|
| [Open] I-I'm sorry! I didn't mean to... | |
| Cato :3 205
| |
| Onderwerp: [Open] I-I'm sorry! I didn't mean to... vr 11 mei 2012 - 16:00 | |
| Sunkit opende haar oogjes. Ze keek naar de gevlekte vacht van Splashtail en gaf haar nog snel een kopje. Ik haal wat voor je zodat je te eten hebt als je wakker wordt. dacht ze. Sunkit stond op en rekte zich uit, waarna ze richting de uitgang van de nursery liep. De bladeren van de ingang raakte haar nog niet, maar dat zou nog wel komen als ze wat groter was. Er scheen een fijn zonnetje in het kamp en Sunkit rechtte haar rug zodat de zon er op kwam. Ze liep richting de prooistapel en keek even welke prooi er was. In haar ooghoek zag ze een dik konijn. Ze probeerde het op te pakken, maar het was bijna even groot als zij, dus sleepte ze het mee. Terwijl ze achteruit richting de nursery liep, het konijn half tussen haar kaken, half op de grond, voelde ze ineens een harde bons tegen haar rug. Een vacht ging langs die van haar en ze draaide zich met een ruk om, het konijn op de grond laten liggen. Haar goede, zelfvertrouwen humeur was meteen weer weg. "S-sorry! I-ik zag je niet!"
[Open voor iedereen :3] |
| | | Teddybear 101
| |
| Onderwerp: Re: [Open] I-I'm sorry! I didn't mean to... za 12 mei 2012 - 9:14 | |
| Browntail waste zich in het zonnetje, een kitten liep naar de prooistapel- Sunkit zag ze. Ze pakte een groot konijn, verbaasd keek ze toe hoe de kitten het konijn naar de nursey wist te slepen. Ze liep naar de uitgang van het kamp, ineens voelde en een harde bonk in haar zij, verschrikt keek ze om. "S-sorry! I-ik zag je niet!" Stotterde Sunkit, naast haar lag het konijn. ' Geeft niet hoor' Grinnikte ze. Het zag er grappig uit, een kitten met een konijn van dezelfde grotte. ' Laat me je anders helpen' Bood ze aan terwijl ze naar het konijn liep. Toen ze ervoor stond keek ze Sunkit vragend aan. ' Kittens..' Dacht ze. |
| | | Cato :3 205
| |
| Onderwerp: Re: [Open] I-I'm sorry! I didn't mean to... za 12 mei 2012 - 10:00 | |
| 'Geeft niet hoor.' zei de poes tegen wie Sunkit was aangebotst. De poes kwam Sunkit vaag bekend voor. 'Laat me je anders helpen.' bood de poes aan. 'Dankjewel', zei Sunkit opgelucht. 'Jij bent, ehm.. Brownfur, toch? Of was het Browntail?', vroeg Sunkit. Hopelijk had ze de poes niet beledigd door een verkeerde naam te zeggen, al was ze er wel vrij zeker van dat het één van de twee namen was die ze had gezegd. Ze pakte het konijn weer half op en keek naar de poes. Ze had een aardige blik in haar groene ogen. 'Nog eens bedankt dat je me wilde helpen.' miauwde Sunkit blij.
{flut en kort ;S} |
| | | Teddybear 101
| |
| Onderwerp: Re: [Open] I-I'm sorry! I didn't mean to... za 12 mei 2012 - 10:13 | |
| (Boeiend ik heb ze vaak nog korter)
'Dankjewel', zei Sunkit. 'Jij bent, ehm.. Brownfur, toch? Of was het Browntail?', vroeg Sunkit. Ze keek haar onzeker aan. ' Browntail heet ik' mauwde ze 'Knap dat je dat weet'. Sunkit pakte een helft van het konijn, het was een beetje zwaar zag ze aan de kitten. 'Nog eens bedankt dat je me wilde helpen.' miauwde Sunkit blij. Browntail boog zich naar en andere helft van het konijn en pakte het op. ' Geen dank' zei ze tussen haar tanden door. Ze maakte aanstalte om naar de Nursey te lopen. Het zonnetje scheen op de nursey, het leek alsof de sterrenclan hun een handje opweg hielp.
(tadaa) |
| | | Cato :3 205
| |
| Onderwerp: Re: [Open] I-I'm sorry! I didn't mean to... zo 13 mei 2012 - 15:47 | |
| Samen met Browntail liep Sunkit richting de nursery. Haar staart stond omhoog en ze moest goed vooruit kijken of er iets kwam zoals een steen, want door het konijn in haar kaken kon ze niet goed naar beneden kijken. De zon verdween achter een wolk en ze zette haar vacht uit om wat warmte vast te houden. Zonder dat ze het door had drukte ze zich tegen Browntail aan. Browntails vacht was lekker zacht en warm en Sunkit liet even wat gespin ontsnappen uit haar mond. Toen schaamde ze zich. Ze had Browntail pas net ontmoet, wat zou die er van denken? |
| | | Teddybear 101
| |
| Onderwerp: Re: [Open] I-I'm sorry! I didn't mean to... di 15 mei 2012 - 18:17 | |
| (Srry op de een of andere manier ben ik niet meer geabboneerd)
Sunkit begon mee te lopen. In haar ooghoeken zag Browntail dat ze haar staart omhoog hield en het konijn te groot was,die was zeker wat te groot. Sunkit zette haar vacht uit, Browntail zag dat de zon achter een wolk verdween, die wou zeker de warmte bewaren. Ze voelde dat Sunkit haar vacht tegen de hare drukte. Ze hoorde Sunkit spinnen, plots stopte ze en ging weer naast haar lopen. Browntail had gemerkt dat het een verlegen katje was. Browntail keek naar Sunkit en zag haar beschaamd naar de grond kijken. Ze dacht na, wat moest ze zeggen? Ze waren al bij de Nursey zag ze. Browntail liet het konijn vallen en likte Sunkit over haar kop. '' Moet ik nog helpen of kan je het zelf weer verder?'' Vroeg ze vriendelijk. Spontaan begon ze te spinnen. |
| | | | Onderwerp: Re: [Open] I-I'm sorry! I didn't mean to... | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |