We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 17:23
LALLALALALALALAAA nieuwe rogue
moet een Powerpoint maken over Pyramide van Austerlitz, en ben bezig met Manippen, alhoewel ik er niks van bak.
..:Gast, moonlight shines on my black and white fur, and shall blind you, like the sun shining into your eyes:.. ..:Find the perfect in the moonlight:..
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 17:23
Dapple moet leven blijven, he has to live a long long LONG life <33 En anders haal ik je gewoon in via een ander accountje ghehe (: @Mimi: Why? Why dreamheart? D:
It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Silverleaf
StarClan
Chi 380
CAT'S PROFILE Age: Ageless {17 moons when she died} Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 17:24
Lilythorn schreef:
Mweh binnenkort de laatste twee topicjes met Dream, een met Icy en dan met Crookedstar and then is tha happy ending..
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 17:26
stuur eens plaatjes die ik kan Manippen
..:Gast, moonlight shines on my black and white fur, and shall blind you, like the sun shining into your eyes:.. ..:Find the perfect in the moonlight:..
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 17:28
Spotlight schreef:
Lilythorn schreef:
Mweh binnenkort de laatste twee topicjes met Dream, een met Icy en dan met Crookedstar and then is tha happy ending..
Please laat De kittens ook nog een topicje met haar geven! Ik wil met Spotlight en Thistlepaw reageren!!
btw. Ik maak voor de moederdag actie nog iets voor je
Ik zal Dreamie missen En het is wel een goed idee.. Kan iedereen elkaar weer zien en ook als een soort van afscheid ook al weten we eigenlijk niet dat je dood gaat dan..
En er gaan zeker veel katten dood..
Edit: JEAY
I will be myself and I won't let anybody tell me what to do or how I should be, I will live my own life!
Just look :
Klikkie op Onderschrifske?
Acc: Magicpaw ★ Jeara ★ Cherrypaw (deelacc)
Spotlight
Member
Soepsas ^.^ 3339 Actief
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 17:28
Lilythorn schreef:
Spotlight schreef:
Lilythorn schreef:
Please laat De kittens ook nog een topicje met haar geven! Ik wil met Spotlight en Thistlepaw reageren!!
btw. Ik maak voor de moederdag actie nog iets voor je
Lol? xD als je wil mag je nu voor alle kittens nog topic openen..
Eerst even WI afmaken :3 waarschijnlijk word het dan vanavond maar lijkt me wel stoer want je hebt veeeeeeel kittens <3