We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 12:29
Ik maak me zorgen over het gedrag van mijn hond ._. Ouch, stomme menstruatie T.T
You're gonna hear me roar
Ah, distinctly I remember it was in the bleak December, And each separate dying ember wrought its ghost upon the floor. Eagerly I wished the morrow;- vainly I had sought to borrow
But as in ethics, evil is a consequence of good, so in fact, out of joy is sorrow born
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 12:31
Linn: +1 Sofie: *Zucht*, vreselijk ><
Ah, distinctly I remember it was in the bleak December, And each separate dying ember wrought its ghost upon the floor. Eagerly I wished the morrow;- vainly I had sought to borrow
But as in ethics, evil is a consequence of good, so in fact, out of joy is sorrow born
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 12:35
*Shiver* Die diepe buikpijn, ik had gisteren last van me onderrug er door. Het is pas net begonnen en het mag nu al stoppen van mij ><
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 12:37
Dat ken ik zo hard, bij mij duurt het soms één hele volle week voor het vermindert ._.
Lostvoice
StarClan
Quinty 1249
CAT'S PROFILE Age: 90 Moons x Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 12:37
@MensenmetMenstruatieklachten; Neem Feminax in :3 2 pilletjes en de rest van de week geen last ^^. Mocht je wel nog last krijgen gewoon nog een pilletje innemen xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 12:40
Gym en dat gaat inderdaad niet samen, I know the story, bro. Quinty; Ik ben niet zo van de pilletjes en zo (aa) Toch bedankt voor als ik me bedenkt >3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 12:41
Damn mensen, steek je hand op als je het eens bent dat het drrriiiiingend zomer vakantie met super mooi weer moet worden! xD IK TREK HET NIETMEER OP SCHOOL X3X
Nog 4 weken, Laura, nog 4 en dan 2 weken examens en dan vrijjjj 8D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 mei 2012 - 12:42
Wie ben jij? :') @Sofie: Ouch, zo eentje had de andere klas vroeger. Het was geen excuus om niet mee te gymmen, maar ja, ik verwacht ook niet van mannen dat ze zo iets snappen :I