|
|
Soof 477
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 13:27 | |
| Nee. Ik ben daar te verlegen voor. |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 13:29 | |
| - Suntail schreef:
- Ik heb nu een leuk profielplaatje :3
Jippie \(^o^)/ @ Owlfrost Dat had ik ook toen ik bij muziek moest gaan zingen, het was verschrikkelijk Dx Tenminste, dat dacht ik. Het was inderdaad niet leuk en het liedje wat we deden was ook nog eens stom, maar uiteindelijk viel het nog wel mee (ik werd niet uitgelachen ofzo) (ik wordt nu wel de hele tijd boos als iemand dat liedje opzet xD)
Laatst aangepast door Petalpaw op zo 13 mei 2012 - 13:33; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Jizzle :3 66
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 13:30 | |
| Geweldige ava voor AW gevonden >3 |
|
| |
Soof 477
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 13:30 | |
| - Petalpaw schreef:
- Suntail schreef:
Jippie \(^o^)/
@ Owlfrost Dat had ik ook toen ik bij muziek moest gaan zingen, het was verschrikkelijk Dx Tenminste, dat dacht ik. Het was inderdaad niet leuk en het liedje wat we deden was ook nog eens stom, maar uiteindelijk viel het nog wel mee (ik werd niet uitgelachen ofzo) (ik wordt nu wel de hele tijd boos als iemand dat liedje opzet xD)
Helaas ben ik Coldplay-fan, dus zal i het liedje wel weer tegenkomen op mijn mobiel, xD Maar misschien zingt iemand van mijn groepje mee. *kruist vingers* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 13:31 | |
| |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 13:32 | |
| YAY Meh heeft morgen eerste uur uitval xD |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 13:34 | |
| ik ga verder aan The journey to the depths |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 13:35 | |
| En natuurlijk ben ik mijn boekverslag van vorig jaar vergeten op school >> Of te wel, ik moet alles uit m'n kop doen D: |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 13:36 | |
| - Owlfrost schreef:
- Petalpaw schreef:
- Suntail schreef:
Jippie \(^o^)/
@ Owlfrost Dat had ik ook toen ik bij muziek moest gaan zingen, het was verschrikkelijk Dx Tenminste, dat dacht ik. Het was inderdaad niet leuk en het liedje wat we deden was ook nog eens stom, maar uiteindelijk viel het nog wel mee (ik werd niet uitgelachen ofzo) (ik wordt nu wel de hele tijd boos als iemand dat liedje opzet xD)
Helaas ben ik Coldplay-fan, dus zal i het liedje wel weer tegenkomen op mijn mobiel, xD
Maar misschien zingt iemand van mijn groepje mee. *kruist vingers* Wij moesten verplicht een deel alleen zingen... Ik vind het echt stom: de leuke rector van mijn school gaat weg (en laat ons achter met een strenge en bijna enge lerares als rector), de leukste en beste klassieke talen lerares (die ik in de bovenbouw waarschijnlijk voor Latijn zou hebben en misschien zelfs als mentor) gaat weg omdat er voortaan twee klassen (2 met 3 en 4 met 5) tegelijk les krijgen vanaf volgend jaar en de klt lerares die ik dit jaar heb ook. Mijn andere lievelingslerares heb ik in de bovenbouw ook niet , want ik doe dan geen geschiedenis meer... |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 13:37 | |
| @Q : ik las al zoiets op facebook C: |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 13:39 | |
| |
|
| |
Gummybeertje / chihuahua 128
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 13:40 | |
| me to =3 ik moet eigenlijk reageren in een topic , maar heb echt geen zin :O |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 13:42 | |
| ik heb ook geen zin haha xD |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 13:43 | |
| Ik wil niet dat de rector en mijn Latijnleraressen weggaan D: |
|
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 13:44 | |
| - .Nightkit schreef:
- Morgen.
Weet iemand of je ook met hetzelfde mailadres een account kan maken? Nee dat kan niet , maar ik gebruik altijd om een nieuw account aan te maken http://www.ikbenspamvrij.nl/ daar kan je een tijdelijk e-mail adres aanmaken. Je moet gewoon im het invulbalkje je eigen email invullen en dan tijd selecteren en als je accepteer krijg je het tijdelijke adres te zien . Hoop dat je er wat aan hebt. |
|
| |
Charlie O.0 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 13:44 | |
| |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 13:45 | |
|
Laatst aangepast door Suntail op zo 13 mei 2012 - 13:46; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 13:46 | |
| |
|
| |
Gummybeertje / chihuahua 128
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 13:47 | |
| ik wil een van mijn accjes kittens laten krijgen mehw !!! Silverlezf is al uitgeschakelt die heeft al kittehs xD |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 13:47 | |
| Ik ben moe x) Maar dat komt niet door te weinig slaap ;;
En nu eens huiswerk afmaken (: I can do this .. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|