream even aan en toen keek ze weer naar fastclauw |
| | | Gail 206
| |
| Onderwerp: Re: auw!! eekhoorn!!! ma 13 sep 2010 - 19:11 | |
| 'oke divestream', zei de poes. Maar Divestream hoorde dat de gevlekte poes van te voren nog iets gevraagd had. Of ze al is in de rivier was gevallen. 'Oh jawel', zei Divestream lachend. 'Ik ging laatst jagen, en ik wou een vogel achterna springen, en toen viel ik in het water', lachte Divestream. 'maare fastclauw wat was je aan het doen? jagen of op patrouille?', zei de poes toen tegen Fastclaw. 'kom je ook liggen fastclauw?', vroeg de gevlekte poes toen aan Fastclaw. Divestream spinde. Toen keek de Apprentice van haar naar Fastclaw. 'Is er iets?', vroeg Divestream, terwijl ze Fastclaw even met een zachte blik aankeek. De vraag was aan Silverpaw bedoeld. Divestream scheurde haar blik van Fastclaw af, en keek de Apprentice aan. 'Waarom kijk je zo van mij naar Fastclaw?', vroeg ze nogmaals. |
| | | 69
| |
| Onderwerp: Re: auw!! eekhoorn!!! di 14 sep 2010 - 7:42 | |
| oh jawel ik ging laatst jagen en ik wou een vogel achterna springen en toen viel ik in het water de witte poes lachten 'maar divestream wie heeft jou toen gered of heb je het zelf gedaan? vroeg silverpaw is er iets vroeg divestream silverpaw dacht dat de vraag voor haar was bedoelt maar omdat divestream naar fastclauw keek antwoorden ze niet toen keek divestream naar haar en vroeg waarom kijk je zo van mij naar fastclauw 'ja uhum' ben jij verliefd op fastklauw fluisterde ze in divesteam's oor zodat fastklauw haar niet zou horen
(srry had met silverpaw geschreven moeten worden) |
| | | Gail 206
| |
| Onderwerp: Re: auw!! eekhoorn!!! di 14 sep 2010 - 19:12 | |
| 'ja uhum' ben jij verliefd op fastklauw', hoorde ze de poes fluisteren in haar oor. 'Een beetje', zei de witte poes blozend. Ze had het goed gehoord, Silverpaw had nog iets van te voren gevraagd. Iets over wie haar gered had toen ze in het water viel. 'Ik heb mezelf gered', zei de poes lachend, en ze keek opvallend veel naar Fastclaw. Die zat een beetje voor zich uit te staren. Divestream knipoogde naar Silverpaw, liep toen sierlijk op Fastclaw af, en ging naast hem liggen. 'Boe', zei ze lachend. Ze besloot is iets te gaan doen. Ze sprong op Fastclaw, en samen rolden ze over de grond, terwijl Divestream lachte. Ze rolde samen heel ver, en Divestream zette haar nagels in hem. Ze sprong toen van hem weg, en keek hem uitdagend aan. 'Zin in een gevechtje?', vroeg ze toen uitdagend. |
| | | Gail 151
| |
| Onderwerp: Re: auw!! eekhoorn!!! di 14 sep 2010 - 20:37 | |
| 'Een beetje', zei de witte poes blozend. silverpaw keek divestream lief aan 'Ik heb mezelf gered', zei de witte poes op de vraag die silverpaw eerder had gevraagd Divestream knipoogde naar Silverpaw silverpaw keek hoe divestream sierlijk op Fastclaw af liep 'boe' zei divestream tegen fastclauw silverpaw keek lachend naar divestream en fastklauw toen sprong divestream op fastclauw. divestream en fastclauw rolde over de grond silverpaw keek lachent naar de twee katten silverpaw renden de twee katten achterna divestream vette haar nagels in fastclauw zin in een gevechtje vroeg ze uitdagent aan fastclaw silverpaw ging zitten en wachten nieuwschierig op het antwoord |
| | | 56
| |
| Onderwerp: Re: auw!! eekhoorn!!! di 14 sep 2010 - 21:12 | |
| Fastclaw was aan het dromen geweest toen Divestream hem opeens aanviel. Samen rolden ze over de grond en Divestream zette haar nagels in zijn lichaam.Toen ze recht kwamen vroeg Divestream:'Zin in een gevechtje?'. Daar kon Fastclaw geen nee tegen zeggen, hij deed niets liever dan speelse gevechtjes. 'Altijd', zei Fastclaw uitdagend terug, terwijl hij zich klaarmaakte om Divestream te bespringen. Heel vinnig sprong Fastclaw bovenop Divestream en zette zijn nagels in haar rug. Na wat wringen kreeg Divestream Fastclaw van haar rug. Al snel rolden ze weer over de grond. Ze stopten even om op adem te komen. 'Nu jij', zei Fastclaw plagerig. |
| | | Gail 206
| |
| Onderwerp: Re: auw!! eekhoorn!!! wo 15 sep 2010 - 7:13 | |
| Divestream zag dat Fastclaw zich klaarmaakte om op haar te springen. Hij sprong op Divestream, en Divestream voelde Fastclaw's nagels in haar rug. Divestream wrong, en ze kwam los. Ze rolden weer over de grond, en ze stopte even om op adem te komen. 'Nu jij', zei Fastclaw toen uitdagend. Divestream sprong in een boom, zag Fastclaw rondkijken, en sprong toen op zijn rug. Toen ging ze van hem af, deed ze een schijnbeweging me haar klauw, net alsof zij hem ging krabben in zijn gezicht en ze gaf hem toen een lik over zijn snuit. Dat was haar favoriete trucje bij schijngevechten. Toen legde ze zich op haar rug neer en keek zielig naar Fastclaw. 'Vrede?', piepte ze als een kitten. Ze keek in Fastclaw's schattige gezicht. |
| | | Gail 151
| |
| Onderwerp: Re: auw!! eekhoorn!!! wo 15 sep 2010 - 17:16 | |
| 'Altijd', hoorde ze Fastclaw terug zegen. fastcauw sprong op divestream's rug 'Nu jij', hoorde ze Fastclaw zegen. ze zag dat divestream een boom in renden toen fastclauw om zich heen keek moest silverpaw lachen naar fastclauw en toen die weg keek knipoogde ze tegen divestream 'kijk eens naar de grond' zij ze tegen fastclauw toen sprong divestream zo op fastclauw divestream liet los en zei: 'vrede?' hoorde ze divestream zegen tegen fastclauw 'wat divestream het ging toch net zo goed?' vroeg silverpaw aan divestream 'het was net zo spannend ' riep ze naar de twee katten ze ging zitten en keek naar fastklauw en divestream |
| | | | Onderwerp: Re: auw!! eekhoorn!!! | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |